Uczestniku promocji „Zostań w domu”, nadszedł ważny moment na uzupełnienie danych do otrzymania premii 100 zł lub 200 zł w tej akcji.
Jeszcze tylko do dzisiaj można uzupełnić dane odbierając premię.
Przypomnę, że akcja „Zostań w domu” trwała na przełomie marca i kwietnia i w prosty sposób dawała uczestnikom szansę na 200 zł premii.
Jakie były warunki do otrzymania 200 zł w akcji „Zostań w domu”?
- Do 6.04. złożyć wniosek o konto BNP Paribas wraz z kartą i aktyowować je nadając PIN do karty
- W kwietniu 2020 r. należało:
- Zapewnić wpływy na łączną kwotę min. 500 zł (mogą to być wpływy z Twojego konta w innym banku)
- Wykonać min. 2 przelewy za pomocą bankowości elektronicznej GOonline lub aplikacji mobilnej GOmobile
- Do spełnienia pozostały majowe warunki:
- Zapewnienie łącznych wpływów w wysokości min. 1000 zł
- Wykonanie ponownie min. 2 przelewów za pomocą bankowości elektronicznej
Jak odebrać premię?
Organizator akcji do 20 maja 2020 r. przesłał maile do uczestników promocji z informacją o zakwalifikowaniu się do otrzymania nagrody wraz z instrukcją uzupełnienia numeru konta do przesłania premii przez Organizatora.
Maile powinny być wysłane z adresu zostanwdomu@bnpparibasplus.pl. Jeśli masz problem z jego odnalezieniem to może ten adres Ci w tym pomoże.
Teraz najważniejsza część!
Do 25 maja 2020 r. zaloguj się na stronie promocji i uzupełnij numer konta założonego w promocji, na które zostanie wypłacona premia
Pierwsza nagroda zostanie wypłacona do 31 maja 2020 r. Drugą nagrodę otrzymasz do 30 czerwca 2020 r.
Co jeśli nie otrzymałem / otrzymałam maila?
Jeśli nie otrzymałaś/eś maila od organizatora (sprawdź koniecznie folder SPAM), to trzeba będzie przesłać reklamację na adres zostanwdomu@bnpparibasplus.pl w tytule „REKLAMACJA”.
Reklamacja powinna oprócz tematy zawierać imię, nazwisko, email, adres oraz krótki opis reklamacji (czyli, że wg nas spełniliśmy wszystkie warunki a nie otrzymaliśmy maila z informacją o nagrodzie).
Reklamacja będzie rozpatrzona nie dłużej niż w ciągu 30 dni.