w

Uczestniku promocji “Konto Jakie Chcę z Bonusem – edycja II”, czas na uzupełnienie danych

Przyszła pora na uzupełnienie danych w popularnej promocji “Konto Jakie Chcę z Bonusem – II edycja” Santander Banku i Rankomatu.

Przypomnę, że łącznie w akcji do zdobycia było 430 zł premii (150 zł w gotówce + 50 zł w bonie do Biedronki od Rankomat, 80 zł w Programie Poleceń, 150 zł za wynagrodzenie oraz do 300 zł cashback od Santander.

Polub JakOszczedzic.pl na Facebooku i nie przegap najlepszych okazji oraz ważnych informacji:

“Konto Jakie Chcę z Bonusem – edycja II” – Jakie były warunki?

 

Aby otrzymać 200 zł od Rankomatu należało:

  • Do 21 października 2019 r. zarejestrować się na stronie akcji akceptując regulamin promocji i wyrażając zgody niezbędne do weryfikacji spełnienia warunków promocji
  • Następnie złożyć wniosek o konto wraz z kartą i dostępem do bankowości elektronicznej akceptując zgody marketingowe i zgodę na EKK oraz podając kod polecający, aby załapać się na dodatkowe 80 zł
  • W dwóch kolejnych miesiącach (październik-listopad lub listopad-grudzień) wykonać min. 5 płatności bezgotówkowych kartą lub BLIKiem
Do 10 stycznia 2020 r. Organizator przesłał maile informujące o wygranej wraz z linkiem do formularza odbioru nagrody.

Do spełnienia pozostał ostatni warunek:

  • W ciągu 7 dni od otrzymania w/w wiadomości, uzupełnij formularz odbioru nagrody podając dane do przekazania nagrody
Po uzupełnieniu informacji można już czekać na przelanie pieniędzy oraz na SMS/maila z bonem do Biedronki.


Bonus zostanie przekazany na rachunek założony w ramach promocji nie później niż do 20 stycznia 2020 roku.

 

Co jeśli nie otrzymałem/am maila od Organizatora akcji “Konto Jakie Chcę z Bonusem – edycja II”?

Jeśli nie otrzymałeś/aś maila z informacją o przyznaniu nagrody i linkiem do uzupełnienia danych do przekazania nagrody to sprawdź jeszcze raz dokładnie skrzynkę pocztową. Być może mail trafił do SPAMu.

Jeśli i tam go nie ma to spróbuj zalogować się na stronie promocji. Jeśli nie ma tam możliwości uzupełnienia danych a spełniłeś/aś warunki promocji, to niezbędne będzie złożenie reklamacji.

W tym celu najprościej będzie przesłać zgłoszenie za pośrednictwem profilu uczestnika w zakładce “REKLAMACJE”.

Reklamacja powinna zawierać: imię i nazwisko, adres e-mail oraz szczegółowy opis problemu będącego podstawą reklamacji.

Organizator rozpatruje reklamacje w terminie 30 dni od dnia otrzymania reklamacji.

Odpowiedź w sprawie reklamacji zostanie przesłana Uczestnikowi na adres e-mail podany w czasie rejestracji w Serwisie lub listem poleconym na adres korespondencyjny podany w reklamacji przesłanej drogą pocztową.

Dajcie znać, czy otrzymaliście maile od organizatora.

 

Zobacz inne trwające okazje do zarobku

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Ładowanie…

Uczestniku promocji “Konto oszczędnościowe Millennium na 2,7%”, czas na wycofanie środków!

Konto firmowe Santander – 900 zł premii na start + do 6% cashback