w

Uczestniku promocji „Konto Jakie Chcę z Bonusem – edycja II”, czas na uzupełnienie danych

Przyszła pora na uzupełnienie danych w popularnej promocji „Konto Jakie Chcę z Bonusem – II edycja” Santander Banku i Rankomatu.

Przypomnę, że łącznie w akcji do zdobycia było 430 zł premii (150 zł w gotówce + 50 zł w bonie do Biedronki od Rankomat, 80 zł w Programie Poleceń, 150 zł za wynagrodzenie oraz do 300 zł cashback od Santander.

Polub JakOszczedzic.pl na Facebooku i nie przegap najlepszych okazji oraz ważnych informacji:

„Konto Jakie Chcę z Bonusem – edycja II” – Jakie były warunki?

 

Aby otrzymać 200 zł od Rankomatu należało:

  • Do 21 października 2019 r. zarejestrować się na stronie akcji akceptując regulamin promocji i wyrażając zgody niezbędne do weryfikacji spełnienia warunków promocji
  • Następnie złożyć wniosek o konto wraz z kartą i dostępem do bankowości elektronicznej akceptując zgody marketingowe i zgodę na EKK oraz podając kod polecający, aby załapać się na dodatkowe 80 zł
  • W dwóch kolejnych miesiącach (październik-listopad lub listopad-grudzień) wykonać min. 5 płatności bezgotówkowych kartą lub BLIKiem
Do 10 stycznia 2020 r. Organizator przesłał maile informujące o wygranej wraz z linkiem do formularza odbioru nagrody.

Do spełnienia pozostał ostatni warunek:

  • W ciągu 7 dni od otrzymania w/w wiadomości, uzupełnij formularz odbioru nagrody podając dane do przekazania nagrody
Po uzupełnieniu informacji można już czekać na przelanie pieniędzy oraz na SMS/maila z bonem do Biedronki.


Bonus zostanie przekazany na rachunek założony w ramach promocji nie później niż do 20 stycznia 2020 roku.

 

Co jeśli nie otrzymałem/am maila od Organizatora akcji „Konto Jakie Chcę z Bonusem – edycja II”?

Jeśli nie otrzymałeś/aś maila z informacją o przyznaniu nagrody i linkiem do uzupełnienia danych do przekazania nagrody to sprawdź jeszcze raz dokładnie skrzynkę pocztową. Być może mail trafił do SPAMu.

Jeśli i tam go nie ma to spróbuj zalogować się na stronie promocji. Jeśli nie ma tam możliwości uzupełnienia danych a spełniłeś/aś warunki promocji, to niezbędne będzie złożenie reklamacji.

W tym celu najprościej będzie przesłać zgłoszenie za pośrednictwem profilu uczestnika w zakładce „REKLAMACJE”.

Reklamacja powinna zawierać: imię i nazwisko, adres e-mail oraz szczegółowy opis problemu będącego podstawą reklamacji.

Organizator rozpatruje reklamacje w terminie 30 dni od dnia otrzymania reklamacji.

Odpowiedź w sprawie reklamacji zostanie przesłana Uczestnikowi na adres e-mail podany w czasie rejestracji w Serwisie lub listem poleconym na adres korespondencyjny podany w reklamacji przesłanej drogą pocztową.

Dajcie znać, czy otrzymaliście maile od organizatora.

 

Zobacz inne trwające okazje do zarobku

0 0 votes
Article Rating
Subscribe
Powiadom o
guest

0 komentarzy
najstarszy
najnowszy oceniany
Inline Feedbacks
View all comments

Co myślisz?

Uczestniku promocji „Konto oszczędnościowe Millennium na 2,7%”, czas na wycofanie środków!

Konto firmowe Santander – 900 zł premii na start + do 6% cashback