w

100 zł za otwarcie + 50 zł za każde polecone konto Inteligo w “Mam Inteligo”

Właśnie ruszyła kolejna, X edycja programu “Mam Inteligo”. Zarówno warunki jak i wysokość premii pozostają niezmienione.

W ramach X edycji promocji “Mam Inteligo” otrzymamy 100 zł za otwarcie konta i 50 zł za każde polecenie.

Przy okazji warto wspomnieć, że jeszcze trwa inna promocja organiozowana przez największy polski bank. W “Mam PKO” również do zgarnięcia jest 100 zł premii za otwarcie konta PKO BP, np. PKO Konta za Zero.

100 zł za otwarcie konta Inteligo w “Mam Inteligo”

“Mam Inteligo” jest programem polecającym konto Inteligo. Skorzystać z niego mogą wszyscy posiadacze konta w tym banku.

Za każde skutecznie polecone konto osoba polecona otrzyma 100 zł, natomiast .
osoba polecająca otrzyma 50 zł premii.

X Edycja Programu „Mam Inteligo” podzielona jest na 3 etapy:

  • I etap: 24.11 – 23.12.2015 r.
  • II etap: 24.12.2015 r. – 22.01.2016 r.
  • III etap: 23.01 – 21.02.2016 r.

Z promocji mogą skorzystać nowi klienci Inteligo. Przez to pojęcie bank rozumie osoby, które w okresie 3 lat (od 24.11.2012 r.) od rozpoczęcia X edycji programu “Mam Inteligo” nie posiadała konta Inteligo ani nie jest rozpatrywany wobec niej wniosek o otwarcie żadnego z tych kont Inteligo.

5% moneyback’u do T-Mobile Konta znów dostępny

Do 25 zł zwrotu miesięcznie za płatności kartą do T-Mobile Konta. Konto będzie darmowe wraz z kartą po wykonaniu płatności na min. 200 zł.

Zapisz się do promocji i zgarnij nawet 300 zł w ciągu roku! (również dla obecnych klientów)

Jak otrzymać 100 zł premii?

Aby otrzymać 100 zł premii:
  • Złóż wniosek o konto Inteligo
    • Podczas
      zakładania konta wpisz kod polecający otrzymany od osoby polecającej
      • Nie masz polecającego? Napisz na jakoszczedzic.pl (et) gmail com
    • Wybierz typ konta (np. Indywidualne), nazwę rachunku, kartę oraz metodę autoryzacji transakcji
    • Zaakceptuj regulamin oraz wyraź zgodę na otrzymywanie materiałów marketingowych jak na powyższym obrazku.
  • Wykonaj płatności bezgotówkowe
    kartą na kwotę min. 200 zł w ciągu 30 dni od otwarcia
    konta
    oraz co najmniej jedną płatność IKO w sklepie na min. 10 zł.
    • UWAGA: transakcje muszą być wykonane w punktach usługowo – handlowych, z wyłączeniem operacji wykonywanych przez Internet

Aby otrzymać numer do sprawdzonej osoby polecającej konto Inteligo wystarczy napisać na: jakoszczedzic.pl (et) gmail com
Po założeniu konta i zgarnięciu 100 zł, można polecić
konto innych znajomym i zarabiać kolejne 50 zł za każde polecenie.

50 zł za skutecznie polecone konto Inteligo

Aby polecać konto Inteligo w ramach programu “Mam Inteligo” należy najpierw się w nim zarejestrować. Również soby, które wcześniej były zarejestrowane również muszą dokonać ponownej rejestracji!
Następnie w dowolny sposób możemy dokonywać polecenia konta. Kodem polecenia jest numer telefonu komórkowego podany na potrzeby Programu „Mam Inteligo”. Numer ten musi być numerem, który jest podany w umowie Konta Inteligo.
Premię otrzymamy za skutecznie polecone konto. 
Konto zostanie uznane za skutecznie polecone, jeżeli polecony spełni warunki:
  • Wykona co najmniej jedną transakcji bezgotówkowej o łącznej wartości min. 200 zł przy użyciu karty debetowej wydanej do Nowego konta w punktach usługowo-handlowych, z wyłączeniem transakcji wykonywanych przez Internet
  • Wykona co najmniej jednej transakcji przy użyciu aplikacji IKO powiązanej z nowo otwartym kontem

Konto Inteligo

Konto Inteligo to:
  • 0 zł za prowadzenie konta i przelewy krajowe przez Internet
  • 0 zł za wydanie karty i jej używanie przy miesięcznych, rozliczonych transakcjach bezgotówkowych wykonanych kartą na kwotę min. 100 zł miesięcznie
  • 0 zł za wypłaty z bankomatów PKO Banku Polskiego, BZ WBK oraz Nordea Banku, jak również Euronetu poprzez aplikację IKO
  • 0 zł za zlecenia stałe przez Internet
  • 0 zł za wpłaty we wpłatomatach i oddziałach PKO Banku Polskiego
  • szybkie przelewy bez podawania numeru rachunku, płatności IKO
  • debet i kredyt – minimum formalności i procedur

Jak zainstalować i aktywować aplikację IKO?


Więcej informacji:
  • Konto Inteligo – wniosek internetowy
  • “Mam Inteligo” – Strona programu polecającego
  • Zasady X edycji programu Mam Inteligo
  • Regulamin programu “Mam Inteligo”

Newsletter



Zapisz się na newsletter “Jak oszczędzić.pl” i otrzymuj informacje o nowych promocjach i okazjach do oszczędzania pieniędzy.

Dzięki newsletterowi nie prześpisz żadnej naprawdę dobrej promocji i ważnych momentów promocji czy podwyżek opłat w bankach.

#mc_embed_signup{background:#fff; clear:left; font:14px Helvetica,Arial,sans-serif; width:680px;}
/* Add your own MailChimp form style overrides in your site stylesheet or in this style block.
We recommend moving this block and the preceding CSS link to the HEAD of your HTML file. */

Zapisz się na newsletter już teraz:

* wymagane
Adres e-mail *

Imię

38 komentarzy

Dodaj odpowiedź
  1. Tak, możesz skorzystać. Na szczęście obie promocje nie wykluczają się ze sobą. Można zgarnąć 100 zł w Mam Inteligo i 100 zł w Mam PKO.

  2. Kartę można zamknąć po wykonaniu płatności na kwotę 200 zł. Warunek zwolnienia z opłaty nie jest taki zły – 100 zł wydane miesięcznie.

    Co do konta, to już nie obowiązuje ten zapis regulamin z karencją 90-dniową. Jeżeli konto nie przypadnie Wam do gustu, to po otrzymaniu premii możecie je zamknąć.

    @up
    Okres karencji to trzy lata. Czyli raz na trzy lata możesz zgarnąć 100 zł 🙂

  3. @up anonim 24.11, godz 17:53
    He he, jesli myslisz ze bank nie zabezpieczyl sie przed takimi manewrami to jestes w bledzie! Malo tego, w promocji nie moga uczestniczyc nawet osoby ktore posiadaly jakiekolwiek konto w Inteligo w przeciagu ostatnich 3 lat od momentu rozpoczecia edycji o ktorej mowa! A ten zapis jest standardem i schematem w przypadku kazdej kolejnej promocji, wiec skoro zamknales w listopadzie to nastaw sie, ze najprawdopodobniej granty w kolejnej promocji Mam Inteligo zgarniesz dopiero pod koniec 2018r. Sorry, mowie jak jest 😉 pzdr (Miki)

  4. Aplikacja aplikacją, istotna jest podatność systemu operacyjnego smartfona na ataki… Myślę, że jesteś albo bardzo odważny albo bardzo naiwny:)

  5. Jeszcze nie słyszałem, żeby komuś z PKO BP ukradli kasę w ten sposób. Co więcej, na tym koncie nie planuję trzymać dużej kasy 🙂

    Szybko się odzywają. Wypełniłem wniosek i po kilkunastu minutach telefon.

  6. Co w pisać w formularzu w tabelce "nazwa rachunku" nie czaje tego formularza. Chodzi o rodzaj otwieranego konta? Jak tam nawet nie ma miejsca na wpisanie "konto indywidualne inteligo".

  7. Chodzi o dowolną nazwę złożoną z dowolnych znaków nadaną przez Ciebie, która to nazwa będzie dla Ciebie "przyjazna" np.: "InteligAnia", "Moje konto", "Dupeczka", "Kasiorka", "Konto nr 21 do zarabiania", itp.

  8. Mam problem z tą promocją. Założyłam konto, wpisałam nr tel osoby polecającej, spełniłam wszelkie warunki a bank mi wciąż nie wypłacił nagrody (terminy już mineły). Najpierw sprawdziłam o co chodzi na infolinii, konsultantka po sprawdzeniu wszelkich danych również nie wiedziała dlaczego nie wypłacono mi nagrody i złożyła reklamację w systemie w moim imieniu. Dostałam taką odpowiedź : "W odpowiedzi na Pani zgłoszenie z dnia 18 grudnia 2015 roku dziękuję za udział w programie Mam Inteligo.

    Uprzejmie informuję, że na podstawie kodu MGM wskazanego przez Panią we wniosku o konto Inteligo nie jest możliwa identyfikacja osoby, która poleciła Pani konto, a w związku z tym ustalenie czy warunki przez Panią oraz Uczestnika programu zostały spełnione.
    W celu analizy zgłoszonej przez Panią sprawy, proszę o przesłanie w odpowiedzi na niniejszą wiadomość e-mail imienia i nazwiska osoby, na podstawie polecenia której złożyła Pani wniosek o konto. "
    To jest jakaś ściema, bo założyliśmy jeszcze inne konto z tego samego polecenia i wszystko poszło ok. Wszystko w obu przypadkach było zrobione identycznie. Tylko nie wiem co teraz zrobić. W oddziale banku rozkładają ręce i twierdzą, że nie mają informacji o internetowych promocjach.
    Ktoś ma pomysł co powinnam zrobić?

  9. Muszę przyznać, że to dziwna sytuacja. Najłatwiej będzie im podać dane, o które proszą, ew. potwierdzić z osobą polecaną, że brała udział w promocji i potem napisać im odpowiedź, że ta osoba bez problemu poleciła inną osobę.

  10. Jestem bardzo pozytywnie zaskoczony szybkością:

    21-12-2016 – złożony wniosek online, po kilku minutach telefon z Inteligo i potwierdzenie danych;
    23-12-2016 – kurier rano, podpisana umowa, odebrana karta i papiery, aktywowane konto (po kilku minutach od podpisania umowy!), pierwszy przelew i zakupy kartą;
    30-12-2016 – zaksięgowanie płatności Blikiem (zakup dzień wcześniej);
    15-01-2016 – przed paroma minutami ja i osoba polecająca otrzymaliśmy przelewy z Inteligo na odpowiednio 100zł i 50zł.

    Spodziewałem się regulaminowych 50+44 dni (ponad 3 miesiące) minimum, a tu taka niespodzianka!

    Biorąc pod uwagę ogromną ilość wolnych dni w tym okresie i dni prawie wolnych (Wigilia, Sylwester) no i cały ten okres jest senny jeśli chodzi o wydajność pracy pracowników to jestem nawet w szoku jak szybko zostało wszystko zrobione.

    Brawo Inteligo !!!

  11. Jest odpowiedź z promocji Mam PKO. Okazuje się jednak, że posiadanie konta Inteligo eliminuje z możliwości skorzystania z promocji Mam PKO np. Konto za Zero:
    "W odpowiedzi na Pani zgłoszenie dotyczące programu Mam PKO dziękuję za kontakt i przekazane uwagi.
    Uprzejmie informuję, że zgodnie z Regulaminem programu Mam PKO, udziału w konkursie nie mogą brać
    osoby, które w okresie ostatnich trzech lat liczonych od daty rozpoczęcia Programu posiadały konto lub
    pakiet PKO Banku Polskiego.
    Ponieważ posiadała Pani rachunek w PKO Banku Polskim w ciągu ostatnich trzech lat, nie spełnia Pani
    warunków określonych w Regulaminie, dotyczących Nowego klienta. Tym samym wypłata na Pani rzecz
    premii za otwarcie konta z polecenia innej osoby nie jest możliwa.
    Wyrażam nadzieję, że przedstawione informacje w wystarczający sposób wyjaśniają zgłoszone przez Panią
    wątpliwości, a w przypadku dodatkowych pytań proszę o ponowny kontakt.
    Uprzejmie informuję, że w związku z przedstawionym stanowiskiem Banku może Pani złożyć odwołanie do
    Rzecznika Klienta PKO Banku Polskiego w formie pisemnej na adres ul. Puławska 15, 02-515 Warszawa, w
    dowolnym oddziale Banku bądź za pośrednictwem formularza kontaktu „Napisz do Rzecznika Klienta” na
    stronie pkobp.pl.
    Ponadto informuję, że istnieje również możliwość:
    – zwrócenia się o rozstrzygnięcie sprawy do Arbitra Bankowego przy Związku Banków Polskich (w
    przypadku roszczeń do kwoty 8000,00 PLN) na adres: Bankowy Arbitraż Konsumencki, ul. Kruczkowskiego 8,
    00-380 Warszawa. Arbiter Bankowy działa zgodnie z Regulaminem działania BAK (dostępnym na stronie
    Bankowego Arbitrażu Konsumenckiego zbp.pl),
    – wystąpienia z wnioskiem o rozpatrzenie sprawy do Rzecznika Finansowego,"

  12. Wniosek z tego, że albo wadliwie rozpatrzono moją reklamację dotyczącą braku wypłaty nagrody za otwarcie Konta za Zero w PKO BP albo faktycznie jest jakiś zapis w regulaminach promocji. Podobno posiadanie konta Inteligo nie przeszkadzało w tym, a dostać nagrodę w Mam PKO. Będę wdzięczna administratorowi bloga za sprawdzenie tych informacji.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Ładowanie…

Darmowe parkowanie z BZ WBK w promocji “Parkuj z bonusem w BZWBK24 mobile”

Łatwe 50 zł za założenie Lokaty Bezkarnej na 3,25% w BGŻOptima