Nadszedł krytyczny moment w promocji „Money Mania VII„. Stawką jest otrzymanie premii 100 zł.
Mam nadzieję, że wszyscy już uzupełniliście dane, jako że możliwe było to zaraz po założeniu rachunku.
Przypomnę, że numer rachunku do wypłaty premii trzeba uzupełnić do jutra, tj. 14 sierpnia 2016 r.
Warto przyjrzeć się najnowszym promocjom:
- 600 zł w Money Mania VIII
- 200 zł w akcji „Zgarnij premię z Bankiem Millennium”
- 100 zł w „Mam PKO”
Uzupełnienie danych do odbioru 100 zł premii w Money Mania 7
Sprawa jest niezwykle prosta. Jeżeli przeczytałeś tą informację to najtrudniejsze już jest za Tobą 🙂
Aby uzupełnić dane do wypłaty premii w Money Mania VII:
- Zaloguj się na stronie moneymania.pl
- Wybierz zakładkę „Moje dane”
- Znajdź pole do uzupełnienia danych w poprzedniej edycji, tj. „Money Mania VII”
- Wypełnij imię, nazwisko oraz numer konta bez spacji
Teraz wystarczy już czekać na premię od Money.pl. Informacja o jej przyznaniu zostanie wysłana do 20 sierpnia, sama premia zostanie przekazana do 31 sierpnia 2016 r.
Przy okazji, zachęcam Was do zapisania się na newsletter „Jak oszczędzić.pl”, dzięki czemu informacje tego typu nie umkną Waszej uwadze.
Masz problem z logowaniem / nie otrzymałeś/aś maila?
Jeżeli nie otrzymałeś/aś maila od organizatora lub masz problem z logowaniem to niezbędne będzie skontaktowanie się z organizatorem na maila: moneymania@firma.money.pl.
Reklamację można złożyć w terminie 30 dni od daty zakończenia akcji. Organizator daje sobie maksymalnie 30 dni na rozpatrzenie reklamacji.
Bądź na bieżąco – Newsletter / Facebook / Twitter
Nie przegap żadnej świetnej promocji, lokaty, zmiany w ofercie Twojego banku.
Informacje możesz otrzymywać przez Facebooka, Twittera lub średnio raz w tygodniu bezpośrednio na maila korzystając z Newslettera „Jak oszczędzić.pl”.
Polub stronę Jak Oszczędzić.pl na Facebooku i otrzymuj informacje o najnowszych promocjach:
#mc_embed_signup{background:#fff; clear:left; font:14px Helvetica,Arial,sans-serif; width:680px;}
/* Add your own MailChimp form style overrides in your site stylesheet or in this style block.
We recommend moving this block and the preceding CSS link to the HEAD of your HTML file. */
Dostaliście maila z informacją o przyznaniu premii ? Bo niby miało być do dziś, a u mnie cisza…
również nie mam informacji na maila o przyznaniu premii
Zatem trzeba pisać maila do organizatora na moneymania@firma.money.pl.
A wkrada się jakaś dezinformacja, bo w lipcu w artykule informującym o promocji Darek M. napisał, że informacja o przyznaniu premii wraz z premią zostanie wysłana do 31 sierpnia 2016 r. Natomiast w artykule przypominającym o uzupełnieniu danych do przelewu pojawia się data 20 sierpnia. Czytałem regulamin §1 pkt. 9 rozstrzygniecie akcji (powiadomienie o przyznaniu premii)nastąpi do 20 sierpnia. Natomiast w §2 pkt. 4 tego samego regulaminu jest informacja, że organizator powiadomi o przyznaniu premii do 31 sierpnia. Dziwaczna konstrukcja.
A i prośba jak, ktoś uzyska informację od organizatora promocji czy należy składać reklamację czy czekać do 31 sierpnia proszę info.
Jak nie dostałeś informacji od organizatora i nie możesz uzupełnić danych na stronie promocji to składaj reklamację.
można uzupełnić dane na stronie promocji.
wysłałem e-maila z prośbą o wyjaśnienie. Jak będę miał odpowiedź podzielę się na forum
odpisali mi że, są jakieś problemy techniczne i do końca miesiąca będzie zrobione
Od samego początku u nich są problemy techniczne: z Zośką Pro, ze zwykłym kontem, z kontaktem, teraz z uzupełnianiem danych i mailami… Masakra jakaś…
Nie jestem w stanie zalogować się do Moneymanii, nawet po odzyskaniu i zmianie hasła 🙁 To są jakieś kpiny !!!!
Niestety trzeba pisać maila na moneymania@firma.money.pl.
Też mnie to denerwuje, że trzeba się upominać o należną premię.
Dzisiaj przyszedł do mnie mail z informacją i zakwalifikowaniu do wypłaty premii.
Info na stronie logowania:
"Uprzejmie informujemy, że w dniu 30.08.2016 od godziny 22:00 do godziny 03:00 dnia 31.08.2016 bankowość internetowa Idea Banku będzie niedostępna. Za niedogodności przepraszamy."
Ciekawe, czy jutro będą premie? A może raczej kolejne problemy…
Czy ktoś już dostał dziś albo wcześniej premię?
Przed chwilą sprawdzałem brak środków
u mnie tez zero premii na szczescie w BGZ Optima doszło z opoznieniem czy trzeba bedzie pisa reklamację ?
brak premii
Dostał ktoś premię czy piszemy reklamację?
Reklamacje wysłałem dziś rano i dostałem odp., że przelew poszedł wczoraj. I faktycznie po 10.00 pojawiła się premia na koncie. Sprawdzajcie czy macie kasę, a jak nie, to piszcie reklamacje.
tez dostałem ale komplikacji od poczatku oferty było za duzo
Mi nie otworzyli tego rachunku Zośka PRO chociaż poprawnie wypełniłem wniosek, nikt do mnie z banku nie dzwonił, na wiadomości nie odpisywali. O sprawie dawno zapomniałem aż tu nagle dostałem maila, że zostałem zakwalifikowany do wypłaty premii. Uzupełniłem numer konta i faktycznie dostałem 100 zł. Miło, aczkolwiek ja bym bankowi w którym jest taki chaos nawet złotówki nie powierzył 🙂