Do zgarnięcia jest 200 zł premii na start za otwarcie konta, zapewnienie na nie wpływu, wykonanie trzech płatności kartą oraz logowanie do aplikacji mobilnej banku.
Dodatkowo, do konta wybrać możecie dwie darmowe korzyści, wśród których jest m.in. konto oszczędnościowe na 3% do 20 tys. zł oraz 1% moneyback od płatności mobilnych zgarniając do 20 zł zwrotu miesięcznie i 240 zł rocznie.
200 zł za wpływ, 3 płatności kartą oraz logowanie
Z promocji skorzystać możesz, jeśli od 31 sierpnia 2018 r. nie posiadałeś/aś konta osobistego, rachunku walutowego lub Karty Kibica w Alior Banku.
Dodatkowo, w okresie od 1 marca do 15 września 2019 r. nie można było złożyć wniosku internetowego o Konto Jakże Osobiste.
Dobrą wiadomością jest to, że posiadanie konta w T-Mobile Usługi Bankowe czy też w Kantorze Walutowym nie wyklucza uczestnika z promocji.
- Do 31 grudnia 2019 r. złóż wniosek na dedykowanej stronie promocji
- W ciągu 30 dni zawrzyj umowę o konto wraz z kartą płatniczą (przez stronę internetowe, przez infolinię lub przez kuriera)
- W każdym z trzech miesięcy następujących po miesiącu zawarcia umowy o konto:
- Zapewnij wpływy na konto w łącznej wysokości min. 1000 zł z konta, którego nie jesteś posiadaczem lub współposiadaczem (czyli np. od kogoś z rodziny)
- Wykonaj min. 3 płatności bezgotówkowych na dowolną kwotę
- Tradycyjnie już, z promocji wyłączone są transakcje quasicash, tj. takie które posiadają kody MCC 7995, 8999, 4111, 6012, 6211, 6051, 9406, 4829, 4900
- Zaloguj się do aplikacji mobilnej banku
Wykluczenia:
Z promocji wyłączone są transakcje typu quasicash, czyli takie posiadające kody MCC: 7995, 8999, 4111, 6012, 6211, 6051, 9406, 4829, 4900. Dokładne wyjaśnienie każdego z kodów znajdziesz w regulaminie promocji.
Konto Jakże Osobiste w Alior Bank
Konto Jakże Osobiste to:
- 0 zł za prowadzenie konta bezwarunkowo do ukończenia 26 roku życia lub pod warunkiem zapewnienia jednorazowego wpływu na kwotę min. 1500 zł z konta w innym banku lub z konta firmowego w Alior Bank
- 10 zł w przeciwnym razie
- 0 zł za kartę do konta po wykonaniu płatności bezgotówkowych na łączną kwotę min. 300 zł
- 5 zł w przeciwnym razie
- 0 zł za polecenie zapłaty
- 0 zł za zlecenia stałe
- 0 zł za wpłaty gotówki w oddziałach i placówkach partnerskich
- 0 zł za wypłaty gotówki w oddziałach i placówkach partnerskich
- Program Mastercard priceless specials
- 0 zł za 2 korzyści dodatkowe:
- 3% na koncie oszczędnościowym do 20 000 zł (pakiet korzyści)
- 1% Moneyback od zakupów mobilnych (do 20 zł miesięcznie)
- Brak prowizji za przewalutowanie transakcji zagranicznych
- Bezpłatne przelewy natychmiastowe (pakiet korzyści)
- Limit bez odsetek przez 10 dni
- Bezpłatne bankomaty w Polsce (jako pakiet korzyści)
- Bezpłatne bankomaty w Polsce (jako pakiet korzyści)
- Pakiet Assistance
- Ubezpieczenie w podróży
Czyli… jeżeli złożyliśmy wniosek o konto w tym roku i dostaliśmy komunikat o którym mowa w poście z wcześniejszą promocją: "Uwaga: Jeśli po wypełnieniu wniosku o konto otrzymasz komunikat: „Dziękujemy Zakończenie wniosku nie jest obecnie możliwe. Jeśli chcesz, pracownik banku skontaktuje się w celu dokończenia składania wniosku” – skorzystaj z tej ścieżki. Konsultant dokończy wniosek razem z Tobą, a Ty wciąż będziesz miał szansę na udział w promocji. Nie wychodź ze strony. Pamiętaj, że możesz wysłać tylko jeden wniosek."
To oznacza że jesteśmy wykluczeni z tej promocji? żenada. Ja osobiście złożyłem wniosek online, otrzymałem wiadomość o braku możliwości zakończenia wniosku i nie miałem żadnej możliwości zaznaczenia opcji że proszę o kontakt z strony banku… to po sprawie, ech.
Czyli… jeżeli złożyliśmy wniosek o konto w tym roku i dostaliśmy komunikat o którym mowa w poście z wcześniejszą promocją: "Uwaga: Jeśli po wypełnieniu wniosku o konto otrzymasz komunikat: „Dziękujemy Zakończenie wniosku nie jest obecnie możliwe. Jeśli chcesz, pracownik banku skontaktuje się w celu dokończenia składania wniosku” – skorzystaj z tej ścieżki. Konsultant dokończy wniosek razem z Tobą, a Ty wciąż będziesz miał szansę na udział w promocji. Nie wychodź ze strony. Pamiętaj, że możesz wysłać tylko jeden wniosek."
To oznacza że jesteśmy wykluczeni z tej promocji? żenada. Ja osobiście złożyłem wniosek online, otrzymałem wiadomość o braku możliwości zakończenia wniosku i nie miałem żadnej możliwości zaznaczenia opcji że proszę o kontakt z strony banku… to po sprawie, ech.