w

Odbiór 150 zł premii do Konta 360° z BONUSEM w Banku Millennium (+ do 250 zł za polecanie)

Przyszła pora na odbiór premii w promocji Konta 360° z BONUSEM 150 zł.

Uczestnicy promocji mają czas na uzupełnienie danych i odbiór premii jeszcze tylko do 23 maja 2018 r.

Maila informującego o wygranej powinniście otrzymać do 16 maja.

Jakie były warunki do otrzymania 150 zł za założenie Konta 360º?

  • Do 25 lutego 2018 r. zarejestrowanie profilu na stronie promocji promocji
  • Złożenie wniosku o Konto 360º wraz z kartą wyrażając przy tym wszystkie zgody i nie odwołaj ich w okresie trwania promocji
    • Zawarcie umowy o konto do 28 lutego 2018 r. (przez kuriera lub w oddziale)
  • W marcu i kwietniu spełnienie warunków zwalniających z opłat za konto i kartę, tj.:
    • Zapewnij wpływy min. 1000 zł (jeśli jesteś nowym klientem)
    • Zapewnij wpływy min. 1000 zł tytułem wynagrodzenia (jeśli byłym klientem)
    • Wykonaj min. jedną transakcję bezgotówkową kartą / BLIKIEM na dowolną kwotę (może to być płatność w sklepie lub przez Internet)
Zostało już więc tylko:
  • Uzupełnienie danych do odbioru premii w ciągu 7 dni od otrzymania maila informującego o wygranej (wysłany 16 maja). Termin upływa więc 23 maja 2018 r.
  • Utrzymanie konta do dnia wypłaty premii, tj. do 31 maja 2018 r.

Uzupełnienie danych w panelu promocji

Jest to najważniejszy moment promocji, a w szczególności tej akcji z uwagi na dosyć krótki czas na uzupełnienie danych do przelewu premii.

Warto zaznaczyć, że wiadomości od Organizatora często trafiają do SPAMU, przez co o wygranej możecie dowiedzieć się dopiero po upływie regulaminowego czasu na uzupełnienie danych do przelewu premii.

W celu wypełnienia danych, należy przejść na stronę promocji, zalogować się oraz podać imie, nazwisko oraz numer założonego Konta 360º w Banku Millennium.

Co jeśli nie otrzymałem/am maila i nie mogę się zalogować?

Jeśli nie otrzymałeś maila i nie możesz uzupełnić danych do przelewu nagrody na stronie promocji, to niezbędne będzie skontaktowanie się z organizatorem za pomocą formularza.

Reklamacja powinna zawierać: imię i nazwisko, adres e-mail, numer umowy oraz szczegółowy opis problemu będącego podstawą reklamacji, w szczególności informację, czy dana reklamacja dotyczy Bonusu czy Premii dodatkowej.

Otrzymałem od organizatora informację, że część osób nie wyraziła wymaganych zgód i potrzebna będzie tutaj modyfikacja, dzięki czemu wciąż macie szansę na otrzymanie premii! (mimo braku spełnienia warunków promocji). Trzeba tutaj przyznać, że Organizator zachowuję się bardzo fair i zależy mu na dobrej opinii klientów.

0 0 votes
Article Rating
Subscribe
Powiadom o
guest

0 komentarzy
najstarszy
najnowszy oceniany
Inline Feedbacks
View all comments

Co myślisz?

Lokata 3% na nowe środki bez limitów w Nest Bank

Lokata 3% na 6 miesięcy w Toyota Bank (bez konta)