w

Uzupełnienie danych w promocji Agory i Konta Godnego Polecenia 4% z premią 100 zł w BZ WBK

Przyszedł moment, na który czekają wszyscy uczestnicy niezwykle popularnej promocji darmowego “Konta Godnego Polecenia 4% z premią 100 zł“.

No dobra, może tym naprawdę wyczekiwanym momentem jest wypłata premii. 😉 Najpierw jednak trzeba Organizatorowi przekazać informację, na które konto ma zrobić ten przelew.

Jeżeli jakimś cudem nie skorzystaliście z promocji konta WBK to wciąż macie szansę na zgarnięcie 100 zł za … wykonanie 5 dowolnych transakcji kartą:

Hit powrócił w jeszcze lepszej odsłonie! 120 zł za otwarcie darmowego Konta Godnego Polecenia 4% w BZ WBK

Zalety Konta Godnego Polecenia 4% to bezpłatne prowadzenie rachunku, oprocentowanie 4% do 12 tys. zł, darmowa karta i darmowe bankomaty w kraju do 30 czerwca 2017 roku.

Załóż bezpłatne konto, zapewnij trzy wpływy po 800 zł i zgarnij 120 zł premii!

Czas na odebranie 100 zł premii

Organizator promocji wczoraj i dzisiaj rozesłał maile informujące o wygranej. Od teraz do 14 lutego 2016 r. mamy czas na wypełnienie danych do przelewu nagrody.

Mail wygląda następująco:

Jeżeli nie otrzymaliście maila to sprawdźcie dokładnie swoje skrzynki. Czasem wiadomości tego typu filtrowane są do osobnych zakładek lub zwyczajnie w świecie lądują w SPAMIE.

Przy okazji, zachęcam Was do zapisania się na newsletter “Jak oszczędzić.pl”, dzięki czemu informacje tego typu nie umkną Waszej uwagi.

Newsletter wysyłany jest raz na 1-2 tygodnie i zawiera zbiorcze informacje o najnowszych promocjach, podwyżkach opłat i ważnych momentach promocji, takich jak ten.

Zapisać możecie się przez formularz znajdujący się na końcu wpisu.

Jak uzupełnić dane do przelewu nagrody?

Sprawa otrzymania premii jest niezwykle prosta. Jeżeli przeczytaliście ten wpis to najtrudniejsze już za Wami 😉

W celu otrzymania nagrody do 14.02.2015 r. zaloguj się na stronie promocji i wypełnij znajdujący się tam formularz.

Uwaga: Podać należy numer Konta Godnego Polecenia założonego podczas promocji. Przed zalogowaniem warto przygotować sobie ten numer bez spacji i znaków specjalnych.

Kiedy otrzymam 100 zł premii?

Premia zostanie przekazana na rachunek bankowy w BZ WBK do 29 lutego 2015 r.

Mam problem z logowaniem / nie otrzymałem maila?

Jeżeli nie otrzymałeś/aś maila od organizatora lub masz problem z logowaniem to niezbędne będzie skontaktowanie się z organizatorem za pomocą formularza kontaktowego lub bezpośrednio na maila: reklamacje@bankzpremia.pl.

Newsletter



Zapisz się na newsletter “Jak oszczędzić.pl” i otrzymuj informacje o nowych promocjach i okazjach do oszczędzania pieniędzy.

Dzięki newsletterowi nie prześpisz żadnej naprawdę dobrej promocji i ważnych momentów promocji czy podwyżek opłat w bankach.

#mc_embed_signup{background:#fff; clear:left; font:14px Helvetica,Arial,sans-serif; width:680px;}
/* Add your own MailChimp form style overrides in your site stylesheet or in this style block.
We recommend moving this block and the preceding CSS link to the HEAD of your HTML file. */

Zapisz się na newsletter już teraz:

* wymagane
Adres e-mail *

Imię

22 komentarze

Dodaj odpowiedź
  1. @up up
    Piszesz o MoneyMania a nie o promocji Agory. Musisz ponownie założyć konto na stronie promocji z użyciem innego maila. Niestety czasem wyskakują takie kwiatki.

  2. Jedna przykra uwaga do tematu. Wybrałem opcję otwarcia z przelewem aktywacyjnym, ale bank w trakcie procedury nie informował czytelnie, że przelew musi dojść w 15 minut. Efekt – na Money Mania 3 figuruję jako wniosek wysłany, a wniosek został przez bank odrzucony. Na koncie Money Mania 3 nie mam możliwości ponowienia. Nie ma takiej opcji.

  3. Witam,
    Czy otrzymaliście jakieś potwierdzenie poprawnego uzupełnienia danych? Mailowo czy też na samej stronie www promocji?
    Pozdrawiam

  4. Tak, możesz mieć trzy KGP 4% z trzema darmowymi kartami. Tylko musisz mieć wyrażone zgody marketingowe.

    @up up
    Chyba nie ma potwierdzenia, ale przy ponownym wejściu na stronę powinny być chyba te dane zapisane.

  5. "Brak wymaganego ciągu cyfr 1090 w numerze konta." <– wyskuje mi to jak podaję numer konta gdzie cyfry są złączone, próbowałam też z przerwami dodać numer – jest to samo… Macie/ Mieliście też ten problem? Jak go rozwiązaliście?

  6. W celu otrzymania nagrody do 14.02.2015 r. zaloguj się na stronie promocji i wypełnij znajdujący się tam formularz.
    Witam przy zalogowaniu się na stronie prócz adresu email jakie hasło trzeba podać te od konta….???

  7. odp
    Zaloguj się na swojego maila, którym rejestrowałeś się w promocji i znajdź wiadomość zatytułowaną:
    Konto Godne Polecenia z Premią 100 zł – aktywacja
    w treści tej wiadomości jest to hasło

  8. Albo klikasz przypomnij hasło, wpisujesz maila i za chwilę masz nowe hasło na mailu..
    Dla tych którzy już np nie mają wiadomości o ktorej pisze kolega.

  9. złożyłem reklamacja przez formularz kontaktowy, kazano mi podać nr wniosku który był w wiadomości elektronicznej przy zakładaniu konta który oczywiście został dawno wykasowany, odpowiedź mnie poraziła:

    Szanowna Pani,
    Niestety numer wniosku jest jedynym numerem jaki umożliwia mi kontakt z bankiem i wyjaśnienie Pani problemu. Bez tego nie mogę nic zrobić. Nie mamy możliwości posługiwania się danymi osobowymi uczestników ze względu na ochronę danych osobowych. W związku z powyższym, jeśli nie posiada Pani numeru wniosku proszę złożyć reklamację bezpośrednio w banku.

  10. Hej,

    Napisz do mnie przez formularz kontaktowy z opisem sytuacji. Postaram się coś pomóc w wyjaśnieniu sprawy. Do tej pory relację z Agorą bardzo dobrze się układały, więc liczę, że uda się wyjaśnić tą sprawę.

  11. Też złożyłem reklamację, ponieważ logują się na konto otrzymałem wiadomość:
    "Niestety ten adres email został użyty w promocji "Konto Godne Polecenia na 4% z premią 100zł", prowadzonej w dniach od 5 listopada do 27 listopada 2015 r. Informujemy, że zgodnie z regulaminem, osoby które w ramach ww. akcji złożyły wniosek o założenie Konta Godnego Polecenia w Banku Zachodnim WBK, nie mogą wziąć udziału w obecnej akcji"

    Z działu reklamacyjnego odpisali:
    "Proszę nie przejmować się tym komunikatem. Wyświetla się on wszystkim zarejestrowanym uczestnikom, ponieważ na tej stronie prowadzone były dwie akcje. Informacja powinna zniknąć po powiadomieniu o spełnieniu warunków, czyli po 04.03.2016."
    Wysłałem jeszcze raz wyjaśnienia, że 14.02 upłynie termin uzupełnienia danych, na razie zero odpowiedzi.

    Co jeszcze zrobić?

  12. Jeżeli spełniłeś warunki to po prostu trzeba złożyć reklamację przez formularz na stronie promocji lub na maila reklamacje@bankzpremia.pl podając m.in. nr wniosku przy zakładaniu konta w WBK.

    Znajdziesz go w mailu zatytułowanym: "BZWBK Alert24: potwierdzenie zlozenia wniosku".

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Ładowanie…

Tankuj korzyści z Toyota Bank: Nawet 110 zł za otwarcie lokaty 2,75% + do 600 zł zwrotu za paliwo + konkurs z nagrodami

Ranking lokat bankowych, luty 2016 r. – rzeź oprocentowania