Został już ostatni krok, jakim jest uzupełnienie danych do przekazania nagrody. Niestety słyszę od Was, że są problemy i nie wszyscy otrzymali maile informujące o wygranej.
Warto więc napisać, co należy zrobić w tej sytuacji!
Zobacz też:
Odbiór 200 zł premii w promocji „Korzystne Konto”
Zgodnie z regulaminem promocji Organizator powinien przesłać informacje o wygranej do zeszłego piątku, tj. do 17 sierpnia 2018 r.
Do 23 sierpnia 2017 r. należy przejść na stronę promocji i uzupełnić dane do przekazania nagrody.
Posiadanie konta oszczędnościowego w BGŻOptima nie wyklucza z promocji! Jest to bowiem inna umowa ramowa oraz rachunek oszczędnościowy a nie ROR.
W celu otrzymania nagrody należało:
- Do 15 kwietnia 2018 r. zarejestrować się na dedykowanej stronie promocji zaznaczając wszystkie znajdujące się tam zgody
- Następnie na tej samej stronie należało złożyć wniosek o darmowe Konto Optymalne wraz z kartą i dostępem do bankowości elektronicznej a umowę podpisać za pomocą kuriera do 30 kwietnia 2018 r.
- W każdym z miesięcy maj – lipiec:
- Zapewnij wpływy min. 1000 zł (np. ze swojego konta w innym banku)
- Wykonaj płatności bezgotówkowe kartą na łączną kwotę min. 200 zł
- Wykonaj dowolny przelew za pomocą aplikacji mobilnej GOmobile (za co otrzymasz dodatkową premię w promocji Mobilna Premia 2)
- Za spełnienie tych warunków otrzymasz pierwsze 100 zł do Rossmann
- W każdym z miesięcy sierpień – październik:
- Zapewnij wpływy min. 1000 zł (np. ze swojego konta w innym banku)
- Wykonaj płatności bezgotówkowe kartą na łączną kwotę min. 200 zł
- Wykonaj dowolny przelew za pomocą aplikacji mobilnej GOmobile (za co otrzymasz dodatkową premię w promocji Mobilna Premia 2)
- Za spełnienie tych warunków otrzymasz drugiej 100 zł do Rossmann
- Do 17 sierpnia 2018 r. otrzymasz od Organizatora maila z informacją o wygranej i z linkiem do zalogowania na stronie promocji
- Do 23 sierpnia 2018 r. zaloguj się za pomocą przesłanych informacji i uzupełnij adres do przesłania nagrody
Jeżeli otrzymaliście maila od organizatora (sprawdźcie dokładnie skrzynkę, w tym folder SPAM) to nie ma co zwlekać i najlepiej od razu przejść do uzupełnienia danych.
Maile z instrukcją do uzupełnienia danych zostały wysłane z adresu kontakt@atrakcyjnekonto2.pl.
Zgodnie z regulaminem promocji, należy złożyć reklamację. Najlepiej będzie ją wysłać na wspomniany wyżej adres email.
Reklamacja musi zawierać imię, nazwisko, adres e-mail oraz opis i przyczynę reklamacji. Na reklamacje Organizator będzie odpowiadał niezwłocznie, jednak nie dłużej niż 30 dni od jej otrzymania.
Dokumenty / linki:
- Regulamin promocji „Atrakcyjne Konto 2”
- Tabela opłat i prowizji