mBank przed kilkoma dniami ruszył z II edycją promocji „Mobilni mają lepiej„. Ma ona zachęcić klientów banku do aktywnego korzystania z aplikacji mobilnej.
Równolegle posiadacze konta w mBanku mogą skorzystać z mOkazji – Kuponu 10 PLN do wykorzystania na Allegro.
5% moneyback’u do T-Mobile Konta znów dostępny
Do 25 zł zwrotu miesięcznie za płatności kartą do T-Mobile Konta. Konto będzie darmowe wraz z kartą po wykonaniu płatności na min. 200 zł.
Zapisz się do promocji i zgarnij nawet 300 zł w ciągu roku!
55 zł premii w promocji „Mobilni mają lepiej – II edycja”
mBank przygotował ciekawą promocję dla swoich klientów. Niestety nie wszyscy będą mogli z niej skorzystać. Co więcej, musimy dostać telefoniczne zaproszenie do udziału.
Z promocji „Mobilni mają lepiej” skorzystać mogą, które:
- Otworzyły konto w mBanku przed 1 sierpnia 2015 r.
- Nie logowały się do aplikacji mobilnej po 1 sierpnia 2015 r.
- Otrzymały zaproszenie do wzięcia udziału w promocji (telefonicznie)
- W terminie 23.11 do 31.12.2015 r. zapisały się do promocji
W ramach promocji Moneyback 55 zł podzielony został na 4 części. Zgarnięcie pełnej premii jest bardzo proste, o ile tylko posiadamy odpowiedni telefon.
Moneyback nr 1 „20 zł za pierwsze logowanie”
- 20 zł zostanie wypłacone w zamian za zainstalowanie aplikacji mobilnej i zalogowanie się przynajmniej 1 raz w terminie do 31.12.2015 r.
- Zwrot zostanie zrealizowany do 15 stycznia 2016 r.
Moneyback nr 2 „15 zł za regularne korzystanie z aplikacji mobilnej”
- 15 zł zostanie wypłacone za zaloczgowanie się w aplikacji mobilnej min 4 razy w okresie od 1 do 31 stycznia 2016 r. i spełnienie warunków do otrzymania pierwszej premii.
- Zwrot zostanie zrealizowany do 15 lutego 2016 r.
Moneyback nr 3 „10 zł za regularne korzystanie z aplikacji mobilnej”
- 10 zł zostanie wypłacone za zaloczgowanie się w aplikacji mobilnej min 4 razy w okresie od 1 do 29 lutego 2016 r. i spełnienie warunków do otrzymania 1. i 2. premii.
- Zwrot zostanie zrealizowany do 15 marca 2016 r.
Moneyback nr 4 „10 zł za regularne korzystanie z aplikacji mobilnej”
- 10 zł zostanie wypłacone za zaloczgowanie się w aplikacji mobilnej min 4 razy w okresie od 1 do 31 marca 2016 r. i spełnienie warunków do otrzymania 1., 2. i 3. premii.
- Zwrot zostanie zrealizowany do 15 kwietnia 2016 r.
Kupon 10 zł na allegro
Druga promocja dostępna jest już dla wszystkich osób, które do tej pory nie korzystały z mTransferu mobilnego.
Aby otrzymać kupon o wartości 10 zł na kolejne zakupy musimy:
- Dokonać dowolnych zakupów na Allegro
- Podczas finalizacji zamówienia aktywować mTransfer mobilny
Kupon o wartości 10 zł zostanie wysłany e-mailem. Można go wykorzystać przy kolejnych zakupach na Allegro na kwotę min. 50 zł i płatności mTransferem mobilnym.
Uwaga: Kuponu nie można wykorzystać w aplikacji mobilnej, wyłącznie na normalnej stronie Allegro.
Z mOkazji „Kupon 10 PLN do wykorzystania na Allegro” można skorzystać do 24 grudnia 2015 r.
Jak przedłużyć ważność kuponu?
Małe uzupełnienie wpisu po komentarzu jednego z czytelników:
Ważność kodu można wydłużyć do miesiąca poprzez:
- Wpisanie kodu w aplikacji mobilnej (w zakładce kupony) i klinięcie „odbierz kupon”.
Aktywowany w ten sposób kupon będzie ważny miesiąc od aktywowania w aplikacji.
Dlaczego czasem nie ma opcji płatności mTransfer mobilny?
Płatność mTransfer mobilny nie funkcjonuje w następujących kategoriach (ale zwykły mTransfer działa bez problemu):
- Dom i zdrowie > Zdrowie > Leki bez recepty i dermokosmetyki
- Elektronika > Konsole i automaty > Microsoft Xbox 360 > Zdrapki
- Elektronika > Komputery > Internet
- Elektronika > Telefony i Akcesoria > Pre- paid
- Elektronika > Telefony i Akcesoria > Telefony komórkowe > Inne marki
- Kultura i rozrywka > Gry > Komputerowe PC
- Kultura i rozrywka > Gry > Gry online (MMO)
Niejasności:
– kiedy można wycofać zgodę na kontakt telefoniczny? Od razu po otrzymaniu zaproszenia czy trzeba trzymać do 15 kwietnia? Przez ten czas będą wściekle wydzwaniać.
– kupon 10zł na allegro "Podczas finalizacji zamówienia aktywować mTransfer mobilny". Wystarczy aktywować czy trzeba poprzez niego zapłacić? chyba nie bo o płatności przez niego mowa dopiero w punkcie 5. na załączonym skrinie.
Został ktoś w ogóle zaproszony?
Tak, ludzie zostali zaproszeni. Zaproszenie musi się obyć podczas rozmowy z call center. Więc w ustawieniach zgód trzeba drugą od góry zaznaczyć, stąd moja pierwsza wątpliwość jak długo tą zgodę trzymać włączoną. Po zalogowaniu się we wnioskach powinna pojawić się odpowiednia pozycja dotycząca tej promocji.
Regulamin nic nie mówi o zgodach marketingowych, więc pewnie od razu można je zmienić. Ale jak zawsze w tego typu promocjach najlepiej poczekać do otrzymania wszystkich premii.
Nie wystarczy kupić. Po wybraniu opcji mtransfer i przekierowaniu na stronę banku po zalogowaniu trzeba zaznaczyć opcję "aktywuj mtransfer mobilny" – jest tam adnotacja, ze wymaga najnowszej wersji aplikacji mobilnej. Po minucie dostałem mejla z kodem na kopon. Nie wiem, czy można aktywować bez zakupów, ale wystarczą zakupy na dowolną kwotę, więc wychodzi korzystniej niż 200 pln, żeby dostać kupon na 20 pln.
Witam. Otrzymałam kupon 10 zł, zrobiłam zakupy na 60 zł, zaznaczyłam mtransfer mobilny i kupon nie chce mi wskoczyc. Czy ktos miał taki problem?
Może bez przesyłki wartość towaru to mniej niż 50 zł?
Konsultant twierdzi że można tez osobiście, videoczatem lub audioczatem:
"Dołączyć do promocji można też udając się do placówki mBanku z aktualnym dokumentem tożsamości. Lista placówek jest dostępna na stronie pod linkiem (tu link do adresów placówek)"
Regulamin swoje, konsultanci swoje.
No nie do końca. Regulamin mówi:
"1.3. w terminie od 23.11.2015 r. do 31.12.2015 r. zapisali się na Promocję „Mobilni mają Lepiej – II edycja” i zaakceptowali Regulamin Promocji,
1.3.1.Zapisu na Promocję można dokonać podczas rejestrowanej rozmowy telefonicznej z Konsultantem Call-Center
1.3.2.Klient ma możliwość zapoznania się z Regulaminem Promocji na dedykowanej stronie internetowej: http://www.mbank.pl/indywidualny/uslugi/app2/index.html. Potwierdzenie akceptacji Regulaminu Promocji będzie następowało podczas rejestrowanej rozmowy telefonicznej z Konsultantem Call Center"
Właśnie otrzymałem kod na 10zł ważny do 31.01.2016 r.
Dokonałem zakupu za ponad 50zł (kwota bez przesyłki), wcześniej dostałem potwierdzenie o aktywacji MT mobilnego i kod zniżkowy. Jednak w płatnościach wyświetla się tylko zwykły mtransfer i nie ma możliwości wpisania kodu Co jest źle zrobione?
Kod zniżkowy wypełniasz w aplikacji mobilnej, po wejściu w -> Moje Allegro -> Kupony
@up
Kod wypełniony, dodał się, jest widoczny. Tylko jak go użyć gdy nie ma opcji mtransfer mobilny, jest tylko zwykły mtransfer.
@ Darek M
Niestety o ile nie ma problemu z otrzymaniem kuponu na 10 zł za użycie mTm (mTransferu Mobilnego), o tyle już jego użycie nie jest w ogóle możliwe mimo spełnienia wszystkich warunków. Już napisałem na to reklamację do Allegro ale od zeszłego tygodnia brak odzewu. Sądzę, że jest to jakiś błąd po stronie Allegro. Próbowałem już 2 razy i wszystko robiłem poprawnie. Kupon jednak nie został wykorzystany i nadal widnieje w moim profilu Allegro (mimo, iż dwukrotnie dokonywałem zakupu za ponad 50 zł bez kosztów przesyłki i wybierałem mTm jako forma płatności). Najgorsze jest to, że poprawność działania kuponu można sprawdzić dopiero po zakupie towaru 🙁
@up
Kupon otrzymuje się za użycie zwykłego mT podczas płatności a wykorzystuje się go po wybraniu jako płatności mobilnego mT.
Problem w tym że mobilny mT nie wyświetla się w opcjach tej drugiej płatności. Pojutrze minie tydzień jak napisałem reklamację (do allego, payu i mbanku) ale nikt nie odpowiedział a sprzedawcy wkurzeni czekają na zapłatę której nie da się wykonać.
Darek – może mógłbyś jako bloger zasięgnąć informacji co oni wyprawiają z tym mTm. Poza tym mam dwa przydatne "update" do fragmentu o kuponie 10zł ale podam jak sprawdzę czy drugi działa.
Mi udało się wykorzystać na komputerze po wybraniu mT mobilnego i wpisaniu otrzymanego kodu z maila po wybraniu "posiadasz kupon?"
No właśnie, po wybraniu mT mobilnego którego u mnie nie ma mimo prawidłowej aktywacji. Gdy ten kod próbuję wykorzystać w zwykłym mT to słusznie wyskakuje komunikat o nieprawidłowej formie płatności.
Dziś dostałem email od payu sądząc że jest to wyjaśnienie problemu z brakiem mTm. Jednak w treści jest napisane "informujemy, że w dniu 09-12-2015 o godzinie 10:51 dostęp do usługi mTransfer mobilny dla Twojego rachunku bankowego w mBanku został wyłączony". Co tu się dzieje?
WAŻNA INFORMACJA! Dostałem wreszcie odpowiedź z Allegro w sprawie niedziałania kuponu mTm. Cytuję: "Zgodnie z regulaminem, kuponu nie użyje Pan w aplikacji mobilnej". Darku, proponuję aby jasno napisać/dopisać to na blogu aby nie było dwuznaczności.
@up
Tyle że robiłem próby przez przeglądarkę i tam też nie ma opcji mTm więc nie da się z kuponu skorzystać.
@upup
Wskaż regulamin oraz zapis w nim zgodnie z którym kuponu nie można użyć w aplikacji mobilnej.
Dopisałem informację. Nie ma takiego zapisu, natomiast z własnego doświadczenia potwierdzam, że tylko na normalnej stronie można wykorzystać.
Potwierdzam możliwość przystąpienia do promocji za pośrednictwem audiochatu – przed momentem tak własnie zrobiłem, Trwało to około 10 minut, ale zakończyło się powodzeniem.
Ja dzisiaj dostałem odpowiedź od payu ale nie na temat. Pytałem o braku płatności o nazwie mTransfer mobilny a dostałem odpowiedź że że płatność należy wykonać poprzez komputer stacjonarny. Problem nadal nie rozwiązany.
Uwaga! Obsługa allegro kłamie. Przed chwilą dokonałem zakupu, a następnie płatności w aplikacji mobilnej i dało się wykorzystać kupon 10zł, nie trzeba było płacić w poza aplikacją, w przeglądarce.
@Darek, do uzupełniania
1. Jak przedłużyć ważność kuponu za 10zł o którym mowa w powyższym wpisie?
Kopiujemy kod otrzymany w powyższym wpisie do aplikacji mobilnej allegro, zakładki kupony i klikamy (tapujemy?) w napis odbierz kupon. W ten sposób ważność kuponu będzie się liczyć miesiąc od aktywowania w aplikacji czyli możemy ważność przedłużyć do końca lutego.
2. Dlaczego czasami nie ma opcji płatności mTransfer mobilny w związku z czym nie możemy wykorzystać kuponu
Płatność mTransfer mobilny nie funkcjonuje w następujących kategoriach (ale zwykły mTransfer działa bez problemu):
– Dom i zdrowie > Zdrowie > Leki bez recepty i dermokosmetyki
– Elektronika > Konsole i automaty > Microsoft Xbox 360 > Zdrapki
– Elektronika > Komputery > Internet
– Elektronika > Telefony i Akcesoria > Pre- paid
– Elektronika > Telefony i Akcesoria > Telefony komórkowe > Inne marki
– Kultura i rozrywka > Gry > Komputerowe PC
– Kultura i rozrywka > Gry > Gry online (MMO)
Powyższy spis znajduje się w allegrowym faq jednak nie jest napisane że dotyczy to mTm, nie ma go w regulaminie, nie wie o tym obsługa i nadal, wraz z obsługą mbanku, głowią się nad tym dlaczego mTransfer mobilny czasami nie pojawia się (sic!)
3. Jak otrzymać kolejny kod 10zł zniżki przy zapłacie mTm (metoda niepotwierdzona)
Po wykorzystaniu kuponu logujemy się do mbanku->ustawienia->mTm->modyfikuj->odznaczamy numer rachunku->zapisz->potwierdzamy hasłem->zatwierdź->wylogowujemy się i czekamy az przyjdzie email z potwierdzeniem o zamknięciu rachunku w usłudze mTm. Następnie dokonujemy dowolnego zakupu, płacimy zwykłym mT przy okazji aktywując mTm przy okazji otrzymując kolejny kod. Jeżeli allegro nie zdążyło odnotować że już kiedyś korzystaliśmy z mTm to potraktują nas jak nowych którym należy się (kolejny) kupon.
Dzięki za cenny komentarz! Już uzupełniam te informacje.
Dzisiaj wykorzystałem kupon płacąc mtm przez aplikację mobilną, więc da się… Nie wiem, czy to nadal aktualne, ale widziałem, że allegro sprzedawało kupony podarunkowe. MGdyby wykorzystać kupon na podarunek 50 pln to de facto przedłuży jego termin ważności.
Aktywowałem mtm z innego mkonta, ale na tym samym koncie allegro – przysłali kod, ale nie można z niego skorzystać, bo mam info że brałem już udział w kampanii. Kod ważny do stycznia, więc można aktywować go na innym koncie allegro.
@Darek może przypominaj, przynajmniej jednozdaniowo w innych artykułach, że mamy kolejny miesiąc i musimy się zalogować w aplikacji mobilnej.
Na dniach postaram się zaktualizować "niezbędnik łowcy promocji". Na pewno będę o tym pisał w newsletterze.
Mamy 16 stycznia a pierwszy zwrot nie pojawił się.
Otóż to, a nawet więcej, jest 18 stycznia i zwrotu brak… Jak u was?
20 stycznia kasy nie ma. Na mLinii nie można uzyskać żadnej sensownej informacji.
Premia wpłynęła na moje konto 19 stycznia, po interwencji u konsultantki na chacie on-line. Polecam więc ten sposób kontaktu (oczywiście zachowałam zrzut ekranu z obietnicą wypłaty otrzymaną od konsultantki). Żenujące jest to, że trzeba się domagać wypłaty. Mam nadzieję, że w kolejnych miesiącach pójdzie już z automatu.