w

Czas na odbiór 200 zł premii w akcji „Zostań w domu” w BNP Paribas

Uczestniku promocji „Zostań w domu”, nadszedł ważny moment na uzupełnienie danych do otrzymania premii 100 zł lub 200 zł w tej akcji.

Jeszcze tylko do dzisiaj można uzupełnić dane odbierając premię.

Przypomnę, że akcja „Zostań w domu” trwała na przełomie marca i kwietnia i w prosty sposób dawała uczestnikom szansę na 200 zł premii.





Jakie były warunki do otrzymania 200 zł w akcji „Zostań w domu”?

  • Do 6.04. złożyć wniosek o konto BNP Paribas wraz z kartą i aktyowować je nadając PIN do karty
  • W kwietniu 2020 r. należało:
    • Zapewnić wpływy na łączną kwotę min. 500 zł (mogą to być wpływy z Twojego konta w innym banku)
    • Wykonać min. 2 przelewy za pomocą bankowości elektronicznej GOonline lub aplikacji mobilnej GOmobile
  • Do spełnienia pozostały majowe warunki:
    • Zapewnienie łącznych wpływów w wysokości min. 1000 zł
    • Wykonanie ponownie min. 2 przelewów za pomocą bankowości elektronicznej




Jak odebrać premię?

Organizator akcji do 20 maja 2020 r. przesłał maile do uczestników promocji z informacją o zakwalifikowaniu się do otrzymania nagrody wraz z instrukcją uzupełnienia numeru konta do przesłania premii przez Organizatora.

Maile powinny być wysłane z adresu zostanwdomu@bnpparibasplus.pl. Jeśli masz problem z jego odnalezieniem to może ten adres Ci w tym pomoże.

Teraz najważniejsza część!

Do 25 maja 2020 r. zaloguj się na stronie promocji i uzupełnij numer konta założonego w promocji, na które zostanie wypłacona premia

Pierwsza nagroda zostanie wypłacona do 31 maja 2020 r. Drugą nagrodę otrzymasz do 30 czerwca 2020 r.





Co jeśli nie otrzymałem / otrzymałam maila?

Jeśli nie otrzymałaś/eś maila od organizatora (sprawdź koniecznie folder SPAM), to trzeba będzie przesłać reklamację na adres zostanwdomu@bnpparibasplus.pl w tytule „REKLAMACJA”.

Reklamacja powinna oprócz tematy zawierać imię, nazwisko, email, adres oraz krótki opis reklamacji (czyli, że wg nas spełniliśmy wszystkie warunki a nie otrzymaliśmy maila z informacją o nagrodzie).

Reklamacja będzie rozpatrzona nie dłużej niż w ciągu 30 dni.

0 0 votes
Article Rating
Subscribe
Powiadom o
guest

0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments

Co myślisz?

Obniż rachunki za prąd z PGE Lumi i zyskaj 50 zł premii na start + 3 miesiące gratis

BNP Paribas: 200 zł do Douglas + klocki Lego w akcji „Zgarnij podarunek”