w

Czas na odbiór 120 zł w promocji Agory i BZ WBK!

Przyszedł moment, na który wszyscy uczestnicy promocji „Konta Godnego Polecenia 4% z premią 120 zł” czekają. Jest to uzupełnienie danych do wypłaty premii 120 zł przez organizatora.

Przypominam o możliwości założenie trzech dodatkowych kont oprocentowanych na 4% w skali roku. Tym samym łącznie można ulokować nawet 24 tys. zł na tak wysoki procent!

Sprawdź też: 
→ Ranking aktywnych promocji bankowych na lipiec 2016 r.

Czas na odbiór 120 zł premii!

Organizator promocji „Godne Polecenia z gwarantowaną premią 120 zł” rozpoczął wysyłkę maile informujące o wygranej. Według regulaminu Organizator ma jeszcze czas na wysyłkę do 25 lipca 2016 r. Także nie wszyscy mogli już otrzymać maile.

Od teraz do 31 lipca 2016 r. mamy czas na wypełnienie danych do przelewu nagrody.

Jeżeli nie otrzymaliście maila to sprawdźcie dokładnie swoje skrzynki. Czasem wiadomości tego typu filtrowane są do osobnych zakładek lub zwyczajnie w świecie lądują w SPAMIE.

Jeśli mimo to nie znaleźliście maila to sprawdźcie, czy możecie uzupełnić dane po zalogowaniu na stronie promocji.

Przy okazji, zachęcam Was do zapisania się na newsletter „Jak oszczędzić.pl”, dzięki czemu informacje tego typu nie umkną Waszej uwagi.

Newsletter wysyłany jest raz na 1-2 tygodnie i zawiera zbiorcze informacje o najnowszych promocjach, podwyżkach opłat i ważnych momentach promocji, takich jak ten.

Zapisać możecie się przez formularz znajdujący się na końcu wpisu.

Mail od organizatora

 
 

Jak uzupełnić dane do przelewu nagrody?

Sprawa otrzymania premii jest niezwykle prosta. Jeżeli przeczytaliście ten wpis to najtrudniejsze już za Wami 😉

W celu otrzymania nagrody do 31 lipca 2016 r. zaloguj się na stronie promocji i wypełnij znajdujący się tam formularz.

Uwaga: Podać należy numer Konta Godnego Polecenia założonego podczas promocji. Przed zalogowaniem warto przygotować sobie ten numer bez spacji i znaków specjalnych.

Kiedy otrzymam 120 zł premii?

Premia zostanie przekazana na rachunek bankowy w BZ WBK do 24 sierpnia 2016 r.

Mam problem z logowaniem / nie otrzymałem maila?

Jeżeli nie otrzymałeś/aś maila od organizatora lub masz problem z logowaniem to niezbędne będzie skontaktowanie się z organizatorem za pomocą formularza kontaktowego lub bezpośrednio na maila.

Subskrybuj
Powiadom o
guest
23 komentarzy
Najstarszy
Najnowszy Najwięcej głosów
Inline Feedbacks
Zobacz wszystkie komentarze
Anonimowy
Anonimowy
5 lat temu

Po zalogowaniu się jest tylko informacja o zakończeniu przyjmowania zgłoszeń w promocji.

Darek M.
Darek M.
5 lat temu

W takim wypadku niestety musisz napisać do organizatora.

Marek Schabek
Marek Schabek
5 lat temu

Czy zdarzyło się komuś, że Organizator odpisał na maila?
W aplikacji pojawia mi się komunikat, że nie założyłem "lokaty"

Anonimowy
Anonimowy
5 lat temu

Mi odpisali – też miałem komunikat, że nie założyłem "lokaty", odpowiedz jest taka:

"Bank Zachodni WBK poinformował nas, że nie może uznać Pana reklamacji.Powodem odrzucenia reklamacji było nie wyrażenie przez Pana zgody na przesyłanie korespondencji marketingowej. Był to jeden z wymogów regulaminu akcji."

Już nawet nie pamiętam co tam zaznaczałem

Darek M.
Darek M.
5 lat temu

Sprawdź jak masz ustawione zgody zgodnie z instrukcją we wpisie:
https://www.jakoszczedzic.pl/2016/06/comperia-bonus-6-100-zl-premii-do-darmowego-konta-godnego-polecenia-4-procent-w-bz-wbk.html

Warto sprawdzić jak masz ustawione zgody w umowie.

Anonimowy
Anonimowy
5 lat temu

mi też na początku pojawiał się taki komunikat, ale coś naklikałam u góry z prawej strony, w sensie przeszłam do innej zakładki i nagle pojawił się formularz do wypełnienia 😉 powodzenia, czekam na 120 zł 😉

Anonimowy
Anonimowy
5 lat temu

Niestety pomimo wypełnienia warunków promocji nie otrzymałem emaila przed 25.07, a po próbie zalogowania na konto bankzpremia.pl i zmianie hasła, otrzymałem informacje, że konto nie istnieje, pomimo że posiadam potwierdzenie jego założenia. Czekam już szósty dzień na reakcje banku na emaile i umożliwienie podania danych do przelewu, pomimo upłynięcia terminu.

Darek M.
Darek M.
5 lat temu

Reklamację wysyłałeś przez stronę promocji?

Anonimowy
Anonimowy
5 lat temu

Tak, dostałem jedną odpowiedź w dn. 26.07, że zgłoszenie zostało przekazane do weryfikacji przez WBK.

Anonimowy
Anonimowy
5 lat temu

Odpisali że maila nie ma w bazie. To niby z czego napisałem tą reklamację? I na jaki adres mailowy przychodzi przypomnienie hasła? I na jaki adres mailowy przychodzi spam reklamowy na który trzeba było wyrazić zgody?

Darek M.
Darek M.
5 lat temu

Ale w jakiej bazie? Chodzi o zgody marketingowe? Pisałem o nich (i jak sprawdzić) w prześwietleniu promocji:
https://www.jakoszczedzic.pl/2016/03/darmowe-konto-godne-polecenia-4-procent-z-premia-120zl-w-bz-wbk.html

Sprawdź czy są ustawione. W poprzednich akcjach bywało tak, że w umowie były zaznaczone a potem jakiś pracownik źle je zaznaczał w systemie.

Anonimowy
Anonimowy
5 lat temu

W bankowości elektronicznej BZWBK24 Internet, w zakładce „Ustawienia”, opcja „Moje dane” mam tylko to co na załączonej grafice. Nie ma żadnych innych pustych opcji do zaznaczenia czyli mam max co można zaznaczyć. Dodatkowo wśród danych osobowych jest właściwy adres email więc kłamią że nie mają go w bazie bo mają.

http://i.imgur.com/VpqhaIK.png

Darek M.
Darek M.
5 lat temu

Czyli wszystko jest ok. Jak będziesz mieć problem z reklamacją to pisz do mnie (na górze zakładka Kontakt). Postaram się pomóc w załatwieniu sprawy swoimi kanałami.

Anonimowy
Anonimowy
5 lat temu

Jest co raz ciekawiej. Twierdzą że mail zarejestrowałem dopiero w lipcu, po promocji. Czyli te trzy rachunki na 4% każdy na których kosze co miesiąc odsetki to pewnie jest wytwór mojej wyobraźni.

Anonimowy
Anonimowy
5 lat temu

Panie Darku, chciałbym żeby Pan odnotował że WBK (lub Agora) bezczelnie oszukuje na tej promocji. Najpierw Agora stwierdziła że email nie został zarejestrowany w bazie, potem że moje konto bankowe nie zostało zgłoszone w promocji i że tylko bank może to zweryfikować. Napisałem do banku reklamację że mam trzy konta i że dla jednego wskazanego na pewno wypełniłem wszystkie warunki. Oczywiście odpowiedzi na reklamację brak, a termin wypłat premii zaraz się skończy. Pozdrawiam, Kamil

Darek M.
Darek M.
5 lat temu

Hej Kamil, napisz do mnie maila. Spróbujemy tą sprawę wyjaśnić moimi kanałami. Przyznam, że poziom obsługi w Agorze mocno spadł.

Anonimowy
Anonimowy
5 lat temu

Darku, napisałem do Ciebie przez formularz kontaktowy przed weekendem w mojej sprawie. Nie wiem czy otrzymałeś emaila. Pozdrawiam, Kamil

Darek M.
Darek M.
5 lat temu

Tak, już widzę. Nie było mnie przez weekend a teraz ogarniam dopiero maile 🙂

KAsia
KAsia
5 lat temu

Ja nie dostałam tego maila , warunki spełniłam…
Napisałam im o tym, jednak nie mam jeszcze odpowiedzi…

Anonimowy
Anonimowy
5 lat temu

U mnie ten sam wałek. Warunki spełnionie, zgody wyrażone na co dowodami są podpisane umowy, a oni wciskaja, że nie ma podpisanych zgód. Pewnie liczą, że wiekszość machnie ręką. Normalnie rozbój w biały dzień!

Anonimowy
Anonimowy
5 lat temu

Ludzie co sie dzieje z tą Agorą, wypłacają czy oszukują ludzi? Ja mam narazie problem z wypłatą chociaż spełnilem wszystkie warunki.

Anonimowy
Anonimowy
5 lat temu

Otrzymałem odpowiedź: "Dziękuję za przesłanie kopii maila. To pozwala wyjaśnić Pańską sprawę. Złożył Pan reklamację na stronie promocji, w której nie bierze Pan udziału stąd brak informacji o złożonym wniosku. Pisze Pan na adres promocji konto.zpremia.pl, a korzystał Pan z promocji, która była dostępna na stronie godnepolecenia.zpremia.pl. Z tej promocji pochodzi mail, którego Pan przekopiował.".

Wygląda na to że w artykule jest podany zły adres pod który mamy kierować reklamacje.

Darek M.
Darek M.
5 lat temu

Jak zły, jak na stronie godnepolecenia.zpremia.pl jest informacja o premii 100 zł, a nie 120 zł jak we wpisie i na stronie konto.zpremia.pl 🙂

400 zł na empik.com za założenie darmowej karty kredytowej Simplicity w Citibank

150 PLN na dzień dobry w BZ WBK