Nadszedł ważny moment w niezwykle popularnej promocji eKonta mBank z super łatwym bonusem 150 zł bez okresu karencji z lutego / marca 2020 r.
17 czerwca 2020 r. organizator akcji rozesłał maile informujące o przyznaniu bonusu. Zgodnie z regulaminem, od tego dnia mamy 7 dni (tj. do 24 czerwca 2020 r.) na uzupełnienie danych do przekazania tego bonusu. W przeciwnym razie premia przepadnie!
Nagroda w wysokości 150 zł zgodnie z regulaminem zostanie przekazana do 30 czerwca 2020 r. na rachunek eKonta założonego w promocji.
Jakie były warunki do otrzymania 150 zł premii za eKonto?
- Do 31.03.2020 r. należało zarejestrować się na stronie promocji akceptując regulamin akcji promocyjnej i złożyć wniosek o eKonto z kartą debetową podając ten sam adres mailowy co na stronie promocji
- Najpóźniej do 15 kwietnia 2020 r. należało zawrzeć umowę o eKonto wraz z kartą debetową
- W jednym z dwóch miesięcy po miesiącu otwarcia konta należało wykonać 5 transakcji. Mogły to być przelewy na konto w innym banku, płatności kartą, płatności internetowe oraz płatności BLIK)
Teraz wystarczy już tylko trzymać konto wraz z kartą do dnia przekazania nagrody, tj. do 30 czerwca 2020 r.
Na czym obecnie zarobić?
Na obecną chwilę mogę polecić w szczególności dwie promocje (dwa banki). W pozostałych przypadkach warto poczekać na lepsze edycje promocji lub kumulacje promocji.
Polecane przeze mnie promocje to:
Co jeśli nie mogę znaleźć maila od Organizatora?
Mam od Was wiele wiadomości informujących o problemach w znalezieniu maila od Organizatora. Prawdopodobnie maile trafiają niemal zawsze do folderu SPAM. W niektórych skrzynkach pocztowych mogą być one ukryte w innych folderach.
Jeśli mimo wszystko nie możesz go znaleźć to spróbuj go jeszcze wyszukać po adresie bonus@ebrokerpartner.pl
Jeśli mimo wszystko nie możesz go znaleźć to trzeba będzie złożyć reklamację.
Reklamację najprościej będzie złożyć za pomocą profilu uczestnika na stronie promocji. Po zalogowaniu przejdź do zakładki „REKLAMACJE”.
W reklamacji należy podać swoje dane (imię, nazwisko, email, numer umowy) oraz opis problemu (czyli czy nie dostaliśmy Bonusu za otwarcie konta czy Premii za polecenie promocji kolejnej osobie).
Organizator ma 30 dni na rozpatrzenie reklamacji, jednak w większości przypadków odpowiedzi pojawiają się zdecydowanie szybciej.