Ostatnio mamy czas żniw, czytaj „odbioru premii w zakończonych akcjach banków”. 😉
Co ciekawe, w Comperia Bonus 7 nie ma potrzeby uzupełniania danych do przelewu premii! Tym razem wystarczy sprawdzić dane w panelu promocji
Premia zostanie wypłacona na założenie w akcji konto osobiste do 14 kwietnia 2017 r.
Jakie były warunki otrzymania 110 zł premii w ramach Comperia Bonus 7?
- Do 30 listopada 2016 r. zarejestrować się na stronie promocji, akceptując regulamin promocji
- Do 30 listopada złożyć wniosek o Konto Jedyne z Lokatą wybierając na dole strony „Złóż wniosek”
- Do 31 grudnia 2016 r. za pośrednictwem bankowości elektronicznej założyć co najmniej jedną lokatę „Plan Depozytowy na 130 dni” na kwotę min. 10 tys. zł
Aby otrzymać dodatkowe 10 zł premii należało:
- Zarejestrować się w akcji „Tankuj Korzyści do pełna”
- Wyrazić zgody marketingowe na otrzymywanie informacji handlowych drogą elektroniczną oraz przez SMS
- Podać dane swojego samochodu
Informację o przyznaniu premii powinniście otrzymać do 24 marca 2017 r. Sama premia zostanie zostanie przekazana na aktywny rachunek bankowy w Toyota Bank do 14 kwietnia 2017 r. i jest ona zwolniona z podatku dochodowego.
#mc_embed_signup{background:#fff; clear:left; font:14px Helvetica,Arial,sans-serif; width:680px;}
/* Add your own MailChimp form style overrides in your site stylesheet or in this style block.
We recommend moving this block and the preceding CSS link to the HEAD of your HTML file. */
Zapisz się na newsletter już teraz:
Mam problem z logowaniem / nie otrzymałem maila?
Jeżeli nie otrzymałeś/aś maila od organizatora oraz nie możesz go znaleźć w czeluściach skrzynki pocztowej, to spróbuj zalogować się na stronie promocji.
Jeśli nie widzisz tam informacji o przyznaniu nagrody a spełniłeś/aś warunki promocji to niezbędne będzie złożenie reklamacji na adres mailowy organizatora: kontakt@comperiabonus.pl
§9 Reklamacje
1. W sprawach dotyczących organizacji i przebiegu Promocji:
a) Uczestnik może złożyć reklamację na adres e-mail Organizatora:
kontakt@comperiabonus.pl. Reklamacja powinna zostać wysłana z adresu
e-mail, który został przekazany przez Uczestnika w Formularzu rejestracji oraz zawierać w temacie wiadomości: nazwę Promocji tj. „Comperia Bonus – edycja 7” oraz imię i nazwisko Uczestnika, a w treści: opis stanu faktycznego oraz zgłaszane zastrzeżenia.
b) Organizator rozpatruje reklamację w ciągu 30 (trzydziestu) dni od dnia doręczenia
reklamacji, zgodnie z kolejnością ich wpływu. Informację o wyniku przeprowadzonego
postępowania reklamacyjnego Organizator przesyła Uczestnikowi na adres e-mail, z którego wysłana została reklamacja.
c) Termin rozpatrzenia reklamacji przez Organizatora może ulec wydłużeniu z przyczyn od niego niezależnych.
- Regulamin promocji „Comperia Bonus – edycja 7”
Jak na razie nie otrzymałem żadnej informacji o przyznaniu premii. 10zł za przyłączeniu do programu tankuj do pełnia też nie. Pierwszego zwrotu za tankownie nie dostałem, bo 500zł trzeba wydać poza stacjami paliw aby łapać się na zwrot 5%. Ogólnie wydając tylko 500 zł słabo się to opłaca bo moneyback przy takich wydatkach to tylko 2,5%. Do tego średnie saldo 1000zł i lokaty na 10tys, które po promocji nie będą za wysoko % to będzie trzeba zamykać konto…
A co po zalogowaniu się do panelu? Jest informacja o nagrodzie? Z tym moneyback to też mi się nie podoba, że 500 zł w sklepach poza stacjami. To całkiem sporo.
Wiadomość poszła do spamu. Przyznano mi 110zł
Super!