w

Czas na odbiór 150 zł za otwarcie i do 200 zł za polecenie Konta 360° w Banku Millennium

Nadszedł krytyczny moment promocji Agory i Banku Millennium (150 zł za otwarcie konta + do 200 zł za polecanie) trwającej w sierpniu.


Do 20 listopada 2017 r. Uczestnicy akcji powinni otrzymać od Organizatora maila informującego o zakwalifikowaniu do wypłaty nagrody.

Od tego momentu, do 30 listopada 2017 r. trzeba będzie uzupełnić dane do przelewu w panelu promocji.

Jakie były warunki do otrzymania 150 zł za założenie Konta 360º?

Aby otrzymać premię 150 zł należało:
  • Do 31 sierpnia 2017 r. zarejestrować profil na dedykowanej stronie promocji
    • Zaznaczyć „Akceptuję regulamin promocji i wyrazić zgodę na przekazanie moich danych przez Organizatora promocji”
    • Potwierdzić rejestrację klikając w link wysłany na maila
  • Również do 31.08.2017 r. poprzez link na stronie promocji złożyć wniosek o Konto 360º wraz z kartą debetową Visa 360º (lub Konto 360º Student w przypadku osób do 26. roku życia) 
    • Wyrazić zgodę na przetwarzanie danych osobowych dla celów marketingowych Banku, podmiotów stanowiących jednostki powiązane z Bankiem oraz współpracujące z Bankiem na podstawie umowy, poprzez środki porozumiewania się na odległość, w tym drogą telefoniczną, oraz nie odwołać tej zgody w okresie trwania Promocji, oraz zgody na ujawnienie przez Bank Organizatorowi informacji objętych tajemnicą bankową w zakresie niezbędnym do wypłacenia premii (można je odwołać po otrzymaniu premii)
    • Umowa musi zostać podpisana do 4 września 2017 r.
  • We wrześniu i październiku:
    • Zasilić konto kwotą min. 1000 zł
    • Wykonać min. 1 transakcję kartą lub BLIKIEM
Zostało już więc tylko:
  • Do 20 listopada zostanie przesłane powiadomienie o zakwalifikowaniu się do otrzymania nagrody
  • Do 30 listopada 2017 r. uzupełnij dane do wykonania przelewu premii (aby Organizator wiedział, na jakie konto ma przelać premię)

Uzupełnienie danych w panelu promocji

Jest to najważniejszy moment promocji, a w szczególności tej akcji z uwagi na dosyć krótki czas na uzupełnienie danych do przelewu premii.

Warto zaznaczyć, że wiadomości od Organizatora często trafiają do SPAMU, przez co o wygranej możecie dowiedzieć się dopiero po upływie regulaminowego czasu na uzupełnienie danych do przelewu premii.

W celu wypełnienia danych, należy przejść na stronę promocji, zalogować się oraz podać imie, nazwisko, adres i numer założonego Konta 360º w Banku Millennium.

Uwaga: Numer rachunku należy podać bez spacji.

Co jeśli nie otrzymałem/am maila i nie mogę się zalogować?

Jeśli nie otrzymałeś maila i nie możesz uzupełnić danych do przelewu nagrody na stronie promocji, to niezbędne będzie skontaktowanie się z organizatorem. Można tego dokonać przez formularz kontaktowy bądź mailowo.

Reklamacje rozpatrywać będzie Organizator w terminie 30 (trzydziestu) dni od dnia ich otrzymania. Odpowiedź w sprawie reklamacji zostanie przesłana na adres wskazany w piśmie zawierającym reklamację. W przypadku uznania reklamacji, której przedmiotem był brak wypłaty Premii lub Premii dodatkowej, Premia lub Premia dodatkowa zostanie przekazana na Konto założone przez Uczestnika w ramach Promocji w ciągu maksymalnie 10 dni od daty uzupełnienia przez Uczestnika w Aplikacji danych, o których mowa w §6 ust. 4.

0 0 votes
Article Rating
Subscribe
Powiadom o
guest

0 komentarzy
najstarszy
najnowszy oceniany
Inline Feedbacks
View all comments

Co myślisz?

Nju mobile z gadżetem na Święta (powerbank, ładowarka samochodowa lub głośnik bluetooth)

Nawet 600 zł w kumulacji BGŻ BNP Paribas