Właśnie pojawiły się trzy nowe okazje do darmowego przetestowania produktów!
Mowa o kosmetykach Dove za zakup których otrzymać można nawet do 24,99 zł zwrotu, paście do mycia zębów Parodontax ze zwrotem do 18,99 zł oraz o płynie do płukania tkanin Coccolino za zakup którego otrzymamy 10 zł zwrotu.
Łącznie zyskać można nawet 53,98 zł. Promocję możemy polecić rodzinie, która również może tyle zyskać (można otrzymać jedną premię na gospodarstwo domowe).
-> Zobacz też promocję produktów Luksja oraz Somat.
24,99 zł zwrotu za produkty Dove
Najwięcej zyskać można w nowej promocji kosmetyków Dove. Organizator akcji „Przetestuj wybrany kosmetyk Dove i poczuj prawdziwą różnicę!” przygotował 10 000 nagród.
Nagrodę w postaci zwrotu za zakupy otrzymamy za zakup wybranych produktów marki Dove w dniach od 1 do 31 sierpnia 2019 r.
Zwrot przysługuje tylko za jeden zakup produktu Dove. Kwalifikujące się produkty znajdziecie w załączniku 1 do regulaminu (od strony 10). Są to m.in. żele do mycia ciała, antyperspiranty, środki do pielęgnacji włosów oraz balsamy i kremy do ciała.
Po zakupie towaru należy wypełnić formularz na stronie promocji załączając dokument zakupu (skan paragonu w formacie .jpg lub .png).
Maksymalna kwota zwrotu może wynieść 24,99 zł za zakup żelu pod prysznic.
18,99 zł zwrotu za pastę Parodontax
Druga promocja dotyczy przetestowania past do zębów Parodontax. Organizatorem akcji jest również solidna agencja Smolar.
Do zgarnięcia jest całkiem pokaźna kwota zwrotu do 18,99 zł na jedno gospodarstwo domowe za przetestowanie jednej z past Parodontax.
Promocja trwa od 1 sierpnia do 15 września 2019 roku lub do wyczerpania puli 5000 nagród.
Aby otrzymać zwrot za pastę Parodontax:
- Do 15 września 2019 r. lub do wyczerpania puli nagród dokonaj zakupu pasty Parodontax i zachowaj dokument zakupu
- Listę past biorących udział w promocji znajdziesz w załączniku nr 1 do regulaminu (link w dalszej części wpisu).
- Przejdź na stronę promocji i wypełnij formularz zgłoszenia wraz z ankietą podając m.in. jaką pastę Parodontax stosowałeś/aś
- Zwrot zostanie dokonany w ciągu 21 dni od wypełnienia zgłoszenia.
Uwaga! Tutaj również mamy ograniczenie do jednego zwrotu na gospodarstwo rodzinne, czyli na jeden adres zamieszkania.
Więcej informacji w regulaminie promocji „Testuj Parodontax”.
10 zł zwrotu za płyny do płukania Coccolino Intense lub Perfume Deluxe
W trzeciej promocji możemy z kolei otrzymać zwrot 10 zł za zakup płynów do płukania tkanin Coccolina z linii Intense lub Perfume Deluxe o łącznej wartości min. 15 zł.
Zasady promocji są niezwykle proste: robimy zakupy odpowiednich produktów, rejestrujemy zgłoszenie i czekamy na zwrot pieniędzy 😉
Nagrodami w promocji jest 7000 zwrotów 10 zł lub 1 z 1000 misiów coccolino, przy czym w formularzu sami wybieramy jaką nagrodę chcemy otrzymać.
Promocja trwa od 1 sierpnia do 30 września 2019 roku lub do wyczerpania puli nagród
Ta promocji również przeprowadzana jest przez solidną firmę Smolar, dzięki czemu ze zwrotem pieniędzy nie powinno być żadnych problemów.
Aby otrzymać 10 zł zwrotu za produkty Coccolino Intense:
- Do 30 września 2019 r. lub do wyczerpania puli 7000 zwrotów, 600 misiów 30 cm oraz 400 misiów 20 cm dokonaj zakupu płynu / płynów do płukania tkanin Coccolino Intense lub Perfume Deluxe o łącznej wartości min. 15 zł
- Następnie wypełnij formularz zgłoszeniowy na stronie internetowej miscoccolino.pl wyrażając znajdujące się tam zgody oraz:
- Załączając skan lub zdjęcie paragonu lub faktury potwierdzającej zakup produktu Coccolino Intense / Perfume Deluxe (powinien być w formacie JPG lub PNG o wielkości do 5 MB)
- Wskazując w jakim sklepie dokonano zakupu promocyjnego
Na podanego w zgłoszeniu maila otrzymasz potwierdzenie i link aktywujący zgłoszenie. Sam zwrot zostanie przekazany na rachunek bankowy wskazany w zgłoszeniu nie później niż do 7 listopada 2019 r., jednak poprzednie promocje Smolar pokazuję, że zwroty trafiają na konto dużo szybciej.
Jedna osoba oraz osoby z jednego gospodarstwa domowego (przez termin „gospodarstwo domowe” organizator rozumie ten sam adres korespondencyjny uczestników promocji lub ten sam numer rachunku bankowego) mogą w ramach promocji otrzymać tylko i wyłącznie jeden zwrot pieniędzy. W przypadku przesłania więcej niż jednego zgłoszenia od jednej osoby lub osób z jednego gospodarstwa domowego, rozpatrywane będzie tylko pierwsze dostarczone do organizatora zgłoszenie (liczy się data wpływu zgłoszenia). Dotyczy to również sytuacji, w której jeden uczestnik, będzie zgłaszać się podając różne dane i zakwalifikuje się do więcej niż jednego zwrotu pieniędzy. W takiej sytuacji, po weryfikacji danych osobowych uczestników, dany uczestnik otrzyma tylko i wyłącznie jeden zwrot.
Na koniec prośba do Was.
Dajcie proszę znać w komentarzach, czy interesują Was wpisy tego typu?