w

Czas na odbiór 50 zł premii za założenie Lokaty Bezkarnej 3,2% w BGŻOptima

Przypomnień ciąg dalszy 😉 Zgodnie z regulaminem, tj. do 17 sierpnia 2016 r., organizator „Promocji BGŻOptima 2016” poinformuje nas o przyznaniu nagrody.

Czas na wypełnienie danych do wypłaty premii mamy aż do 24 sierpnia 2016 r. Spełnić ten warunek można już od otrzymania maila z danymi do logowania. Jeśli jeszcze tego nie zrobiliście to warto zająć się tym teraz.

Przy okazji, przypominam, że jeszcze do jutra trzeba uzupełnić dane w Money Mania VII.

Warto też przyjrzeć się najnowszym promocjom:

Odbiór premii 50 zł za założenie Lokaty Bezkarnej na 3,2%

Zgodnie z regulaminem, czyli do 19 lipca 2016 r. Organizator „Promocji BGŻOptima 2016” wysłał dane do logowania na stronie promocji.

Jeżeli otrzymaliście maila od organizatora (sprawdźcie dokładnie skrzynkę, w tym folder SPAM) to nie ma co zwlekać i najlepiej od razu przejść do uzupełnienia danych.

Niezbędny będzie kod wysłany mailem oraz numer założonego konta oszczędnościowego w BGŻOptima.

W celu uzupełnienia danych:

  • Przygotuj unikalny kod wysłany przez organizatora oraz numer konta oszczędnościowego BGŻOptima (założonego wraz z Lokatą Bezkarną).
  • Przejdź na stronę promocji
  • Zaloguj się poprzez wpisanie maila i otrzymanego kodu
  • Po zalogowaniu uzupełnij numer konta i wciśnij przycisk zapisz

To już wszystko, teraz wystarczy czekać do 30 sierpnia na otrzymanie nagrody w wysokości 50 zł.

Mail z danymi do logowania:

Szanowni Państwo,

Dziękujemy za rejestrację w Promocji BGŻOptima.

Zgodnie z Regulaminem Promocji kolejnym etapem jest przekazanie numeru konta oszczędnościowego w BGŻOptima, na które w przypadku spełnienia wszystkich warunków trafi nagroda.
Przekazanie numeru konta jest bezpieczne. Można go dokonać wyłącznie na zabezpieczonej stronie internetowej, po dodatkowym logowaniu. W tym celu należy wejść na stronę promocji i użyć Państwa adresu e-mail:

-> twój mail <-

Dodatkowym zabezpieczeniem jest unikalny kod autoryzacji, który należy wpisać podczas logowania. Jest to kod, przeznaczony wyłącznie dla Państwa:

-> osobisty kod -<

Po zalogowaniu przy pomocy adresu e-mail i unikalnego kodu prosimy o wpisanie numeru konta i naciśnięcie przycisku Zapisz. Prawidłowe zapisanie numeru konta zostanie potwierdzone komunikatem na ekranie.

Życzymy zdobycia nagrody w Promocji BGŻOptima.

Pozdrawiamy,
Zespół Promocji BGŻOptima

Mail informujący o wygranej:

 
Subskrybuj
Powiadom o
guest
29 komentarzy
Najstarszy
Najnowszy Najwięcej głosów
Inline Feedbacks
Zobacz wszystkie komentarze
Anonimowy
Anonimowy
5 lat temu

Pogubiłam się. Do 19 lipca uzupełniłam dane. Teraz znowu mam coś uzupełniać??

Anonimowy
Anonimowy
5 lat temu

Przy okazji: zaraz kończy mi się ta lokata w bgż optima. Darek czy mógłbyś polecić jakąś lokatę z bonusem pieniężnym?? Konta w bzwbk odpadają, mam już sześć.

Darek M.
Darek M.
5 lat temu

@up up
Jak uzupełniłaś to wystarczy czekać na pieniądze 🙂

@up
Z bonusem teraz nic nie ma. Chyba, że 200 zł do Konta w Millennium (3,25% na lokacie + 2,7% na koncie oszczędnościowym:
https://www.jakoszczedzic.pl/2016/08/200-zl-w-ii-edycji-promocji-zgarnij-premie-z-bankiem-millennium.html

Poza tym pozostaje to co w rankingu:
https://www.jakoszczedzic.pl/2016/08/ranking-najlepszych-lokat-bankowych-sierpien-2016-roku.html

mm
mm
5 lat temu

proszę o pomoc gdzie wysłać prośbe o ponowny email z kodem do rejestracji danych , nie moge odnaleźć emaila z banku

Anonimowy
Anonimowy
5 lat temu

Jak sprswdzic czy minelo juz 12 miesiecy jak nie jestesmy klientem bgz optimy?

Anonimowy
Anonimowy
5 lat temu

Dostaliście maila o przyznaniu nagrody? Miał być wysłany do 17 sierpnia.

Darek M.
Darek M.
5 lat temu

Mail o przyznaniu nie został jeszcze przesłany, ale dane do przelewu nagrody można już wypełnić.

@up up
Jak przed złożeniem wniosku o konto zadzwoniłem na infolinię BGŻOptima i powiedziano mi dokładnie 🙂

sojer
sojer
5 lat temu

Przyszedł krótki, lakoniczny mejl z gratulacjami od banku.

Anonimowy
Anonimowy
5 lat temu

do mnie niestety żaden mail, który miał do 17 sierpnia przyjść nie przyszedł. dane uzupełniłem jeszcze w lipcu

Darek M.
Darek M.
5 lat temu

Myślę, że można napisać reklamację do organizatora. Ja wszystkie maile dostałem prawidłowo.

"Wszelkie reklamacje dotyczące Promocji można zgłaszać na piśmie na adres organizatora: Agencja Hagen, ul. Skibicka 29, 02-269 Warszawa z dopiskiem „REKLAMACJA” oraz na adres e-mail: kontakt@promocjabgzoptima.pl
2. Reklamacja powinna zawierać imię, nazwisko, adres e-mail reklamującego, jak również wskazanie przyczyny reklamacji"

Anonimowy
Anonimowy
5 lat temu

dzięki Darek za podpowiedź,

napisałem do Nich maila w ubiegłym tygodniu i na razie głucho

Anonimowy
Anonimowy
5 lat temu

czy ktoś jeszcze zakładał lokatę dopiero po paru dniach od rejestracji w programie (co umożliwiała promocja) i nie otrzymał premii?

Anonimowy
Anonimowy
5 lat temu

Witam. Ja też nie dostałem e-maila z informacja o przyznaniu premii.
Wysłałem więc na zapytanie co z moją premią.
Dziś otrzymałem odpowiedź:
Panie Wojciechu,
Otrzymaliśmy rozliczenie akcji, z którego wynika, że najprawdopodobniej lokatę otworzył Pan bezpośrednio na stronie Banku, a nie jak określa to regulamin – po przekierowaniu z linku zewnętrznego.
Z tego powodu nie został Pan wzięty pod uwagę przy rozliczaniu, ponieważ nie został wypełniony jeden z pierwszych warunków koniecznych do czynnego udziału w promocji.

Anonimowy
Anonimowy
5 lat temu

Dodam jeszcze że otrzymałem e-maila w dniu 19.07.2016 z informacją o:
Dziękujemy za rejestrację w „Promocja BGŻOptima 2016”.
Zgodnie z Regulaminem Promocji kolejnym etapem jest przekazanie numeru założonego przez Państwa konta w BGŻOptima, na które w przypadku spełnienia wszystkich warunków trafi nagroda.
Przekazanie numeru konta jest bezpieczne. Można go dokonać wyłącznie na zabezpieczonej stronie internetowej, po dodatkowym logowaniu.
W tym celu należy wejść na stronę: http://www.promocjabgzoptima.pl/ i użyć Państwa adresu e-mail
Może ktoś miał podobny przypadek i udało mu się z tego jakoś wybrnąć?

Darek M.
Darek M.
5 lat temu

W takim wypadku złóż reklamację i napisz, że założyłeś konto przez ich stronę i nawet dostałeś maila od nich.

Anonimowy
Anonimowy
5 lat temu

Ja również otrzymałem takiego maila:

"Otrzymaliśmy rozliczenie akcji, z którego wynika, że najprawdopodobniej lokatę otworzył Pan bezpośrednio na stronie Banku, a nie jak określa to regulamin – po przekierowaniu z linku zewnętrznego.
Z tego powodu nie został Pan wzięty pod uwagę przy rozliczaniu, ponieważ nie został wypełniony jeden z pierwszych warunków koniecznych do czynnego udziału w promocji."

wcześniej w lipcu też otrzymałem od nich to:
"Dziękujemy za rejestrację w „Promocja BGŻOptima 2016”.
Zgodnie z Regulaminem Promocji kolejnym etapem jest przekazanie numeru założonego przez Państwa konta w BGŻOptima, na które w przypadku spełnienia wszystkich warunków trafi nagroda.
Przekazanie numeru konta jest bezpieczne. Można go dokonać wyłącznie na zabezpieczonej stronie internetowej, po dodatkowym logowaniu.
W tym celu należy wejść na stronę: http://www.promocjabgzoptima.pl/ i użyć Państwa adresu e-mail"

myślałem, że tylko ja jestem w takiej sytuacji ale się okazuje, że wysyłają to samo tylko zmieniając adresata…

Darek M.
Darek M.
5 lat temu

Właśnie i jeszcze to określenie "najprawdopodobniej". Bank powinien dokładnie wiedzieć, z jakiego linka zostało założone konto.

Anonimowy
Anonimowy
5 lat temu

że komuś chce się tak kompromitować. w dobrym świetle ich to raczej nie stawia. daje to też do myślenia

Anonimowy
Anonimowy
5 lat temu

Nie wpłyneła mi premia na konto. Autorze Tobie wpłyneła? Mieli czas do dzisiaj.

Darek M.
Darek M.
5 lat temu

Do mnie też jeszcze nie wpłynęła. Trzeba sprawdzić kiedy jest ostatnia sesja Elixir.

Wyder
Wyder
5 lat temu

Też nie otrzymałem premii 🙁

fredzio
fredzio
5 lat temu

Spokojnie. Dzień opóźnienia w BGŻ to normalKA. Ani w Paribas ani Optima jeszcze nie wpłynęła kasa.

Anonimowy
Anonimowy
5 lat temu

moze sie pomylili i zapomnieli ze sierpien ma 31 dni 🙂

Anonimowy
Anonimowy
5 lat temu

A ja napisałem reklamacje. Ten bank to porażka w poprzedniej edycji mieli taka promocję że płacili BNP 50 zł za wydatki kartą w każdym miesiącu i za jeden miesiąc z 3 nie dostałem premii złożyłem reklamację to mi odpisali że w jednym miesiącu były transakcję wykonane na przełomie miesiąca a u nich liczy się data transakcji nie księgowania i nie mogą wypłacić jednej z 3 premii. Ale jak sami łamią swój regulamin to jest ok.
Są równi i równiejsi. W tym banku nigdy bym nie założył konta głównego.

fredzio
fredzio
5 lat temu

Kasa już jest. Bez reklamacji 🙂

Wyder
Wyder
5 lat temu

Też dostałem dzisiaj. Pozdrawiam 😀

sojer
sojer
5 lat temu

U mnie też doszło.

Anonimowy
Anonimowy
5 lat temu

a u mnie nie ma ani kasy ani odpowiedzi na ponowną reklamację…

Anonimowy
Anonimowy
5 lat temu

mam pozytywne rozpatrzenie reklamacji 🙂

100 GB Internetu ważne rok za 9 zł w Play!

Odbiór 50 zł w promocji Wymarzonego Konta w Raiffeisen Polbank