Przyszedł czas na odbiór premii gwarantowanej oraz premii za polecenie promocji „eKonto z Bonusem do 1000 zł” w mBank.
W ciągu 7 dni od otrzymania powiadomienia (które może zostać wysłane do środy) trzeba wypełnić dane do przekazania nagrody.
Czas na odbiór 100 zł + premii za polecenie!
Organizator promocji „eKonto z Bonusem” do 28 lutego 2018 r. wyśle lub już wysłał do uczestników promocji maila informującego o wygranej.
Od tego momentu, macie 7 dni na uzupełnienie danych od odbioru premii.
Jakie były warunki promocji?
- Do 18 grudnia 2017 r. należało zarejestrować się na dedykowanej stronie promocji oraz zaakceptować regulamin promocji i regulamin świadczenia usług drogą elektroniczną
- Również do 18 grudnia przez stronę akcji należało złożyć wniosek o eKonto wraz z kartą oraz upoważnić mBank do przekazania organizatorowi akcji informacji o spełnieniu warunków promocji
- Umowę trzeba było podpisać do 10.01.2018 r. przez kuriera, w placówce lub w mKiosku
- Do końca miesiąca po miesiącu otwarcia konta, trzeba było wykonać 5 transakcji (płatności kartą do eKonta, przelewy na konto w innym banku niż mBank lub płatności internetowe mTransfer)
Dodatkowo:
- Do 28 lutego 2018 r. za pomocą wiadomości e-mail otrzymasz informację i przyznaniu nagrody
- W terminie 7 dni za pomocą linku z powyższej wiadomości uzupełnij dane do przelewu premii przez Organizatora akcji
Jak uzupełnić dane do przelewu nagrody?
W celu otrzymania nagrody gwarantowanej oraz nagrody za polecenie promocji, w ciągu 7 dni od otrzymania informacji o zakwalifikowaniu się do otrzymania nagrody, zaloguj się na stronie promocji i wypełnij znajdujący się tam formularz.
Mam problem z logowaniem / nie otrzymałem maila?
Jeżeli nie otrzymałeś/aś maila od organizatora lub masz problem z logowaniem to niezbędne będzie skontaktowanie się z organizatorem akcji za pomocą formularza kontaktowego.
Zgodnie z regulaminem macie na to czas do 18 marca 2018 r.
Reklamacja powinna zawierać: imię i nazwisko, adres e-mail, numer umowy oraz szczegółowy opis problemu będącego podstawą reklamacji, w szczególności informację, czy dana reklamacja dotyczy Bonusu czy Premii.
Newsletter
Zapisz się na newsletter „Jak oszczędzić.pl” i otrzymuj informacje o nowych promocjach i okazjach do oszczędzania pieniędzy.
Dzięki newsletterowi nie prześpisz żadnej naprawdę dobrej promocji i ważnych momentów promocji czy podwyżek opłat w bankach.