w

Nju mobile – 50 zł za nową aktywację (promocja przedłużona do 22.12)

Nju mobile prowadzi właśnie ciekawą akcję promocyjną, w której do zdobycia jest 50 zł premii za przeniesienie bądź aktywację nowego numeru w nju.

50 zł premii w nju mobile

Nowa promocja nju mobile dostępna jest zarówno dla nowych jak i obecnych klientów.
Dotychczasowi klienci muszą rzecz jasna dokonać aktywacji nowego numeru. Nowi mogą natomiast przenieść swój numer z innej sieci bądź aktywować nowy numer.
Premia 50 zł zostanie przekazana w postaci doładowanej karty MasterCard, która zostanie wysłana na adres zarejestrowany w nju.
Update: Promocja została przedłużona i trwać będzie do 22 grudnia 2014 r. 14
grudnia 2014 roku
lub do
wyczerpania zapasów. Dlatego też lepiej nie czekać na ostatnią chwilę.

Jak skorzystać z promocji?

Aby skorzystać z promocji 50 zł
premii za aktywację numeru w nju mobile należy:
  • Przejść na stronę promocji
  • W okresie promocji, tj. do 22 grudnia 2014 r. złożyć
    zamówienie na „nju z rachunkiem”

    • Uwaga: Podczas zamówienia należy zaznaczyć opcję “e-faktura“!!
    • Karta przyjdzie do nas kurierem, a cały proces przebiega szybko i sprawnie (sam przetestowałem).
  • Następnie należy wpisać
    numer zamówienia
    w odpowiednim polu na dole strony promocji i
    zaakceptować regulamin promocji.
Teraz pozostaje już czekać na kartę MasterCard doładowaną kwotą 50 zł. Zostanie ona wysłana w ciągu 14 dni od daty rozpoczęcia świadczenia usług w ofercie “nju z rachunkiem”.

Oferta „nju z rachunkiem”

Przy okazji opisu promocji warto
wspomnieć o świetnej ofercie nju. Na szczególną uwagę zasługują
dwie usługi obniżające koszt: „jeden na wszystko” oraz „do
komórkowych za 19 zł”. Usługi zaczynają działać od początku
kolejnego okresu rozliczeniowego.

Usługa „jeden na
wszystko”

Gwarantuje ona, że nie zapłacimy więcej niż 39 zł:

  • za nielimitowane połączenia
    krajowe z komórkowymi i stacjonarnymi do wszystkich sieci
    ,
  • za krajowe nielimitowane SMS i
    MMS
    do wszystkich sieci,
  • za nielimitowany transfer danych do 2 GB.

Jeżeli w danym miesiącu nie będziemy korzystać z telefonu to
zapłacimy zaledwie 9 zł abonamentu.

Aby aktywować usługę należy wysłać SMS a o treści AKT pod
numer 80144.

Usługa „do komórkowych
za 19 zł”

Osoby, które nie dzwonią na telefony stacjonarne mogą
skorzystać z usługi „do komórkowych za 19 zł”.

Usługa”do komórkowych za 19
zł” to:
  • Nie więcej jak 19 zł za
    nielimitowane połączenia do wszystkich sieci komórkowych w kraju
  • Nie więcej niż 10 zł za
    nielimitowane połączenia do krajowych sieci stacjonarnych

Aby aktywować usługę należy wysłać
SMS a o treści AKT pod numer 80113 lub za pomocą krótkiego kodu
*127*25#.

Usługa „więcej
internetu”

Z usługą „do komórkowych za 19zł”
można łączyć usługę „więcej internetu” w której za
pakiet danych do 10 GB zapłacimy nie więcej niż 29 zł.
Dodatkowo wszyscy
użytkownicy nju mobile z rachunkiem mogą korzystać z promocji
„nielimitowane LTE”. Polega ona na wyłączeniu ograniczenia
prędkości na transfer danych w technologii 4G LTE po wyczerpaniu
podstawowego limitu danych.

Aby aktywować usługę należy wysłać
SMS a o treści AKT pod numer 80244 lub za pomocą krótkiego kodu
*127*16#.

24 komentarze

Dodaj odpowiedź
  1. Zależy od sytuacji 🙂 Na taxi także pożadane przez ludzi gdy wracają z imprezy. Dodatkowe 50 zł na portalu gruper do wydania na różne gadżety i inne ciekawe rzeczy. Z tego co widzę w regulaminie co podałeś pkt 11 wyklucza udział w promocji nju-gruper?

  2. Przy podpisywaniu umowy trzeba pamiętać o wyborze faktury elektronicznej. Poza tym nie znam innych pułapek. Umowa podpisywana jest na czas nieokreślony, więc nie ma tu mowy wyliczaniu roszczenia ze wzoru:

    "Wysokość roszczenia = równowartość przyznanej ulgi * liczba dni pozostałych do końca umowy / liczba dni, na które zawarta została umowa."

  3. Z tego co wyczytałem, to można już skorzystać z promocji, a numer może być aktywowany do 6 miesięcy.

    Przez ten czas dostaniemy numer tymczasowy i jak nie będziemy z niego korzystać to nic nie zapłacimy.

  4. Jeśli bym nie używał telefonu i w pierwszym miesiącu złożył wypowiedzenie (ale po 10 dniach), to ile faktycznie zapłacę? Ile trwa okres wypowiedzenia?
    Radek

  5. Jak wszystkie umowy tego typu czyli miesięczny okres wypowiedzenia. Czyli z końcem kolejnego okresu rozliczeniowego zakończyła by się umowa jak się nie mylę. Ja sam właśnie przechodzę do nju bo ma najlepszą ofertę.

  6. Darku a wiesz moze jak to wglada z abonamentem przy calkowitym nie korzystaniu z numeru w usludze "do komorkowych za 19" ? Tez bedzie 9zł jak w "jeden na wszystko" ?

  7. Już niedługo sam się przekonam czy jakość jest taka tragiczna 🙂 Zawsze to można zgarnąć premię i się wycofać, na szczęście nie podpisujemy cyrografu na dwa lata.

  8. Należy pamiętać że jakość rozmów w NJU to tragedia.
    na zasięgu 2G nie da sie normalnie porozumieć na 3G troche lepiej. Ogólnie lepiej mieć Stare rozwiązania niż pakować się w udawaną darmochę….nie polecam sam zrezygnowalem.

  9. Witam mam pytanie dostałem kartę mastercard a teraz postanowiłem nową umowę podpisac aby dostać 50 zl od mbanku,jest to nowa umowa,nowy numer (6 można mieć max, na raz bodajże) więc 50 zł mogę bez problemu kolejne zdobyć?
    a oprócz playa co innego polecacie do szybkiego przeniesienia umowy? nie chcę znowu to jedynego w moim mieście salonu iść przenosić numer bo jakos tak dziwnie,t-mobile,plus co polecacie ? wszędzie chyba w max 2 dni powinno być info o przeniesieniu i terminie co ?

  10. Właśnie dotarła do mnie karta MasterCard.

    Teraz tylko ją aktywować i wydać kaskę 🙂

    Dzięki za info o promocji, dużo rozmawiam, więc jest to dla mnie najlepsza opcja.

  11. Oszukany przez NJU !!!
    Nie sądziłem że można tak oszukiwać klienta!
    Obiecują i naciągają że dostane głośnik po czym jak tylko próbuje się dowiedzieć co z

    głośnikiem, obijają piłeczkę i odpisują że trzeba przesyłać zgłoszenia na inny adres, po

    czym dzisiaj że otrzymuje informację "reklamacje dotyczące promocji winny być wysyłane na

    adres promocje@njumobile.pl Z Pana adresu mailowego nie otrzymaliśmy żadnej informacji w

    tym temacie,a niestety na chwilę obecną nie możemy już zweryfikowąć Pana zgłoszenia, gdyż

    na reklamacje jest 30 dni od daty zakończenia promocji, zgodnie z informacją w
    regulaminie, który Pan zaakceptował" – maila z dzisiaj 14.01.2015.

    pierwsza informacja poszła ode mnie 10 grudnia 2014, zgodnie z ustaleniami na czacie z

    konsultantem na wskazany przez niego adres:
    Dotyczy głośników do zam 11290267
    Od: bbmt
    Do: sklep@njumobile.pl
    Witam,

    prosze o pilna informację na temat dostawy głosnika do zamówienia 11290267.

    Pozdrawiam.

    Kolejny mail 17 grudnia:
    Od: bbmt
    Do: sklep@njumobile.pl
    Witam,

    prosze o pilna informację na temat dostawy głosnika do zamówienia 11290267.

    Pozdrawiam.

    Kolejny raz:
    Od: bbmt
    Do: sklep@njumobile.pl
    Witam,

    prosze o pilna informację na temat dostawy głosnika do zamówienia 11290267.

    Pozdrawiam.

    Kolejny zapytanie 5.01.2015:
    Witam,

    po raz kolejny (juz 3) proszę o pilną odpowiedz dotyczącą głośnika.

    W przypadku braku głośników proszę o kartę na 50 zł.

    Pozdrawiam,

    pierwsza łaskawa odpowiedź z 12.01.2015:

    reklamacja njumobile
    Od: obsluga@njumobile.pl
    Witam,

    W nawiązaniu do Pana zgłoszenia nr 1471035621 z dnia 06.01.2015r.
    informuję o jego rozpatrzeniu.

    Przesłane zgłoszenie dotyczy procesu zakupowego, dlatego też prosimy o
    kontakt z infolinią 690 300 400 (codziennie 8-22 a weekendy i święta
    10-21, koszt zgodny z cennikiem operatora) lub poprzez kontakt mailowy pod
    adresem sklep@njumobile.pl.

    Liczę, że przedstawione informacje okażą się pomocne.

    Pozdrawiam,
    Mateusz Michalak
    nju mobile

    Wysyałam po raz kolejny:

    Fwd: reklamacja njumobile
    Od: bbmt
    Do: sklep@njumobile.pl
    Witam,

    zgodnie z informacjami poniżej przesyłam na wskazany adres.

    Pozdrawiam.

    Dnia 12 stycznia 2015 13:16 napisał(a):
    Od: bbmt
    Do: sklep@njumobile.pl
    Witam,

    zgodnie z informacjami poniżej przesyłam na wskazany adres.

    Pozdrawiam.

    Dnia 12 stycznia 2015 13:16 napisał(a):

    Witam,

    W nawiązaniu do Pana zgłoszenia nr 1471035621 z dnia 06.01.2015r.>
    informuję o jego rozpatrzeniu.

    Przesłane zgłoszenie dotyczy procesu zakupowego, dlatego też prosimy
    o> kontakt z infolinią 690 300 400 (codziennie 8-22 a weekendy i
    święta> 10-21, koszt zgodny z cennikiem operatora) lub poprzez kontakt
    mailowy pod> adresem sklep@njumobile.pl.

    Liczę, że przedstawione informacje okażą się pomocne.

    Pozdrawiam,
    Mateusz Michalak
    nju mobile

    I tutaj już mega przegięcie, odpowiedz od nieuczciwego nju mobile z dzisiaj 14.01.2015:
    sklep@njumobile.pl

    Witam,

    reklamacje dotyczące promocji winny być wysyłane na adres
    promocje@njumobile.pl

    Z Pana adresu mailowego nie otrzymaliśmy żadnej informacji w tym temacie,
    a
    niestety na chwilę obecną nie możemy już zweryfikowąć Pana
    zgłoszenia, gdyż na
    reklamacje jest 30 dni od daty zakończenia promocji, zgodnie z informacją
    w
    regulaminie, który Pan zaakceptował.


    Pozdrawiam,

    Damian Pawełczyk,
    sklep nju mobile

    Dodam jeszcze że namówiłem na nie uczciwe nju mobile 4 osoby, dwie dostały kod na pizze

    (bo w tym okresie promocji podpisały umowę), następna dostała kartę na 50 zł, czwarta

    czeka na kartę, a ja tylko dostałem tyle co korespondencję i uczucie bycia oszukanym prze

    nju mobile!!

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Ładowanie…

Idea Bank – Lokata Happy na 5 z premią 120 zl na Groupon, II edycja

200 zł za założenie karty Citibank