Przyszła pora na finalizację popularnej akcji z premią 75 zł w Nest Bank organizowanej przez Rankomat.
W celu odbioru premii niezbędne będzie wypełnienie danych do przelewu nagrody na stronie akcji.
75 zł gotówki do darmowego Nest Konta. Jakie były warunki promocji?
Do 15 września powinniście otrzymać maile od Organizatora informujące o wygranem. Tym samym został już ostatni krok w celu odbioru 75 zł premii.
- Do 4 lipca 2017 r. lub do wyczerpania puli 800 wniosków, założyć konto na dedykowanej stronie promocji akceptując przy tym regulamin promocji
- Do 4 lipca 2017 r. złożyć wniosek o Nest Konto wraz z kartą za pośrednictwem linku umieszczonego na stronie promocji (zakładka KONTO BONUS) wyrażając zgodę na przetwarzanie danych osobowych w celach marketingowych oraz na wysyłanie informacji handlowych drogą elektroniczną
- W ciągu 60 dni od złożenia wniosku o konto należało:
- Zalogować się do bankowości elektronicznej Nest Bank
- Wykonać płatności kartą do Nest Konta na łączną kwotę min. 150 zł
W celu odbioru premii:
- Do 15 września 2017 r. organizator powinien powiadomić Cię mailowo o przyznaniu premii.
- W ciągu 7 dni, za pomocą danych przesłanych w mailu należy uzupełnić dane do przesłania premii (tj. numer rachunku bankowego oraz numer PESEL)
Rozumiem że muszę napisać reklamację do banku jeśli maila nie otrzymałem o przyznaniu nagrody?
Nie nie. Zapomniałem napisać informacji, co robić w takich sytuacjach.
§8. Postępowanie reklamacyjne
Reklamacje dotyczące spraw związanych z Akcją, w zakresie dotyczącym Serwisu, Bonusu oraz Premii, a także w pozostałym zakresie dotyczącym Organizatora, należy składać Organizatorowi drogą elektroniczną na adres: bonus@ebrokerpartner.pl lub listem poleconym na adres: Rankomat Sp. z o.o. Sp.k., ul. Bandurskiego 34/3, 31-515 Kraków z dopiskiem "Akcja Bonus" w terminie do 30.09.2017r.
Reklamacja powinna zawierać: imię i nazwisko, adres e-mail, numer umowy oraz szczegółowy opis problemu będącego podstawą reklamacji
Reklamacje w zakresie określonym w ust. 1, rozpatrywać będzie Organizator niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 (czternastu) dni od dnia ich otrzymania. Odpowiedź w sprawie reklamacji zostanie przesłana na adres email wskazany w czasie rejestracji Konta przez Uczestnika.
skad wziac numer umowy do reklamacji?
Z umowy?!
Mam odpowiedź od Organizatora.
Jeśli ktoś nie dostał maila (lub najprawdopodobniej trafił do spamu) to należy napisać maila na adres: bonus@ebrokerpartner.pl z prostą informacją taką jak: imię i nazwisko, adres mailowy i numer OTE…….(numer umowy z bankiem) z informacją np. "Witam nie dostałem maila do przesłania danych do bonusu."
wyjaśnijcie mi coś proszę….
jak moja Mama (którą poleciłam) ma się zalogować do tego eBrokera żeby wpisać dane do przelewu, skoro konto założyła poprzez mój kod polecający.
Z tego co pamiętam w dalszej części nie było tam rejestracji mojej Mamy eBrokerze?
Pamięta ktoś jak to wyglądało przy polecaniu?
Mama musiała się tak samo zarejestrować jak Ty.
noto nie wiem jak to sie stało, bo wpisałam jej mail w ebrokera żeby przypomniało hasło i komunikat: mail nie jest zarejestrowany w naszej bazie – i właśnie tak mi się zdawało że ona się tam nie zarejestrowała, ale jak to możliwe, sama jej zakładałam to konto z mojego kodu polecającego…. ;(
Hmm, ale jak założyłaś konto bez zakładania profilu? Przecież link do wniosku o konto jest właśnie na stronie promocji?!
no właśnie nie wiem jak to mogło się stać, weszlam na moje konto w ebrokerze-tam kliknełam w Program Polecający – pokazal sie Link polecający – weszlam w niego i robiłam krok po kroku – przecież własnej drogi sobie nie wymyslilam, bo by mi tego nie założyli 😉 – no i podalam tam mail już inny na moją Mamę – przyeszła wiadomosc na ten mail ze wniosek zalozony, czekac na kuriera – tyle – i nie byla tam wlasnie nigdzie tego kroku po ktorym przeszedłby mi mail ze jestem w eBrokerze….. nie wiem co teraz ;(
Najprościej napisać do organizatora na bonus@ebrokerpartner.pl.
Daj znać, co odpiszą.
A ja spełniłem wszystko co trzeba i dostałem maila z potwierdzeniem, a teraz czekam na przelew 🙂
Cześć,
mam identyczną sytuację jak opisywana powyżej (co ciekawe też polecałem konto mamie 🙂 ). E-mail teraz nie przyszedł, a o ile mnie pamięć nie myli to założyłem jej konto po prostu z mojego linku polecającego i dalej poszło. A teraz nie ma konta z tym mailem na eBroker… Jestem w trakcie wyjaśniania w ramach reklamacji.
dostaliście premię za otwarcie konta oraz za polecenie osoby? U mnie cisza na koncie, miało być do wczoraj. Maila dostałem do wypełnienia danych, wszystko uzupełniłem. Napisałem do nich, ma ktoś podobnie?
Wczoraj miała być wysłana. Ale pewnie wyszła popołudniu i dojdzie jutro.
Póki co brak przelewu na koncie.
U mnie tez nadal brak to jest kpina z klienta mają w regulaminie kiedy ma być przelew, a tu jest już 10.02 godzina 15:03 i dalej brak kasy na koncie…
Napisałem do organizatora promocji o co chodzi z brakiem przelewów. Dam znać, jak otrzymam odpowiedź.
Ja tez napisałem z rana i do teraz brak odpowiedzi, a jak pisałem dwa dni temu to odpowiedz była do dwóch godzin
Brak wiadomości na zgłoszoną reklamację. Brak premii na koncie!!!
Niby wszystkie premie zostały wysłane w sobotę do osób, które uzupełniły dane w panelu promocji. Czekam jeszcze na informację, co robić jak ktoś nie dostał.
Jak rozumiem dane wysłaliście? Organizator twierdzi, że jeszcze ok. 100 osób nie wypełniło danych do przelewu. Jeszcze do końca miesiąca można je podać i otrzymać premię. Później premia przepada.
Prz elewy z premii pojawiły się na koncie BRAWO
A ja dalej nie mam odpowiedzi na reklamację.
Z nowych info wynika że bank nie zalicza osób do promocji które miały konto w smart banku choć w regulaminie były inne zapisy. Porażka Bank konto do zamknięcia
Mam informację, że w nowej promocji (ruszy w przyszłym tygodniu) bank nie zakwalifikuje już starych klientów. Być może zaczął odsiew już przy tej promocji :/
Słabe jest to, że otrzymywałem inne informacje od Organizatora promocji :/
U mnie sytuacja się bardziej skomplikowała uznali moją reklamacje za założenie konta (75 zł) ale premia za polecenie (50 zł) dalej nie załatwiona. Osoba której poleciłem konto też składała reklamacje którą uznano ale dalej mają problem bo bank napisał że była wcześniej klientem i jeśli potwierdzą że nie był to Nest to premie mi wypłacą. Wygląda że ktoś dał ciała z regulaminem bo Nest odrzucał wszystkich którzy mieli konta w Smart, BIZ i teraz ebroker sam wypłaca bonusy. Zobaczymy jak to się zakończy.
Zgodnie z zapisami regulaminu promocji:
– Organizatorem akcji jest eBrokerPartner Rankomat Spółka z oo. Nest Bank jest partnerem.
– Wypłata bonusów i premii powinna zostać zrealizowana przez Organizatora (nie ma tu mowy o środkach własnych czy z banku).
– Rozpatrywanie reklamacji w sprawach związanych z akcją w 14 dniowym terminie to sprawa Organizatora. Bank tylko w sprawach związanych z usługa konta i jego prowadzeniem.
A jak to wyglądało faktycznie? Organizator wstrzymał wypłatę bonusów i premii uczestnikom, którzy posiadali wcześniej produkty Nest banku POD INNYMI NAZWAMI HANDLOWYMI. Dlaczego? Przecież w regulaminie nie było o tym mowy!
Następnie Organizator przesyłał reklamacje uczestników do banku (partnera). Dlaczego? Przecież to on powinien rozpatrzyć reklamacje a nie bank! i uzależnił wypłatę premii i bonusów od stanowiska banku. Później podjął decyzje o wypłacie ze swoich środków bo zrobiło się głośno na forach i sprawa zaczęła wyglądać nie ciekawie.
Teraz Organizator przedstawia się jako ten "dobry, który się umiał zachować" bo wypłacił bonusy (które się każdemu należały) ze swoich środków a bank jest ten „zły bo nie dał kasy”. Jeśli to nie ich błąd tylko banku to niech piszą swoje reklamacje do banku albo występują na drogę sądową.
Przecież to Organizator był odpowiedzialny za regulamin, który uwzględnił osoby mające konta w Smart banku czy BIZ Banku (zabrakło zapisu "także pod innymi nazwami handlowymi", który występował we wszystkich innych promocjach Nest banku). Organizator nie powinien wysyłać reklamacji uczestników do banku tylko sam je rozpatrywać. Sprawy między bankiem a organizatorem powinni sami rozwiązywać między sobą a nie wstrzymywać wypłaty uczestnikom.
Jeśli spełniłem wszystkie zapisy regulaminu do otrzymania premii i bonusu to dlaczego ich nie otrzymałem w regulaminowym terminie. Dlaczego inni dostali tą kasę bez problemu? Przecież obowiązywały ich takie same zasady regulaminu jak mnie i inne reklamujące osoby. Ja za to teraz tylko wysyłam maile, zapytania i reklamacje żeby otrzymać to co mi się należy.
Ostatnia sprawa to rozpatrywanie reklamacji po regulaminowym terminie. Ja czekam już 30 dni na wypłatę 50 zł za polecenie i mam być "cierpliwy i czekać na rozpatrzenie reklamacji przez bank" bo Organizator nie chce wypłacać ze swoich środków!!! Przecież to oni powinni rozpatrzyć reklamację.
Na chwilę obecną w stosunku do mnie złamali już regulamin w 4 zapisach stworzonych przez siebie.
A ja mam być dalej cierpliwy!!!!!!!!!!!!!