Kilka dni temu opisywałem nowe, darmowe Konto Optymalne w BGŻ BNP Paribas z moneyback do 300 zł.
Właśnie ruszyła dodatkowa promocja do tego konta, w ramach której do zgarnięcia jest 100 zł na start oraz do 300 zł zwrotu za płatności kartą.
Promocja trwa do wyczerpania puli 1000 promocyjnych wniosków. Po jej osiągnięciu możliwość składania wniosków zostanie zablokowana.
100 zł na start do Darmowego Konta Optymalnego w BGŻ BNP Paribas
Na wstępie warto dodać, że Konto Optymalne jest w pełni darmowym rachunkiem bankowym.
Nie zapłacimy tutaj za otwarcie i prowadzenie rachunku, jak również za kartę do konta. Darmowe są również bankomaty BGŻ BNP Paribas i Planet Cash.
Dla kogo?
Posiadanie konta oszczędnościowego w BGŻOptima nie wyklucza z promocji! Jest to bowiem inna umowa ramowa oraz rachunek oszczędnościowy a nie ROR.
Jest to świetna informacja dla dawnych posiadaczy kont w BNP Paribas oraz osób, którym zakończył się 5% moneyback w T-Mobile Usługi Bankowe.
Jak otrzymać 100 zł na start?
- Do 19 czerwca 2017 r. lub do wyczerpania puli 1000 wniosków, złóż wniosek o darmowe Konto Optymalne wraz z kartą poprzez dedykowaną stronę promocji
- Zaznacz wszystkie zgody marketingowe i zaakceptuj regulamin promocji
- Umowa musi zostać podpisana do 30 czerwca 2017 r. za pośrednictwem kuriera
- W lipcu wykonaj płatności kartą na łączną kwotę min. 300 zł
- W lipcu zapewnij wpływ min. 1000 zł ze swojego konta w innym banku
Dodatkowo:
- Do 17 sierpnia podaj numer założonego rachunku bankowego na stronie promocji. Organizator przypomni Ci o tym mailowo do 10 sierpnia wraz z danymi do logowania na stronie promocji.
To już wszystko. Teraz wystarczy utrzymać konto do dnia wypłaty premii, tj. do 19 września 2017 r. W międzyczasie polecam skorzystanie z drugiej części premii, tj. z Moneyback od płatności kartą.
300 zł moneyback do Konta Optymalnego
Jak otrzymać 300 zł Moneyback?
- W okresie 12 miesięcy od zawarcia umowy płać kartą i zyskuj 2% moneyback
- Maksymalnie możesz otrzymać 25 zł zwrotu miesięcznie i do 300 zł przez cały okres promocji, tj. 12 miesięcy.
Ze zwrotu wyłączone są transakcje z kodem MCC:
- 7995, określający kasyna oraz zakłady bukmacherskie i im podobne,
- 8999, określający profesjonalne usługi, nieklasyfikowane pod innymi kodami MCC, o ile płatność zidentyfikowana jest jako zagraniczna (country code inny niż Polska),
- 4111, określający m.in. usługi transportowe,
- 6012, określający instytucje finansowe,
- 6211, określający brokerów ubezpieczeniowych,
- 6051, określający przekazy pieniężne w instytucjach finansowych,
- 4829, określający internetowe przekazy pieniężne.
- 4900 określający płatność rachunków
Konto Optymalne – szczegóły i opłaty
Konto Optymalne w BGŻ BNP Paribas to:
- 0 zł za prowadzenie konta
- 0 zł za kartę debetową do konta
- 0 zł za wypłaty z bankomatów BGŻ BNP Paribas i Planet Cash
- 5 zł za wypłaty z pozostałych bankomatów
- 0 zł za wypłaty z bankomatów Global Alliance oraz grupy BNP Paribas za granicą
- 0 zł za wpłaty we wpłatomatach własnych
- 0 zł za sprawdzenie salda w bankomacie
- 0 zł za zlecenia stałe
Bądź na bieżąco – Newsletter / Facebook / Twitter
Nie przegap żadnej świetnej promocji, lokaty, zmiany w ofercie Twojego banku.
Informacje możesz otrzymywać przez Facebooka, Twittera lub średnio raz w tygodniu bezpośrednio na maila korzystając z Newslettera „Jak oszczędzić.pl”.
Polub stronę Jak Oszczędzić.pl na Facebooku i otrzymuj informacje o najnowszych promocjach:
#mc_embed_signup{background:#fff; clear:left; font:14px Helvetica,Arial,sans-serif; width:680px;}
/* Add your own MailChimp form style overrides in your site stylesheet or in this style block.
We recommend moving this block and the preceding CSS link to the HEAD of your HTML file. */
Umowa tylko poprzez kuriera ? Nie da się bezpośrednio w banku ? Akurat Oddział jest w moim mieście …
Niestety, warunkiem uczestnictwa jest założenie konta przez kuriera (patrz regulamin).
Jeśli mam kartę kredytową z BGŻ BNP Paribas, taką z Sygma (promocja – karta za walizkę), to mogę skorzystać z powyższej promocji?
Tak
Mam problem z założeniem konta. Po wysłaniu wniosku o konto otrzymuję informację na pocztę "w wyniku negatywnej weryfikacji biznesowej został odrzucony". Nie wiem dlaczego.
Hmm, pod poprzednim wpisem były te same komentarze. Dzisiaj my z żoną zobaczymy czy nam przejdzie.
Dodam, że warto przygotować sobie skan dowodu.
Wniosek złożony, zobaczymy jak pójdzie dalej:
"Witaj DARIUSZ ,
Twój wniosek nr XXXXXX o zawarcie Umowy ramowej Konta Oszczędnościowo-Rozliczeniowego w Banku BGŻ BNP Paribas S.A. jest weryfikowany przez
bank.
O wyniku weryfikacji zostaniesz poinformowany kolejnym e-mailem.
Warunkiem pozytywnej weryfikacji jest zgodność Twoich danych (imię,
nazwisko, nr PESEL, nr seryjny oraz data ważności dowodu), podanych
we wniosku, z danymi zawartymi w skanie/zdjęciu Twojego dowodu
osobistego."
Wiem ze juz była odp na moje pytanie ale jak jestem stroną umowy BGŻ i mam kartę kredytową to pozniej jak owszem założę konto w promocji bank może odmówić mi premii i zwrotu 2 % powołując się na w/w bo jak można nie być stroną umowy z BGŻ korzystając z KK?
W zapisie regulaminu jest przecież napisane, że nie możesz mieć konta osobistego. Masz je? Jak nie i masz samą kartę kredytową to możesz skorzystać z promocji. 🙂
W 100% nie polecam tego banku – jak najdalej jak nie chcesz mieć reklamacji na głowie. Skorzystałem z jednej z poprzednich promocji i co miesiąc piszę reklamację bo zwrot źle jest liczony. Dodatkowo pobrali opłatę za kartę a nie powinni. Po reklamacji niby piszą, że wyrównają, a ja na wyrównanie czekam już drugi miesiąc.
To ja mam szczęście, bo u mnie wszystko ok. Fakt faktem, że jednak powinni się przyłożyć do tych reklamacji, skoro tyle osób ma problemy.
Mój wniosek o założenie konta odpada już po kilku sekundach od wysłania wniosku. Otrzymuję odpowiedź na e-maila "Wniosek odrzucony. Negatywna weryfikacja biznesowa". Dzwoniłam już 3 razy w tej sprawie na ifolinię. Ale ich pomoc nie przyniosła żadnych rezultatów.
Co powiedzieli na infolinii? Ja z kolei mam problem z weryfikacją dowodu. Negatywna weryfikacja.
Ponowne załączenie tych samych zdjęć i jednak weryfikacja pozytywna 😀 Wniosek jest na etapie ustalania danych do wysyłki umowy.
W sprawie tych odrzucanych wniosków na ifolinii odpowiadają, że przekażą sprawę do odpowiedniego działu.
Na pisemnego e-maila odpowiedzieli, że jedyna możliwość to założenie konta w placówce. Ale nie napisali, czy wówczas (ze wzlędu na te problemy techniczne z założeniem konta) otrzymam premię 100 zł.
Czy płatność przez SB i Żabkę są wliczone do zwrotu?
SB ma bodajże kod 4900 określający płatność rachunków, czyli nie wchodzi w moneyback.
Jak ma się sprawa z płatnościami kartą w internecie? Czy płacąc za zakupy na Allegro, oleole itd. kwalifikuje się do zwrotu? Bo dwa razy dzwoniłem na infolinię i goście mówili mi, że nie za bardzo, lecz nie byli przekonani i nie powiedzieli jednoznacznie. Jak to wygląda w praktyce?
Zwrot oczywiście przysługuje za transakcje wykonane w internecie. Ważne, aby kod MCC się zgadzał.
Płatności na Allegro mają kod 5999
Jak mam sprawdzić jaki kod ma jakaś płatność?to jest bez sęsu że wykluczają jakieś płatności ,a samemu na historii transakcji nie mogę tego sprawdzić!!!!!
Te kody z wykluczeniami to są raczej wszystkie służące wyciągnięciu wyższego zwrotu. Np. płatność za rachunki, usługi quazi finansowe, ubezpieczenia.
Czy do wymaganego obrotu kartą 300 zł w promocji 'Premia dla ciebie' zaliczane są transakcje internetowe, w tym transakcje o kodzie MCC 4900?
Kiedy przyjdzie karta debetowa?
Podłączam się pod pytanie wyżej, bo sam jeszcze czekam na kartę (umowa podpisana ok. tydzień temu).
Co do obrotu 300 zł, to można płacić w Internecie. W promocji z bonem 100 zł do Rossmanna nie ma też wykluczenia kodu MCC. Czyli będzie się liczyło, ale nie otrzymasz za to zwrotu 2%.
Takie bardzo nieładne rozwiązanie. Niektórzy kupują coś w marketach budowlanych i oddając otrzymują gotówkę lub zwrot na inną kartę 🙂
Bank brzydko się bawi. Najpierw chciał skasować 7 zł za kartę, a teraz policzył 10 zł, w sumie, nie wiadomo za co. Zapewne liczą, że klient tego nie zauważy.
Mają po prostu jakieś problemy systemowe. Oddają te pieniądze nawet bez interwencji (przynajmniej u mnie tak było).
U mnie, po interwencji, przyznali się do błędu. Niestety, minął prawie tydzień, a kasy nie oddali. Słabo to wygląda.
Zgadzam się, mam u nich kartę kredytową (promocja z walizką, koszem łakoci i powerbankiem) i ta sama historia była już dwa razy. Opłata pobierana i później oddawana.
Dostałem właśnie moneyback i wszystko się zgadza. Dostałem tyle ile powinienem.
A ja nie otrzymałem, a w regulaminie nic nie piszą o terminie zwrotu.
Sprawdziłem wyciąg konta i tam już on był. Co do terminu wypłaty moneyback to jest tylko napisane, że do w kolejnym okresie rozliczeniowym.
Mi wpierw zwrócili jedynie 50% należnego moneybacku,po złożonej reklamacji oddali kolejne 50%.Ciekawe czy co miesiąc będę miał taką hecę?
U mnie na razie pierwszy miesiąc ok. Ciekawe jaki będzie drugi i jak ze zwrotem u żony.
Ja pisałem reklamację dotyczącą zwrotu za płatności kartą. Wysłana 02.07 i do dzisiaj brak odpowiedzi (na odpowiedż na zapytanie/reklamację w millennium czekałem ok. 3h !).
Dzisiaj dostałem wyrównanie zwrotu i zgadza się co do grosza poza jedną płatnością-Rachunek za mieszkanie opłacony kartą na poczcie. Na mail z zapytaniem do Poczty Polskiej o kod MCC na płatności kartą u Nich otrzymałem odpowiedź: "Uprzejmie informujemy, że z właściwej merytorycznie jednostki Poczty Polskiej otrzymaliśmy odpowiedź, że transakcje płatnicze realizowane w placówkach Poczty Polskiej mają kod MCC przypisany dla branży akceptanta/Poczty Polskiej. " W zasadzie dowiedziałem się że taki kod mają przypisany ale pytałem o konkretny numer MCC! Pytanie dla czytelnikiów bloga: Jaki MCC mają płatności na poczcie i czy wliczają się do zwrotów? Nie wiem czy takie płatności odpadają czy czas na następną reklamację ( na 1. jeszcze nie odpisali). Dziękuję za podpowiedzi i pozdrawiam Czytelników
Przypomniały mi się reklamacje składane przeze mnie w ING. Niemal wszystkie odpowiedzi dokładnie po 30 dniach. Ciekawe czy było to celowe podejście banku … Chyba po 5 mailach dopiero udało się odzyskać pieniądze z reklamacji. Ogólnie to była droga przez mękę.
Niestety, do dnia dzisiejszego nie otrzymałem maila od organizatora w celu podania numeru konta. Czy w takim razie nie otrzymam premii?
Tutaj pisałem o odbiorze premii i o tym co robić, jak ktoś nie dostał maila:
https://www.jakoszczedzic.pl/2017/08/odbior-premii-w-akcji-premia-dla-ciebie-w-bgz-bnp-paribas.html
Szanowni Państwo,
Dziękujemy za udział w promocji „Premia dla Ciebie”.
Pragniemy poinformować Państwa o zdobyciu nagrody, gratulujemy!
Nagrody zostaną przekazane przelewem do 19 września 2017 roku.
Pozdrawiamy,
Zespół promocji „Premia dla Ciebie”
Owszem, wczoraj otrzymałem takiego maila od organizatora, jednak nie uzupełniałem danych poprzez podanie numeru konta, bo nie dostałem maila z instrukcją. Proszę o radę- mam czekać, czy kontaktować się z organizatorem?
Dane trzeba było uzupełnić wcześniej, pisałem o tym tutaj:
https://www.jakoszczedzic.pl/2017/08/odbior-premii-w-akcji-premia-dla-ciebie-w-bgz-bnp-paribas.html
Musisz znaleźć poprzedni mail od organizatora.
Czy macie opłatę 1 PLN miesięcznie w tym koncie za płatności zbliżeniowe? Taryfa opłat https://www.bgzbnpparibas.pl/_fileserver/item/1509855 w sekcji Karta debetowa – Posiadacz ma pozycję Obsługa Nośnika Zbliżeniowego (miesięcznie) 1 zł
100 płynęła dziś.
Jest i u mnie 🙂
PRZELEW OTRZYMANY ELIXIR
AD ASTRA SP. Z O. O. POLNA 16 05-816 MICHAŁOWICE
PREMIA DLA CIEBIE – NAGRODA