Przyszła pora na odbiór 100 zł premii w pierwszej promocji EnveloKonta w EnveloBank z premią.
Przypomnę, że do zgarnięcia było łącznie nawet do 500 zł premii (100 zł premii gwarantowanej na start, do 200 zł za polecenie promocji znajomym oraz do 200 zł moneyback).
Odbiór 100 zł premii w promocji „EnveloKonto z premią”
Aby zakwalifikować się do otrzymania 100 zł premii należało:
- Zarejestrować się na stronie promocji
- Zaznacz dwa pierwsze checkboxy:
- Zapoznałem się z Regulaminem akcji promocyjnej „Envelokonto z premią” i „Polecaj Envelokonto i zarabiaj” i akceptuję jego postanowienia.
- Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Bank Pocztowy S.A. z siedzibą w Bydgoszczy przy ul. Jagiellońskiej 17 w celu przeprowadzenia akcji promocyjnej „Envelokonto z premią” i „Polecaj Envelokonto i zarabiaj” stosownie do postanowień jej regulaminu.
- Potwierdź rejestrację klikając w link aktywacyjny
- Złożyć wniosek o EnveloKonto wraz z kartą po zalogowaniu na stronie promocji
- Umowa musiała zostać zawarta do 19 stycznia 2018 r.
- Wykonać 3 płatności EnveloKartą na łączną kwotę min. 100 zł do 9 lutego 2018 r.
W celu odebrania nagrody:
- Do 28 lutego 2018 r. zaloguj się na stronie promocji i uzupełnij dane do przelewu nagrody
Premia zostanie przekazana na EnveloKonto do 9 marca 2018 r.
Sprawdź dwie nowości!
W dwóch zupełnie nowych promocjach zgarnąć można 580 zł łatwej premii + dodatkowe bonusy.
W promocji karty kredytowej mamBONUS w BGŻ BNP Paribas zyskać można łatwe 400 zł na Allegro + dodatkowe punkty i zniżki w programie lojalnościowym:
Nie otrzymałeś/aś maila?!
Jeśli nie otrzymałeś/aś maila to przede wszystkim sprawdź dokładnie skrzynkę pocztową, w tym folder spam.
Wiadomość powinna przyjść z adresu envelokonto@zpremia.pl.
Jeśli mimo to nie możesz znaleźć wiadomości to spróbuj zalogować się na stronie promocji za pomocą wysłanych wcześniej danych (po rejestracji w promocji).
Jezeli będzie możliwe uzupełnienie danych do przelewu nagrody, to wszystko powinno być w porządku.
Jeśli jednak nie ma możliwości uzupełnienia danych to niezbędne będzie wysłanie reklamacji na adres: envelokonto@zpremia.pl.
W reklamacji powinniście zawrzeć imię, nazwisko, adres e-mail, numer wniosku internetowego (znajdziecie go w wiadomości potwierdzającej wysłanie wniosku o konto) oraz informację, że spełniliście warunki promocji zakładając konto przez stronę promocji, udzieliliście niezbędnych zgód marketingowych i wykonując takie i takie transakcje kartą.
Organizator będzie miał 30 dni na odpowiedź na reklamację.