Do 20 marca 2017 r. Uczestnicy akcji powinni otrzymać od Organizatora akcji maile informujące o zakwalifikowaniu do wypłaty nagrody.
Rekordowo krótko, bo zaledwie do 24 marca 2017 r. można uzupełniać dane do przelewu w panelu promocji!
Jakie były warunki do otrzymania 100 zł za założenie Konta 360º?
- Do 9 grudnia 2016 r. zarejestruj profil na stronie promocji
- Zaznacz „Akceptuję regulamin promocji i wyrażam zgodę na przekazanie moich danych przez Organizatora promocji”
- Potwierdzić rejestrację klikając w link wysłany na maila
- Do 9 grudnia poprzez link na stronie promocji złóż wniosek o Konto 360º wraz z kartą debetową Visa 360º (lub Konto 360º Student w przypadku osób do 26. roku życia)
- Wyraź zgodę na przetwarzanie danych osobowych w celach marketingowych oraz zgody na ujawnienie przez Bank Organizatorowi informacji objętych tajemnicą bankową w zakresie niezbędnym do wypłacenia premii (można je odwołać po otrzymaniu premii)
- Umowa musi zostać podpisana do 13 grudnia 2016 r.
- W styczniu i lutym 2017 r. zasil konto kwotą min. 1000 zł
- W styczniu i lutym 2017 r. wykonaj min. 1 transakcję kartą lub BLIKiem w sklepach stacjonarnych (są to przy okazji warunki zwalniające z opłat)
Został więc już tylko ostatni krok:
- Do 24 marca 2017 r. po otrzymania powiadomienia o zakwalifikowaniu się do otrzymania nagrody, uzupełnij dane do wykonania przelewu premii (aby Organizator wiedział, na jakie konto ma przelać premię)
Uzupełnienie danych w panelu promocji
Jest to najważniejszy moment promocji, a w szczególności tej akcji z uwagi na niezwykle krótki czas na uzupełnienie danych do przelewu premii.
Warto zaznaczyć, że wiadomości od Organizatora często trafiają do SPAMU, przez co o wygranej możecie dowiedzieć się dopiero po upływie regulaminowego czasu na uzupełnienie danych do przelewu premii.
W celu wypełnienia danych, należy przejść na stronę promocji, zalogować się oraz podać imie, nazwisko, adres i numer założonego Konta 360º w Banku Millennium.
Uwaga: Numer rachunku należy podać bez spacji.
Co jeśli nie otrzymałem/am maila i nie mogę się zalogować?
Jeśli nie otrzymałeś maila i nie możesz uzupełnić danych do przelewu nagrody na stronie promocji, to niezbędne będzie skontaktowanie się z organizatorem. Można tego dokonać przez formularz kontaktowy bądź mailowo.
Reklamacje rozpatrywać będzie Organizator w terminie 30 (trzydziestu) dni od dnia ich otrzymania. Odpowiedź w sprawie reklamacji zostanie przesłana na adres wskazany w piśmie zawierającym reklamację. W przypadku uznania reklamacji, której przedmiotem był brak wypłaty Premii lub Premii dodatkowej, Premia lub Premia dodatkowa zostanie przekazana na Konto założone przez Uczestnika w ramach Promocji w ciągu maksymalnie 10 dni od daty uzupełnienia przez Uczestnika w Aplikacji danych, o których mowa w §6 ust. 4.
Bądź na bieżąco – Newsletter / Facebook / Twitter
Nie przegap żadnej świetnej promocji, lokaty, zmiany w ofercie Twojego banku.
Informacje możesz otrzymywać przez Facebooka, Twittera lub maila korzystając z Newslettera „Jak oszczędzić.pl” (wysyłanego średnio raz w tygodniu).
a co jeżeli nie zdążyłęm podać informacji we wskzanym terminie?
Pisz reklamację, że nie otrzymałeś maila, który miał być wysłany a wszystkie warunki spełniłeś.