Do 31 grudnia 2017 r. uczestnicy akcji powinni otrzymać od Organizatora maila informującego o zakwalifikowaniu do wypłaty nagrody.
Od tego momentu, przez okres 14 dni trzeba uzupełnić dane do przelewu w panelu promocji.
Jakie były warunki do otrzymania 150 zł za założenie Konta 360º?
- Do 30 września 2017 r. zarejestruj się na dedykowanej stronie promocji, a następnie złóż wniosek o Konto 360º wraz kartą debetową
- Wyraź zgodę na przetwarzanie danych osobowych w celach marketingowych Banku i jednostek współpracujących drogą elektroniczną i przez środki komunikacji elektronicznej oraz zgodę na ujawnienie przez bank, Organizatorowi informacji o spełnieniu warunków promocji (1 i 3 zgoda)
- Aktywacji można dokonać poprzez kuriera lub w oddziale banku
- Umowa musi zostać zawarta do 6 października 2017 r.
- W październiku oraz w listopadzie:
- Dokonaj min. 1 płatności kartą lub BLIKIEM
- Zapewnij wpływ min. 1000 zł (posiadacze Konta Student zwolnieni są z tego drugiego warunku).
- Do dnia 31 grudnia 2017 r. Organizator powiadomi Cię o przyznaniu nagrody.
- uzupełnienie danych do przelewu nagrody na stronie promocji w ciągu 14 dni od otrzymania powyższej informacji
Premia zostanie przekazana na założony rachunek w Banki Millennium w ciągu 14 dni od przekazania powyższej informacji.
Uzupełnienie danych w panelu promocji
Jest to najważniejszy moment promocji, a w szczególności tej akcji z uwagi na dosyć krótki czas na uzupełnienie danych do przelewu premii.
Warto zaznaczyć, że wiadomości od Organizatora często trafiają do SPAMU, przez co o wygranej możecie dowiedzieć się dopiero po upływie regulaminowego czasu na uzupełnienie danych do przelewu premii.
W celu wypełnienia danych, należy przejść na stronę promocji, zalogować się oraz podać imie, nazwisko oraz numer założonego Konta 360º w Banku Millennium.
Co jeśli nie otrzymałem/am maila i nie mogę się zalogować?
Jeśli nie otrzymałeś maila i nie możesz uzupełnić danych do przelewu nagrody na stronie promocji, to niezbędne będzie skontaktowanie się z organizatorem.
Reklamacje należy składać drogą mailową z adresu mailowego Uczestnika, który został wykorzystany w procesie rejestracji na Stronie Promocji, na adres e-mail Organizatora. Reklamacja zostanie rozpatrzona przez Komisję Promocji w ciągu 14 (czternastu) dni od jej otrzymania. Powiadomienie o rozstrzygnięciu nastąpi pocztą, na adres podany przez Uczestnika Promocji, składającego reklamację.