w

BGŻOptima – 100 zł premii i 3,5% na koncie oszczędnościowym

Właśnie powróciła promocja BGŻOptima bardzo podobna do tej z kwietnia 2014 roku. Wtedy też
można było otrzymać 100 zł premii za kupno Groupona w cenie 5zł.
Jedyną różnicą jest produkt dodatkowy. Wcześniej była to
Lokata Bezkarna, obecnie jest to Konto
Oszczędnościowe na 3,5%.

Szczegóły promocji – 100 zł
premii za otwarcie Konta oszczędnościowego w BGŻOptima

W akcji promocyjnej „Optymalne oszczędzanie” otrzymamy aż 100
zł premii
(realnie po uwzględnieniu
kosztu Groupona otrzymamy 95zł premii) w zamian za założenie Konta Oszczędnościowego BGŻOptima.

Ile
zarobimy na promocji 100 zł premii w BGŻOptima
Ulokowana kwota
Odsetki po 2 miesiącach
Odsetki po uwzględnieniu 95 zł
premii
Oprocentowanie netto
3 000 zł
20 zł
115 zł
23,05%
5 000 zł
34 zł
129 zł
15,45%
10 000 zł
68 zł
163 zł
9,75%

Promocję polecam wszystkim osobom, które planują zacząć oszczędzać
lub tych, które po prostu chcą zgarnąć premię.
Na konto w BGŻOptima można przelewać co miesiąc stałą kwotę
pieniędzy. Pieniądze, których nie widzimy na naszym głównym koncie ROR, nie
będą nas kusiły i w ten sposób oszczędzimy np. na wakacje.
Uwaga: Promocja tylko dla nowych klientów BGŻOptima, którzy nie byli klientami BGŻOptima w ciągu 12 miesięcy licząc od 22
września 2014 roku.

Jak otrzymać premię?

Aby otrzymać premię należy:
  • Do 6 października kupić Groupon za 5 zł
    • Uwaga:
      liczba kuponów jest ograniczona do
      1000 sztuk
    • 1
      osoba może kupić i wykorzystać 1 groupon
  • Następnie
    należy zarejestrować się na stronie promocji (link jest
    również podany na grouponie) podając imię, nazwisko, nr tel. Komórkowego,
    maila oraz kod Groupona. Dodatkowo należy wyrazić zgody marketingowe
    • Groupon
      ważny jest do 6.10.2014 r.
  • Po
    dokonaniu rejestracji należy założyć konto oszczędnościowe w BGŻOptima poprzez link na
    stronie promocji.
  • Następnie
    należy do 7 października 2014 r. wpłacić na założone konto nie mniej
    niż 3 000 zł
    .
  • Do 10
    października otrzymamy wiadomość email z linkiem oraz unikalnym kodem,
    które posłużą do zalogowania się na stronie promocji.
  • Do 19 października należy się zalogować na stronie
    promocji i wpisać numer rachunku
    Konta Oszczędnościowego
    , na które zostanie wypłacony bonus
  • Środki w wysokości min. 3000 zł należy
    utrzymać do dnia 25.11.2014 r.
O przyznaniu promocji zostaniemy poinformowani mailem do 3
grudnia 2014 r. Nagroda w postaci 100 zł
zostanie przekazana w ciągu 14 dni od dnia ogłoszenia wyników, czyli do 17 grudnia 2014 r. na rachunek osobisty
w BGŻOptima.
Podsumowując:
Warunkiem otrzymania nagrody w wysokości 100 zł jest utrzymanie
każdego dnia na Koncie Oszczędnościowym nie mniej niż 3 000 zł do 25 listopada
2014 r.

Szczegóły Konta
Oszczędnościowego z premią

  • Oprocentowanie: 3,5%
    dla nowych środków w skali roku
    • Promocyjne oprocentowanie obowiązuje do
      25 listopada 2014 r.
  • Minimalna
    kwota: 1zł (3 000 zł do 25.11 w promocji)
  • Maksymalna
    kwota: 1 000 000 zł
  • Wpłata i wypłata bez utraty odsetek
    (uwaga: do 25.11.2014 r. należy utrzymać co najmniej 3000 zł)
  • Całkowity
    brak opłat

Lokata Bezkarna na 4%

Dodatkowo istnieje możliwość założenia 3-miesięcznej Lokaty Bezkarnej na 4% w skali roku.
Lokatę tą można zerwać w każdej chwili bez utraty naliczonych odsetek.
Szczegóły lokaty:
  • Oprocentowanie:
    4% w skali roku dla nowych klientów
  • Minimalna
    kwota lokaty: 1 000 PLN
  • Maksymalna
    kwota lokaty: 20 000 PLN
  • Czas
    trwania: 3 miesiące
  • Liczba
    lokat: 1

Uwaga: Dla osób lubiących stronę “Jak Oszczędzić.pl” na Facebooku mam do rozdania trzy Groupony z opisywanej promocji.

Polub stronę Jak Oszczędzić.pl na Facebooku i otrzymuj informacje o najnowszych promocjach:

31 komentarzy

Dodaj odpowiedź
  1. Nie istnieje możliwość założenia lokaty promocyjnej w ramach promocji z bonusem, dlatego że lokatę bezkarną zakłada się "wyłącznie na etapie składania wniosku o konto indywidualne", a przecież te konto otworzymy wraz w celu uzyskania bonusu (z innej strony).

  2. "Do 19 października należy się zalogować na stronie promocji i wpisać numer rachunku Konta Oszczędnościowego, na które zostanie wypłacony bonus"

    Ale niestety nie widzę, gdzie by to można wpisać… 🙁

  3. "Do 10 października otrzymamy wiadomość email z linkiem oraz unikalnym kodem, które posłużą do zalogowania się na stronie promocji." Czy ktoś otrzymał ten email? bo ja jeszcze nie!

  4. Można wyjaśnić słowa "W razie czego można się zalogować w profilu i go uzupełnić (nawet bez tego maila)". Jak się mam zalogować jeśli nie mam unikalnego kodu, który miałem dostać mailem?

  5. Bardzo prosto. Wystarczy zalogować się do bankowości internetowej. Tam należy przejść do wiadomości i napisać nową. Jako temat wybieramy "inny" i piszemy krótko:

    "Wypowiadam umowę ramową konta."

    Konto będzie zamknięte po 30 dniach.

  6. Niestety nie otrzymałem maila z potwierdzeniem premii, który miał wpłynąć do 3 grudnia. Czy kontaktować się z infolinią banku, będą w stanie pomóc?

  7. Niestety nie ma maila ani numeru telefonu.

    "5.1. Wszelkie reklamacje dotyczące sposobu przeprowadzenia Akcji promocyjnej Uczestnicy mogą zgłaszać na piśmie na adres organizatora: Agencja Hagen, ul. Skibicka 29, 02-269 Warszawa z dopiskiem „REKLAMACJA” nie później niż w terminie 30 dni od dnia wydania nagród.
    5.2. Reklamacja powinna zawierać imię, nazwisko, adres e-mail Uczestnika oraz kod Groupon, jak również opis i przyczyny reklamacji."

  8. Też nie otrzymałem od nich żadnego maila więc zadzwoniłem na infolinie banku. Dowiedziałem się że za maile do klientów promocji odpowiada Groupon i żeby do nich się odezwać w sprawie problemów.
    Sam do nich napisałem wczoraj, dzisiaj otrzymałem odpowiedź że zajmują się już moją sprawą.
    Na infolinii polecili mi jeszcze, aby w razie ignorowania napisać oficjalne pismo do nich..

  9. Groupon informuje (infolinia), że warunek o wysłaniu informacji do 3 grudnia jest w regulaminie banku, a nie regulaminie grouponu i to bank za to odpowiada. Groupon odpowiada jedynie za termin 17 grudnia.

  10. Zamknięcie konta w BGŻOptima jest proste (obowiązuje 1 miesięczny okres wypowiedzenia).

    W celu zamknięcia konta / wypowiedzenia umowy w BGŻOptima należy:
    1. Zalogować się do bankowości internetowej (numer klienta otrzymaliśmy w mailu przy zakładaniu konta)
    2. Z menu po lewej stronie wybieramy -> "Osobiste” -> "Poczta BGŻ Optima”
    3. Tworzymy nową wiadomość:
    – Temat: wybieramy "Inne”
    – Treść: "Wypowiadam umowę ramową konta."
    4. Klikamy "Wyślij"

  11. Raczej przelałbym zaraz przed wysłaniem wypowiedzenia. Nie podając w wypowiedzeniu danych do przelewu nadwyżki sami tego nie zrobią, bo nie mają danych (oprócz nr konta powiązanego).

  12. Super, dziękuję bardzo za instrukcję!
    Czy powinienem zostawić na koncie jakies środki i bank potem to przeleje czy lepiej przelać samemu wszystko na powiazane konto? Nie chcę żeby potem się okazało, że były jakieś opłaty o których nie wiedziałem

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Ładowanie…

Meritum Bank – 60 zł za założenie lokaty na 5% i możliwość wygrania iPhone’a 6

Eurobank – 5% zwrotu w promocji „Rodzina i Przyjaciele”, do 720 zł rocznie