Dzisiaj przypomnienie dla uczestników dwóch promocji darmowego Konta Optymalnego w BGŻ BNP Paribas, które trwały w październiku i listopadzie 2018 roku.
Nadszedł ważny moment uzupełnienia danych konta do odbioru nagrody!
Chodzi o promocję „Zyskownie w koncie” trwającą od 18 października oraz o akcję Bonus dla Ciebie trwającą od 13 do 31 grudnia 2018 r.
Odbiór 200 zł premii w akcji „Zyskownie w koncie”
Zacznę od przypomnienia warunków do otrzymania premii w promocji „Zyskownie w koncie”.
Premia 200 zł podzielona została na dwie części:
- Aby otrzymać pierwsze 100 zł w gotówce należało:
- Aktywować aplikację mobilną GOmobile do końca 2018 roku
- W grudniu 2018 r. i styczniu 2019 r. wykonać po min. 3 przelewy z konta i zapewnić wpływy na konto w łącznej wysokości min.1000 zł
- Drugie 100 zł zostanie wypłacone w zamian za spełnienie tych samych 2 warunków w lutym i marcu 2019 r.:
- Zapewnienie wpływów na konto w wysokości min. 1000 zł
- Wykonanie minimum 3 przelewów z konta
Do 15 lutego 2019 r. powinieneś otrzymać maila od Organizatora z informacją o zakwalifikowaniu się do wypłaty premii oraz z linkiem do uzupełnienia danych do przelewu nagrody.
Do 25 lutego 2019 r. za jego pomocą uzupełnij dane do przelewu nagrody.
Odbiór 150 zł w akcji „Bonus dla Ciebie”
Drugą promocją jest „Bonus dla Ciebie” z premią 150 zł.
Jakie były warunki do otrzymania pierwszej nagrody w wysokości 50 zł?
- Do 31 stycznia 2019 roku aktywuj aplikację GOmobile i wykonaj minimum 1 przelew z konta osobistego za pomocą bankowości elektronicznej
- zapewnij wpływy na kwotę min. 1000 zł
- wykonaj transakcje bezgotówkowe kartą na kwotę min. 300 zł
W celu odebrania nagrody
Do 25 lutego 2019 roku zaloguj jest na wskazanej przez organizatora stronie i uzupełnij formularz z numerem konta do przekazania nagrody.
Pierwszą nagrodę w wysokości 50 zł otrzymasz do 28 lutego 2019 r.
Więcej informacji w regulaminie promocji.
Co jeśli nie otrzymałem/am maila?
Jeśli nie doszedł do Ciebie mail od organizatora to przede wszystkim jeszcze raz sprawdź skrzynkę, często tego typu maile trafiają do spamu.
Jeśli nie udało się go znaleźć, to trzeba będzie złożyć reklamację. Najprościej będzie wysłać maila (z adresu zarejestrowanego na cele promocji).
Maila należy napisać na adres kontakt@zyskowniewkoncie.pl (dla akcji „Zyskownie w koncie”) lub na kontakt@bonusdlaciebie.pl (promocja „Bonus dla Ciebie”).
W reklamacji należy podać imię, nazwisko, adres e-mail, z którego dokonano rejestracji oraz oczywiście uzasadnienie reklamacji, czyli, że spełniliśmy wszystkie warunki promocji, a nie otrzymaliśmy maila do uzupełnienia danych.
Organizator będzie miał 30 dni na odpowiedź.