Do 20 listopada 2017 r. Uczestnicy akcji powinni otrzymać od Organizatora maila informującego o zakwalifikowaniu do wypłaty nagrody.
Od tego momentu, do 30 listopada 2017 r. trzeba będzie uzupełnić dane do przelewu w panelu promocji.
Jakie były warunki do otrzymania 150 zł za założenie Konta 360º?
- Do 31 sierpnia 2017 r. zarejestrować profil na dedykowanej stronie promocji
- Zaznaczyć „Akceptuję regulamin promocji i wyrazić zgodę na przekazanie moich danych przez Organizatora promocji”
- Potwierdzić rejestrację klikając w link wysłany na maila
- Również do 31.08.2017 r. poprzez link na stronie promocji złożyć wniosek o Konto 360º wraz z kartą debetową Visa 360º (lub Konto 360º Student w przypadku osób do 26. roku życia)
- Wyrazić zgodę na przetwarzanie danych osobowych dla celów marketingowych Banku, podmiotów stanowiących jednostki powiązane z Bankiem oraz współpracujące z Bankiem na podstawie umowy, poprzez środki porozumiewania się na odległość, w tym drogą telefoniczną, oraz nie odwołać tej zgody w okresie trwania Promocji, oraz zgody na ujawnienie przez Bank Organizatorowi informacji objętych tajemnicą bankową w zakresie niezbędnym do wypłacenia premii (można je odwołać po otrzymaniu premii)
- Umowa musi zostać podpisana do 4 września 2017 r.
- We wrześniu i październiku:
- Zasilić konto kwotą min. 1000 zł
- Wykonać min. 1 transakcję kartą lub BLIKIEM
- Do 20 listopada zostanie przesłane powiadomienie o zakwalifikowaniu się do otrzymania nagrody
- Do 30 listopada 2017 r. uzupełnij dane do wykonania przelewu premii (aby Organizator wiedział, na jakie konto ma przelać premię)
Uzupełnienie danych w panelu promocji
Jest to najważniejszy moment promocji, a w szczególności tej akcji z uwagi na dosyć krótki czas na uzupełnienie danych do przelewu premii.
Warto zaznaczyć, że wiadomości od Organizatora często trafiają do SPAMU, przez co o wygranej możecie dowiedzieć się dopiero po upływie regulaminowego czasu na uzupełnienie danych do przelewu premii.
W celu wypełnienia danych, należy przejść na stronę promocji, zalogować się oraz podać imie, nazwisko, adres i numer założonego Konta 360º w Banku Millennium.
Uwaga: Numer rachunku należy podać bez spacji.
Co jeśli nie otrzymałem/am maila i nie mogę się zalogować?
Jeśli nie otrzymałeś maila i nie możesz uzupełnić danych do przelewu nagrody na stronie promocji, to niezbędne będzie skontaktowanie się z organizatorem. Można tego dokonać przez formularz kontaktowy bądź mailowo.
Reklamacje rozpatrywać będzie Organizator w terminie 30 (trzydziestu) dni od dnia ich otrzymania. Odpowiedź w sprawie reklamacji zostanie przesłana na adres wskazany w piśmie zawierającym reklamację. W przypadku uznania reklamacji, której przedmiotem był brak wypłaty Premii lub Premii dodatkowej, Premia lub Premia dodatkowa zostanie przekazana na Konto założone przez Uczestnika w ramach Promocji w ciągu maksymalnie 10 dni od daty uzupełnienia przez Uczestnika w Aplikacji danych, o których mowa w §6 ust. 4.