Mastercard ruszył z nową promocją programu lojalnościowego Bezcenne Chwile. W zamian za rejestrację karty z logo dwóch kółek i spełnienie warunków akcji otrzymamy 8000 punktów programu na start o wartości 100 zł.
8000 punktów programu Bezcenne Chwile wymienisz na vouchery o wartości 100 zł np. do Allegro, Circle K, Decathlon, RTV Euro AGD, Douglas, itd lub też na bilety do kina Cinema City, Multikino, Helios.
Aktualna edycja promocji programu Bezcenne Chwile:
100 zł na start (8000 pkt) za rejestrację karty Mastercard w programie Bezcenne Chwile
Kto może otrzymać 8000 pkt (100 zł) od Mastercard?
Z promocji skorzystać mogą osoby pełnoletnie, które dodadzą kartę nowej instytucji finansowej do Mastercard Bezcenne Chwile (tj. takiej, której nigdy nie dodawaliśmy do programu).
Przykładowo, wcześnie zarejestrowałeś/aś w programie już karty Santander Bank Polska oraz mBanku. W ramach tej promocji możesz dodać do programu karty wszystkich innych banków.
Promocja będzie trwała do 9.10.2022 roku lub do wyczerpania puli 30670 nagród. Przewidywać więc możemy, że będzie ona trwała aż do ostatniego dnia.
Jeśli chcesz skorzystać z promocji, a nie posiadasz nierejestrowanej dotychczas karty Mastercard w programie, to sprawdź następujące promocje z dodatkową premią za konto / kartę:
- 450 zł za bezwarunkowo darmowe CitiKonto
- 600 zł na Allegro za kartę Citi Simplicity
- 650 zł za eKonto osobiste w mBank
- 300 zł za Konto Przekorzystne + 200 zł za konto dziecka w Pekao
Listę uzupełnię jak ruszą nowe akcje banków.
Jak otrzymać 8000 punktów na start o wartości 100 zł od Mastercard?
Warunki promocji są niesamowicie proste:
- Do 9.10.2022 roku zarejestruj wcześniej nie rejestrowaną kartę Mastercard na stronie programu Bezcenne Chwile lub w przypadku niektórych banków bezpośrednio na stronie banku wyrażając przy tym zgodę na:
- wykorzystywanie danych kontaktowych i danych dotyczących udziału w programie Bezcenne Chwile przez Mastercard do celów marketingowych za pomocą co najmniej jednego z kanałów (mailowy lub telefoniczny)
- Następnie w ciągu 30 dni od przystąpienia do programu wykonaj płatności zarejestrowaną kartą na łączną kwotę min. 50 zł (sprawdź wykluczenia poniżej)
Nagrodę, 8000 punktów programu Bezcenne Chwile o wartości 100 zł otrzymasz w ciągu 45 dni roboczych od dnia wykonania wymaganych płatności kartą na łączną kwotę 50 zł. Zazwyczaj premie przyznawane są dużo wcześniej (po rozliczeniu transakcji).
Otrzymane punkty zachowają ważność przez 2 miesiące od przyznania. W tym czasie należy je wymienić na vouchery lub nagrody.
Jakie są wykluczenia płatności?
W promocji biorą udział udział wszystkie normalne zakupy kartą, z wyjątkiem transakcji zwróconych oraz wszelkich „ułatwiaczy”, tj.:
- operacji przeniesienia sald (np. doładowania portfeli elektronicznych)
- transakcji z wykorzystaniem czeków w tym czeków podróżnych
- transakcji dot. składek ubezpieczeniowych, podatków lub danin publicznych;
- zapłaty wszelkich odsetek lub innych opłat za zwłokę
- innych opłat lub obciążeń
- wszelkich płatności związanych z grami losowymi (w tym zakupu losów w loteriach)
- transakcji dokonanych w punktach o następujących kodach MCC:
- 4829 – określający internetowe przekazy pieniężne
- 5122 – apteki
- 5715 – hurtownie napojów
- 5813 – pijalnie alkoholowe, bary, tawerny, kluby nocne i dyskoteki
- 5912 – drogerie i apteki
- 5921 – sklepy z piwem, winem, alkoholem
- 6010 – określający instytucje finansowe (gotówkę z kas banków)
- 6011 – określający instytucje finansowe (gotówkę z bankomatów)
- 6012 – określający instytucje finansowe (towary i usługi)
- 6050 – określający przekazy pieniężne w instytucjach finansowych
- 6051 – określający przekazy pieniężne w instytucjach niefinansowych (waluta obca, zlecenia pieniężne i czeki podróżne)
- 6540 – określający instytucje niefinansowe (zakup / obciążenie karty)
- 7511 – obstawianie zakładów
- 8999 – wolne zawody, usługi profesjonalne
- 9311 – płatność podatków, doładowania portfeli cyfrowych
- wszelkie doładowania portfeli cyfrowych/wirtualnych, nawet jeżeli nie znajdują się w ramach powyższych MCC także z wyłączeniem wszelkich pozycji obciążających saldo gotówkowe Uczestnika
Dokumenty
Regulamin promocji „8000 punktów na start”
Skąd wziąć listę banków biorących udział w programie? 🙂
Na stronie programu w dziale banki
Dokładnie, są to na tą chwilę:
Alior Bank, Bank Pekao, BOŚ Bank, Citi Handlowy, Getin Bank, Banki z grupy BPS, mBank, Bank Millennium, PKO BP, Bank Pocztowy, Santander Bank Polska i banki spółdzielcze z grupy SGB.
A dla starszych kart są teraz żniwa. Do 07.09.2022 w przyspieszeniach mogą byc bardzo interesujące propozycje. Za 100 zł wydatków mogą dać 2000 pkt.
Otrzymałem jakieś maile od nich, ale szczerze nawet nie czytałem za bardzo, bo do tej pory nie było nic ciekawego.
Masz jakiś przykład takiej ciekawej opcji?
prosze o informację karty jakich banków biora udział w promocji.
Próbowałem zarejestrować karty z mbanku i pkobp pojawił się komunikat , że karty nie należą do programu
Karty tych banków biorą udział w programie: Alior Bank, Bank Pekao, BOŚ Bank, Citi Handlowy, Getin Bank, Banki z grupy BPS, mBank, Bank Millennium, PKO BP, Bank Pocztowy, Santander Bank Polska i banki spółdzielcze z grupy SGB
Oooo, w końcu dają punkty jak się miało już konto. Tylko w nowym banku trzeba konto założyć, no ale to przy okazji premia za konto wpadnie 😉
zapłacą za każdą kartę z różnych banków czy tylko za jedną i innych nie ma sensu rejestrować? trochę niejasno napisali
Za każdą z tego co widzę, czyli jak założysz w 3 nowych bankach to będzie 3 x 100 zł premii.
Dodam zapis z regulaminu:
„Jeden Uczestnik może otrzymać w ramach Promocji tylko i wyłącznie jedną Korzyść w ramach jednej Instytucji Finansowej, nawet jeżeli wielokrotnie spełniłby kryteria do jej otrzymania.”
Czy Getin ma obecnie jakiś problem poleceń? Dla samych punktów BC nie będę zakładał chyba konta.
Nie ma obecnie nic 🙁
Ostatnia edycja programu poleceń zakończyła się 31.05.2022
Czy komuś też się wyświetla albo wyświetlał taki komunikat po zalogowaniu „Wystąpił problem z załadowaniem odpowiednich treści. Przeładuj stronę, aby odświeżyć”? Przeładowanie ani zmiana przeglądarki nic nie daje, mam tak od kilku dni.
W takim wypadku chyba zadzwonił bym do Mastercard pod nr (+48) 61 664 60 10
U mnie wszystko działa i ostatnie dni też się logowałem bez problemów