w

Nju mobile – 50 zł za nową aktywację (promocja przedłużona do 22.12)

Nju mobile prowadzi właśnie ciekawą akcję promocyjną, w której do zdobycia jest 50 zł premii za przeniesienie bądź aktywację nowego numeru w nju.

50 zł premii w nju mobile

Nowa promocja nju mobile dostępna jest zarówno dla nowych jak i obecnych klientów.
Dotychczasowi klienci muszą rzecz jasna dokonać aktywacji nowego numeru. Nowi mogą natomiast przenieść swój numer z innej sieci bądź aktywować nowy numer.
Premia 50 zł zostanie przekazana w postaci doładowanej karty MasterCard, która zostanie wysłana na adres zarejestrowany w nju.
Update: Promocja została przedłużona i trwać będzie do 22 grudnia 2014 r. 14
grudnia 2014 roku
lub do
wyczerpania zapasów. Dlatego też lepiej nie czekać na ostatnią chwilę.

Jak skorzystać z promocji?

Aby skorzystać z promocji 50 zł
premii za aktywację numeru w nju mobile należy:
  • Przejść na stronę promocji
  • W okresie promocji, tj. do 22 grudnia 2014 r. złożyć
    zamówienie na „nju z rachunkiem”

    • Uwaga: Podczas zamówienia należy zaznaczyć opcję „e-faktura„!!
    • Karta przyjdzie do nas kurierem, a cały proces przebiega szybko i sprawnie (sam przetestowałem).
  • Następnie należy wpisać
    numer zamówienia
    w odpowiednim polu na dole strony promocji i
    zaakceptować regulamin promocji.
Teraz pozostaje już czekać na kartę MasterCard doładowaną kwotą 50 zł. Zostanie ona wysłana w ciągu 14 dni od daty rozpoczęcia świadczenia usług w ofercie „nju z rachunkiem”.

Oferta „nju z rachunkiem”

Przy okazji opisu promocji warto
wspomnieć o świetnej ofercie nju. Na szczególną uwagę zasługują
dwie usługi obniżające koszt: „jeden na wszystko” oraz „do
komórkowych za 19 zł”. Usługi zaczynają działać od początku
kolejnego okresu rozliczeniowego.

Usługa „jeden na
wszystko”

Gwarantuje ona, że nie zapłacimy więcej niż 39 zł:

  • za nielimitowane połączenia
    krajowe z komórkowymi i stacjonarnymi do wszystkich sieci
    ,
  • za krajowe nielimitowane SMS i
    MMS
    do wszystkich sieci,
  • za nielimitowany transfer danych do 2 GB.

Jeżeli w danym miesiącu nie będziemy korzystać z telefonu to
zapłacimy zaledwie 9 zł abonamentu.

Aby aktywować usługę należy wysłać SMS a o treści AKT pod
numer 80144.

Usługa „do komórkowych
za 19 zł”

Osoby, które nie dzwonią na telefony stacjonarne mogą
skorzystać z usługi „do komórkowych za 19 zł”.

Usługa”do komórkowych za 19
zł” to:
  • Nie więcej jak 19 zł za
    nielimitowane połączenia do wszystkich sieci komórkowych w kraju
  • Nie więcej niż 10 zł za
    nielimitowane połączenia do krajowych sieci stacjonarnych

Aby aktywować usługę należy wysłać
SMS a o treści AKT pod numer 80113 lub za pomocą krótkiego kodu
*127*25#.

Usługa „więcej
internetu”

Z usługą „do komórkowych za 19zł”
można łączyć usługę „więcej internetu” w której za
pakiet danych do 10 GB zapłacimy nie więcej niż 29 zł.
Dodatkowo wszyscy
użytkownicy nju mobile z rachunkiem mogą korzystać z promocji
„nielimitowane LTE”. Polega ona na wyłączeniu ograniczenia
prędkości na transfer danych w technologii 4G LTE po wyczerpaniu
podstawowego limitu danych.

Aby aktywować usługę należy wysłać
SMS a o treści AKT pod numer 80244 lub za pomocą krótkiego kodu
*127*16#.

Subskrybuj
Powiadom o
guest

24 komentarzy
Najstarszy
Najnowszy Najwięcej głosów
Inline Feedbacks
Zobacz wszystkie komentarze
Darek M.
Darek M.
7 lat temu

Racja, ale ta opisywana przeze mnie jest lepsza 🙂
Lepiej dostać kasę do wydania gdziekolwiek niż na taxi 🙂

Łukasz LuKa
Łukasz LuKa
7 lat temu

Zależy od sytuacji 🙂 Na taxi także pożadane przez ludzi gdy wracają z imprezy. Dodatkowe 50 zł na portalu gruper do wydania na różne gadżety i inne ciekawe rzeczy. Z tego co widzę w regulaminie co podałeś pkt 11 wyklucza udział w promocji nju-gruper?

Darek M.
Darek M.
7 lat temu
Odpowiedz do  Łukasz LuKa

Racja, tamta promocja tez będzie ok dla niektórych osób.

Promocje się wykluczają oczywiście.

Anonimowy
Anonimowy
7 lat temu

Umowa na jaki czas? Można przenieść z powrotem do inej sieci po otrzymaniu premi?

Darek M.
Darek M.
7 lat temu
Odpowiedz do  Anonimowy

Tak, można. Umowa jest na czas nieokreślony.

Anonimowy
Anonimowy
7 lat temu

Jak wygląda sprawa ewentualnego zwrotu ulgi za opłatę aktywacyjną (200 zł) w przypadku zerwania umowy? § 19
http://www.njumobile.pl/b/articles/regulaminy/Regulamin-swiadczenia-uslug-dla-Abonentow-nju-mobile.pdf

Darek M.
Darek M.
7 lat temu

Przy podpisywaniu umowy trzeba pamiętać o wyborze faktury elektronicznej. Poza tym nie znam innych pułapek. Umowa podpisywana jest na czas nieokreślony, więc nie ma tu mowy wyliczaniu roszczenia ze wzoru:

"Wysokość roszczenia = równowartość przyznanej ulgi * liczba dni pozostałych do końca umowy / liczba dni, na które zawarta została umowa."

Tomek
Tomek
7 lat temu

Szkoda, że tak krótko to trwa. Bo jeszcze mam zobowiązanie z operatorem. Ale ostatnia opcja, rozmowy i internet byłaby idealna…

Darek M.
Darek M.
7 lat temu

Z tego co wyczytałem, to można już skorzystać z promocji, a numer może być aktywowany do 6 miesięcy.

Przez ten czas dostaniemy numer tymczasowy i jak nie będziemy z niego korzystać to nic nie zapłacimy.

Anonimowy
Anonimowy
7 lat temu

Jeśli bym nie używał telefonu i w pierwszym miesiącu złożył wypowiedzenie (ale po 10 dniach), to ile faktycznie zapłacę? Ile trwa okres wypowiedzenia?
Radek

Darek M.
Darek M.
7 lat temu

Jak wszystkie umowy tego typu czyli miesięczny okres wypowiedzenia. Czyli z końcem kolejnego okresu rozliczeniowego zakończyła by się umowa jak się nie mylę. Ja sam właśnie przechodzę do nju bo ma najlepszą ofertę.

Kamil
Kamil
7 lat temu

Darku a wiesz moze jak to wglada z abonamentem przy calkowitym nie korzystaniu z numeru w usludze "do komorkowych za 19" ? Tez bedzie 9zł jak w "jeden na wszystko" ?

Anonimowy
Anonimowy
7 lat temu

Należy pamiętać że jakość rozmów w NJU to tragedia.
na zasięgu 2G nie da sie normalnie porozumieć na 3G troche lepiej. Ogólnie lepiej mieć Stare rozwiązania niż pakować się w udawaną darmochę….nie polecam sam zrezygnowalem.

Darek M.
Darek M.
7 lat temu

Już niedługo sam się przekonam czy jakość jest taka tragiczna 🙂 Zawsze to można zgarnąć premię i się wycofać, na szczęście nie podpisujemy cyrografu na dwa lata.

Andrzej Stefaniuk
Andrzej Stefaniuk
7 lat temu

Żartujecie z tym NJU :/ a chciałem kupić 🙁

Darek M.
Darek M.
7 lat temu

Z czym żartujemy? 🙂

Anonimowy
Anonimowy
7 lat temu

Za Nju stoi Orange, więc argument o jakości rozmów wydaje się dziwny – będzie taka sama jak w Orange.

Łukasz LuKa
Łukasz LuKa
7 lat temu

od środy rozwożą karty podpisanej umowy w okolicach 1.12 😉

Anonimowy
Anonimowy
7 lat temu

Witam mam pytanie dostałem kartę mastercard a teraz postanowiłem nową umowę podpisac aby dostać 50 zl od mbanku,jest to nowa umowa,nowy numer (6 można mieć max, na raz bodajże) więc 50 zł mogę bez problemu kolejne zdobyć?
a oprócz playa co innego polecacie do szybkiego przeniesienia umowy? nie chcę znowu to jedynego w moim mieście salonu iść przenosić numer bo jakos tak dziwnie,t-mobile,plus co polecacie ? wszędzie chyba w max 2 dni powinno być info o przeniesieniu i terminie co ?

Darek M.
Darek M.
7 lat temu

Wydaje mi się, że bez problemu można dokonać aktywacji nowego numeru i otrzymać kolejną premię.

Credit
Credit
7 lat temu

Obecnie NJU posiada jedną z bardziej korzystnych ofert.

Dorota
Dorota
7 lat temu

Właśnie dotarła do mnie karta MasterCard.

Teraz tylko ją aktywować i wydać kaskę 🙂

Dzięki za info o promocji, dużo rozmawiam, więc jest to dla mnie najlepsza opcja.

Anonimowy
Anonimowy
7 lat temu

Oszukany przez NJU !!!
Nie sądziłem że można tak oszukiwać klienta!
Obiecują i naciągają że dostane głośnik po czym jak tylko próbuje się dowiedzieć co z

głośnikiem, obijają piłeczkę i odpisują że trzeba przesyłać zgłoszenia na inny adres, po

czym dzisiaj że otrzymuje informację "reklamacje dotyczące promocji winny być wysyłane na

adres promocje@njumobile.pl Z Pana adresu mailowego nie otrzymaliśmy żadnej informacji w

tym temacie,a niestety na chwilę obecną nie możemy już zweryfikowąć Pana zgłoszenia, gdyż

na reklamacje jest 30 dni od daty zakończenia promocji, zgodnie z informacją w
regulaminie, który Pan zaakceptował" – maila z dzisiaj 14.01.2015.

pierwsza informacja poszła ode mnie 10 grudnia 2014, zgodnie z ustaleniami na czacie z

konsultantem na wskazany przez niego adres:
Dotyczy głośników do zam 11290267
Od: bbmt
Do: sklep@njumobile.pl
Witam,

prosze o pilna informację na temat dostawy głosnika do zamówienia 11290267.

Pozdrawiam.

Kolejny mail 17 grudnia:
Od: bbmt
Do: sklep@njumobile.pl
Witam,

prosze o pilna informację na temat dostawy głosnika do zamówienia 11290267.

Pozdrawiam.

Kolejny raz:
Od: bbmt
Do: sklep@njumobile.pl
Witam,

prosze o pilna informację na temat dostawy głosnika do zamówienia 11290267.

Pozdrawiam.

Kolejny zapytanie 5.01.2015:
Witam,

po raz kolejny (juz 3) proszę o pilną odpowiedz dotyczącą głośnika.

W przypadku braku głośników proszę o kartę na 50 zł.

Pozdrawiam,

pierwsza łaskawa odpowiedź z 12.01.2015:

reklamacja njumobile
Od: obsluga@njumobile.pl
Witam,

W nawiązaniu do Pana zgłoszenia nr 1471035621 z dnia 06.01.2015r.
informuję o jego rozpatrzeniu.

Przesłane zgłoszenie dotyczy procesu zakupowego, dlatego też prosimy o
kontakt z infolinią 690 300 400 (codziennie 8-22 a weekendy i święta
10-21, koszt zgodny z cennikiem operatora) lub poprzez kontakt mailowy pod
adresem sklep@njumobile.pl.

Liczę, że przedstawione informacje okażą się pomocne.

Pozdrawiam,
Mateusz Michalak
nju mobile

Wysyałam po raz kolejny:

Fwd: reklamacja njumobile
Od: bbmt
Do: sklep@njumobile.pl
Witam,

zgodnie z informacjami poniżej przesyłam na wskazany adres.

Pozdrawiam.

Dnia 12 stycznia 2015 13:16 napisał(a):
Od: bbmt
Do: sklep@njumobile.pl
Witam,

zgodnie z informacjami poniżej przesyłam na wskazany adres.

Pozdrawiam.

Dnia 12 stycznia 2015 13:16 napisał(a):

Witam,

W nawiązaniu do Pana zgłoszenia nr 1471035621 z dnia 06.01.2015r.>
informuję o jego rozpatrzeniu.

Przesłane zgłoszenie dotyczy procesu zakupowego, dlatego też prosimy
o> kontakt z infolinią 690 300 400 (codziennie 8-22 a weekendy i
święta> 10-21, koszt zgodny z cennikiem operatora) lub poprzez kontakt
mailowy pod> adresem sklep@njumobile.pl.

Liczę, że przedstawione informacje okażą się pomocne.

Pozdrawiam,
Mateusz Michalak
nju mobile

I tutaj już mega przegięcie, odpowiedz od nieuczciwego nju mobile z dzisiaj 14.01.2015:
sklep@njumobile.pl

Witam,

reklamacje dotyczące promocji winny być wysyłane na adres
promocje@njumobile.pl

Z Pana adresu mailowego nie otrzymaliśmy żadnej informacji w tym temacie,
a
niestety na chwilę obecną nie możemy już zweryfikowąć Pana
zgłoszenia, gdyż na
reklamacje jest 30 dni od daty zakończenia promocji, zgodnie z informacją
w
regulaminie, który Pan zaakceptował.


Pozdrawiam,

Damian Pawełczyk,
sklep nju mobile

Dodam jeszcze że namówiłem na nie uczciwe nju mobile 4 osoby, dwie dostały kod na pizze

(bo w tym okresie promocji podpisały umowę), następna dostała kartę na 50 zł, czwarta

czeka na kartę, a ja tylko dostałem tyle co korespondencję i uczucie bycia oszukanym prze

nju mobile!!

Idea Bank – Lokata Happy na 5 z premią 120 zl na Groupon, II edycja

200 zł za założenie karty Citibank