50 zł premii w nju mobile
grudnia 2014 roku lub do wyczerpania zapasów. Dlatego też lepiej nie czekać na ostatnią chwilę.
Jak skorzystać z promocji?
premii za aktywację numeru w nju mobile należy:
- Przejść na stronę promocji
- W okresie promocji, tj. do 22 grudnia 2014 r. złożyć
zamówienie na „nju z rachunkiem”- Uwaga: Podczas zamówienia należy zaznaczyć opcję „e-faktura„!!
- Karta przyjdzie do nas kurierem, a cały proces przebiega szybko i sprawnie (sam przetestowałem).
- Następnie należy wpisać
numer zamówienia w odpowiednim polu na dole strony promocji i
zaakceptować regulamin promocji.
Oferta „nju z rachunkiem”
wspomnieć o świetnej ofercie nju. Na szczególną uwagę zasługują
dwie usługi obniżające koszt: „jeden na wszystko” oraz „do
komórkowych za 19 zł”. Usługi zaczynają działać od początku
kolejnego okresu rozliczeniowego.
Usługa „jeden na
wszystko”
Gwarantuje ona, że nie zapłacimy więcej niż 39 zł:
-
za nielimitowane połączenia
krajowe z komórkowymi i stacjonarnymi do wszystkich sieci, -
za krajowe nielimitowane SMS i
MMS do wszystkich sieci, - za nielimitowany transfer danych do 2 GB.
Jeżeli w danym miesiącu nie będziemy korzystać z telefonu to
zapłacimy zaledwie 9 zł abonamentu.
Aby aktywować usługę należy wysłać SMS a o treści AKT pod
numer 80144.
Usługa „do komórkowych
za 19 zł”
Osoby, które nie dzwonią na telefony stacjonarne mogą
skorzystać z usługi „do komórkowych za 19 zł”.
zł” to:
-
Nie więcej jak 19 zł za
nielimitowane połączenia do wszystkich sieci komórkowych w kraju -
Nie więcej niż 10 zł za
nielimitowane połączenia do krajowych sieci stacjonarnych
Aby aktywować usługę należy wysłać
SMS a o treści AKT pod numer 80113 lub za pomocą krótkiego kodu
*127*25#.
Usługa „więcej
internetu”
można łączyć usługę „więcej internetu” w której za
pakiet danych do 10 GB zapłacimy nie więcej niż 29 zł.
użytkownicy nju mobile z rachunkiem mogą korzystać z promocji
„nielimitowane LTE”. Polega ona na wyłączeniu ograniczenia
prędkości na transfer danych w technologii 4G LTE po wyczerpaniu
podstawowego limitu danych.
Aby aktywować usługę należy wysłać
SMS a o treści AKT pod numer 80244 lub za pomocą krótkiego kodu
*127*16#.
Jeszcze jest jedna promocja http://gruper.pl/x.php/1,73725/Produkty-bonus-w-wysokosci-50-zl-do-wydania-w-korporacji-taksowkowej-Glob-Taxi-oraz-otrzymania-50-gruperozlotowek-po-aktywacji-nju-mobile-z-rachunkiem.html
Racja, ale ta opisywana przeze mnie jest lepsza 🙂
Lepiej dostać kasę do wydania gdziekolwiek niż na taxi 🙂
Zależy od sytuacji 🙂 Na taxi także pożadane przez ludzi gdy wracają z imprezy. Dodatkowe 50 zł na portalu gruper do wydania na różne gadżety i inne ciekawe rzeczy. Z tego co widzę w regulaminie co podałeś pkt 11 wyklucza udział w promocji nju-gruper?
Racja, tamta promocja tez będzie ok dla niektórych osób.
Promocje się wykluczają oczywiście.
Umowa na jaki czas? Można przenieść z powrotem do inej sieci po otrzymaniu premi?
Tak, można. Umowa jest na czas nieokreślony.
Jak wygląda sprawa ewentualnego zwrotu ulgi za opłatę aktywacyjną (200 zł) w przypadku zerwania umowy? § 19
http://www.njumobile.pl/b/articles/regulaminy/Regulamin-swiadczenia-uslug-dla-Abonentow-nju-mobile.pdf
Przy podpisywaniu umowy trzeba pamiętać o wyborze faktury elektronicznej. Poza tym nie znam innych pułapek. Umowa podpisywana jest na czas nieokreślony, więc nie ma tu mowy wyliczaniu roszczenia ze wzoru:
"Wysokość roszczenia = równowartość przyznanej ulgi * liczba dni pozostałych do końca umowy / liczba dni, na które zawarta została umowa."
Szkoda, że tak krótko to trwa. Bo jeszcze mam zobowiązanie z operatorem. Ale ostatnia opcja, rozmowy i internet byłaby idealna…
Z tego co wyczytałem, to można już skorzystać z promocji, a numer może być aktywowany do 6 miesięcy.
Przez ten czas dostaniemy numer tymczasowy i jak nie będziemy z niego korzystać to nic nie zapłacimy.
Jeśli bym nie używał telefonu i w pierwszym miesiącu złożył wypowiedzenie (ale po 10 dniach), to ile faktycznie zapłacę? Ile trwa okres wypowiedzenia?
Radek
Jak wszystkie umowy tego typu czyli miesięczny okres wypowiedzenia. Czyli z końcem kolejnego okresu rozliczeniowego zakończyła by się umowa jak się nie mylę. Ja sam właśnie przechodzę do nju bo ma najlepszą ofertę.
Darku a wiesz moze jak to wglada z abonamentem przy calkowitym nie korzystaniu z numeru w usludze "do komorkowych za 19" ? Tez bedzie 9zł jak w "jeden na wszystko" ?
Należy pamiętać że jakość rozmów w NJU to tragedia.
na zasięgu 2G nie da sie normalnie porozumieć na 3G troche lepiej. Ogólnie lepiej mieć Stare rozwiązania niż pakować się w udawaną darmochę….nie polecam sam zrezygnowalem.
Już niedługo sam się przekonam czy jakość jest taka tragiczna 🙂 Zawsze to można zgarnąć premię i się wycofać, na szczęście nie podpisujemy cyrografu na dwa lata.
Żartujecie z tym NJU :/ a chciałem kupić 🙁
Z czym żartujemy? 🙂
Za Nju stoi Orange, więc argument o jakości rozmów wydaje się dziwny – będzie taka sama jak w Orange.
od środy rozwożą karty podpisanej umowy w okolicach 1.12 😉
Witam mam pytanie dostałem kartę mastercard a teraz postanowiłem nową umowę podpisac aby dostać 50 zl od mbanku,jest to nowa umowa,nowy numer (6 można mieć max, na raz bodajże) więc 50 zł mogę bez problemu kolejne zdobyć?
a oprócz playa co innego polecacie do szybkiego przeniesienia umowy? nie chcę znowu to jedynego w moim mieście salonu iść przenosić numer bo jakos tak dziwnie,t-mobile,plus co polecacie ? wszędzie chyba w max 2 dni powinno być info o przeniesieniu i terminie co ?
Wydaje mi się, że bez problemu można dokonać aktywacji nowego numeru i otrzymać kolejną premię.
Obecnie NJU posiada jedną z bardziej korzystnych ofert.
Właśnie dotarła do mnie karta MasterCard.
Teraz tylko ją aktywować i wydać kaskę 🙂
Dzięki za info o promocji, dużo rozmawiam, więc jest to dla mnie najlepsza opcja.
Oszukany przez NJU !!!
Nie sądziłem że można tak oszukiwać klienta!
Obiecują i naciągają że dostane głośnik po czym jak tylko próbuje się dowiedzieć co z
głośnikiem, obijają piłeczkę i odpisują że trzeba przesyłać zgłoszenia na inny adres, po
czym dzisiaj że otrzymuje informację "reklamacje dotyczące promocji winny być wysyłane na
adres promocje@njumobile.pl Z Pana adresu mailowego nie otrzymaliśmy żadnej informacji w
tym temacie,a niestety na chwilę obecną nie możemy już zweryfikowąć Pana zgłoszenia, gdyż
na reklamacje jest 30 dni od daty zakończenia promocji, zgodnie z informacją w
regulaminie, który Pan zaakceptował" – maila z dzisiaj 14.01.2015.
pierwsza informacja poszła ode mnie 10 grudnia 2014, zgodnie z ustaleniami na czacie z
konsultantem na wskazany przez niego adres:
Dotyczy głośników do zam 11290267
Od: bbmt
Do: sklep@njumobile.pl
Witam,
prosze o pilna informację na temat dostawy głosnika do zamówienia 11290267.
Pozdrawiam.
Kolejny mail 17 grudnia:
Od: bbmt
Do: sklep@njumobile.pl
Witam,
prosze o pilna informację na temat dostawy głosnika do zamówienia 11290267.
Pozdrawiam.
Kolejny raz:
Od: bbmt
Do: sklep@njumobile.pl
Witam,
prosze o pilna informację na temat dostawy głosnika do zamówienia 11290267.
Pozdrawiam.
Kolejny zapytanie 5.01.2015:
Witam,
po raz kolejny (juz 3) proszę o pilną odpowiedz dotyczącą głośnika.
W przypadku braku głośników proszę o kartę na 50 zł.
Pozdrawiam,
pierwsza łaskawa odpowiedź z 12.01.2015:
reklamacja njumobile
Od: obsluga@njumobile.pl
Witam,
W nawiązaniu do Pana zgłoszenia nr 1471035621 z dnia 06.01.2015r.
informuję o jego rozpatrzeniu.
Przesłane zgłoszenie dotyczy procesu zakupowego, dlatego też prosimy o
kontakt z infolinią 690 300 400 (codziennie 8-22 a weekendy i święta
10-21, koszt zgodny z cennikiem operatora) lub poprzez kontakt mailowy pod
adresem sklep@njumobile.pl.
Liczę, że przedstawione informacje okażą się pomocne.
Pozdrawiam,
Mateusz Michalak
nju mobile
Wysyałam po raz kolejny:
Fwd: reklamacja njumobile
Od: bbmt
Do: sklep@njumobile.pl
Witam,
zgodnie z informacjami poniżej przesyłam na wskazany adres.
Pozdrawiam.
Dnia 12 stycznia 2015 13:16 napisał(a):
Od: bbmt
Do: sklep@njumobile.pl
Witam,
zgodnie z informacjami poniżej przesyłam na wskazany adres.
Pozdrawiam.
Dnia 12 stycznia 2015 13:16 napisał(a):
Witam,
W nawiązaniu do Pana zgłoszenia nr 1471035621 z dnia 06.01.2015r.>
informuję o jego rozpatrzeniu.
Przesłane zgłoszenie dotyczy procesu zakupowego, dlatego też prosimy
o> kontakt z infolinią 690 300 400 (codziennie 8-22 a weekendy i
święta> 10-21, koszt zgodny z cennikiem operatora) lub poprzez kontakt
mailowy pod> adresem sklep@njumobile.pl.
Liczę, że przedstawione informacje okażą się pomocne.
Pozdrawiam,
Mateusz Michalak
nju mobile
I tutaj już mega przegięcie, odpowiedz od nieuczciwego nju mobile z dzisiaj 14.01.2015:
sklep@njumobile.pl
Witam,
reklamacje dotyczące promocji winny być wysyłane na adres
promocje@njumobile.pl
Z Pana adresu mailowego nie otrzymaliśmy żadnej informacji w tym temacie,
a
niestety na chwilę obecną nie możemy już zweryfikowąć Pana
zgłoszenia, gdyż na
reklamacje jest 30 dni od daty zakończenia promocji, zgodnie z informacją
w
regulaminie, który Pan zaakceptował.
—
Pozdrawiam,
Damian Pawełczyk,
sklep nju mobile
Dodam jeszcze że namówiłem na nie uczciwe nju mobile 4 osoby, dwie dostały kod na pizze
(bo w tym okresie promocji podpisały umowę), następna dostała kartę na 50 zł, czwarta
czeka na kartę, a ja tylko dostałem tyle co korespondencję i uczucie bycia oszukanym prze
nju mobile!!