w

Czas na odbiór 250 zł i 200 zł premii w BNP Paribas (w akcji „Wiosenny bonus” oraz „Szansa na bonus”)

Nadszedł ważny moment dla uczestników dwóch popularnych promocji banku BNP Paribas.

Pierwszą jest akcja „Wiosenny bonus” z premią 250 zł na start, drugą natomiast akcja „Szansa na Bonus” z premią 200 zł na start.

W obu tych promocjach trzeba uzupełnić dane do przelewu nagrody. Bez tego Organizator nie będzie wiedział, gdzie przesłać pieniądze i premia zwyczajnie przepadnie uczestnikom.

Uczestnicy obu tych promocji (jak również wszystkie inne osoby ;-)) mogą zgarnąć dodatkowe 400 zł za założenie karty kredytowej.

Odbiór 250 zł premii w akcji „Wiosenny bonus” w BNP Paribas

Warunkami do otrzymania premii było:

  • Pierwsza nagroda 150 zł na start otrzymasz za zawarcie umowy o konto oraz spełnienie warunków:
    • Do 31 maja 2019 r. aktywuj aplikację mobilną GOmobile
    • W maju i czerwcu wykonaj o najmniej 1 przelew z konta
    • W maju i czerwcu zapewnij wpływy na łączną kwotę min. 1000 zł
    • W maju i czerwcu wykonaj płatności bezgotówkowe kartą na łączną kwotę min. 200 zł

Pozostały do spełnienia warunki do otrzymania drugiej nagrody w wysokości 100 zł:

  • W lipcu i sierpniu trzeba wykonać transakcje bezgotówkowe kartą na łączną kwotę min. 200 zł
  • W lipcu i sierpniu trzeba zapewnić wpływy na konto na łączną kwotę min. 1000 zł
      W celu odebrania nagrody

      Do 25 lipca 2019 r, tj. Organizator miał wysłać maile informujące o otrzymaniu pierwszej i drugiej nagrody.

      Od tego momentu do 25 lipca 2019 r. musisz kliknąć w otrzymany link (do strony promocji) i uzupełnić dane do odbioru nagrody.

      Pierwszą nagrodę 150 zł otrzymasz do 31 lipca 2019 r., natomiast drugą (100 zł) otrzymasz do 30 września 2019 r. Wtedy też decydujesz, czy konto spełnia Twoje wymagania.

      Mam problem z logowaniem / nie otrzymałem maila?

      Jeśli nie doszedł do Ciebie mail od organizatora to przede wszystkim jeszcze raz sprawdź skrzynkę, często tego typu maile trafiają do spamu.

      Jeśli nie udało się go znaleźć, to trzeba będzie złożyć reklamację. Najprościej będzie wysłać maila (z adresu zarejestrowanego na cele promocji).

      Maila należy napisać na adres wiosennybonus@bnpprofi.pl
      j
      W reklamacji podać imię, nazwisko, adres e-mail, z którego dokonano rejestracji oraz oczywiście uzasadnienie reklamacji, czyli, że spełniliśmy wszystkie warunki promocji, a nie otrzymaliśmy maila do uzupełnienia danych.

      Organizator będzie miał 30 dni na odpowiedź.

      Odbiór 200 zł w akcji „Szansa na Bonus”



      Warunkami do otrzymania premii było:

      • Podpisanie umowy o konto do 31 maja 2019 r.
      • Spełnienie dwóch łatwych warunków w czerwcu 2019 r.
        • Wykonanie transakcji kartą na łączną kwotę min. 300 zł
        • Zapewnienie wpływów na łączną kwotę min. 1000 zł np. z konta w innym banku

      Pozostaje jeszcze dokończyć warunki w lipcu 2019 r.

      • Wykonać transakcje bezgotówkowe kartą na łączną kwotę min. 300 zł
      • Zapewnić wpływy na łączną kwotę min. 1000 zł z konta w innym banku

            W celu odebrania nagrody

            Do 22 lipca 2019 r. Organizator powinien przesłać maile informujące o otrzymaniu pierwszej nagrody.

            Do 26 lipca 2019 r. kliknij w otrzymany link (do strony promocji) i uzupełnij dane do odbioru nagrody.


            Pierwszą nagrodę (100 zł) otrzymasz na rachunek bankowy w BNP Paribas do 31 lipca, drugą natomiast do 31 sierpnia 2019 r.

            Wtedy też możesz zdecydować, czy konto spełnia Twoje wymagania i je zostawiasz, czy też zwyczajnie z niego rezygnujesz zachowując nagrodę 200 zł.

            Mam problem z logowaniem / nie otrzymałem maila?

            Jeśli nie doszedł do Ciebie mail od organizatora to przede wszystkim jeszcze raz sprawdź skrzynkę, często tego typu maile trafiają do spamu.

            Jeśli nie udało się go znaleźć, to trzeba będzie złożyć reklamację. Najprościej będzie wysłać maila (z adresu zarejestrowanego na cele promocji).

            Maila należy napisać na adres szansanabonus@bnpprofi.pl

            W reklamacji należy podać imię, nazwisko, adres e-mail, z którego dokonano rejestracji oraz oczywiście uzasadnienie reklamacji, czyli, że spełniliśmy wszystkie warunki promocji, a nie otrzymaliśmy maila do uzupełnienia danych.

            Organizator będzie miał 30 dni na odpowiedź.

            0 0 votes
            Article Rating
            Subscribe
            Powiadom o
            guest

            0 komentarzy
            najstarszy
            najnowszy oceniany
            Inline Feedbacks
            View all comments

            Co myślisz?

            3% do 200 tys. zł i 3,5% do 10 tys. zł na koncie oszczędnościowym w Getin Bank (+ 50 zł i 2 bilety do kina na start)

            300 zł za darmowe BIZnest Konto i 100 zł za terminal płatniczy w Nest Banku