Dzisiaj przedstawię Wam promocję trwającą jeszcze tylko do 6 marca 2018 r., dzięki której zyskać można 6000 punktów w programie Le Club Accorhotels, wymienne na 120 EUR, tj. ok. 500 zł.
Niektórzy z Was być może pierwszy raz spotkali się z nazwą AccorHotels, tj. właściciela takich marek hotelowych jak Sofitel, Novotel, Mercure, ibis, ibis Styles, czy też nieobecnych w naszym kraju MGallery, Pullman, Grand Mercure, The Sebel, Mama Shelter, Adagio i Adagio Access.
Pozostałe wpisy na temat tanich noclegów:
Hotele Accorhotels w Polsce i na Świecie
Accor poprzez grupę hotelową Orbis jest największą siecią hoteli w Polsce i w Europie Centralnej.
Sieć dysponuje w naszym kraju aż 73 hotelami, z czego 63 hotele biorą udział w programie lojalnościowym Le Club Accorhotels, którego to dotyczy opisywana dzisiaj promocja.
Z programu wyłączone są budżetowe hotele ibis budget.
Grupa Accorhotels na Świecie
AccorHotels oferuje swoje usługi w 92 krajach dysponując przeszło 3 600 hotelami z 470 000 pokojami!
Portfolio marek jest naprawdę zróżnicowane, począwszy od luksusowych hoteli Sofitel, Pullman, MGallery oraz Grand Mercure, przez hotele średniej kategorii pod marką Novotel, Suite Novotel, Mercure oraz Adagio aż po hotele ekonomiczne: ibis, ibis Styles, ibis budget oraz hotelF1.
Program Le Club Accohotels
W ramach programu Le Club Accorhotels możemy zbierać punkty, które później wykorzystamy na pobyty w jednym z hoteli sieci.
Każdy ze statusów to także dodatkowe korzyści, jak np. wyższy standard pokoju, drink i prezent powitalny, darmowe wczesne i późne wymeldowanie, gwarancja dostępności pokoju, czy dostęp do Executive Lounge.
Standardowa ścieżka zdobywania punktów nie jest zachęcająca. Liczba zdobywanych punktów jest ściśle powiązana z czterami statusami w programie. Mamy tutaj kartę niebieską, srebrną, złotą i kartę platinum.
Za każde 10 EUR wydatków kwalifikowanych otrzymamy następującą liczbę punktów zależnie od hotelu i posiadanego statusu:
Więcej informacji na temat korzyści dla każdego ze statusów znajdziecie na stronie programu.
6000 punktów na 3 pobyty w hotelach grupy Le Club Accorhotels
- Za 1 pobyt obejmujący min. 2 noce otrzymamy 500 punktów Rewards,
- Za 2 pobyt obejmujący min. 2 noce otrzymamy 2500 punktów Rewards,
- Za 3 pobyt obejmujący min. 2 noce otrzymamy 3000 punktów Rewards,
Łącznie daje nam to 6000 punktów Rewards, które można wymienić na zniżkę o wartości 120 EUR (ok. 500 zł).
Zapisz się do oferty, zarezerwuj pobyt/pobyty do 6 marca 2018 r., zatrzymaj się na dwie noce lub dłużej lub dłużej pomiędzy 20 lutego a 2 września w naszych hotelach na całym świecie, aby zyskać do 6 000 punktów Rewards(1).
- Jeśli nie masz jeszcze konta, zapisz się do programu lojalnościowego Le Club Accorhotels
- Przejdź na stronę promocji „The Rewards Day” i zapisz się do promocji
- Najpóźniej do 6 marca 2018 r. zarezerwuj trzy pobyty na co najmniej 2 noce, które odbędziesz nie później niż do 2 września 2018 r.
Najtańsze hotele w Polsce
Warunki promocji The Rewards days = Dni punktów Rewards
1. Ogólne warunki użytkowania programu Le Club AccorHotels obowiązują w odniesieniu do tej oferty.
2. Aby skorzystać z tej oferty, członek programu lojalnościowego Le Club AccorHotels musi obowiązkowo zapisać się do udziału w ofercie (w okresie od 06.02.2018 do 06.03.2018), klikając powyższy przycisk „ZALOGUJ SIĘ”, a następnie postępując zgodnie z instrukcjami.
3. Oferta jest ważna tylko raz dla każdego członka programu na 3 pobyty liczące co najmniej po 2 noclegi, w okresie obowiązywania oferty. Pobyty muszą zostać zarezerwowane w okresie od 06.02.2018 do 06.03.2018 i wykorzystane od 20.02.2018 do 02.09.2018 w hotelach uczestniczących w programie Le Club AccorHotels (Sofitel, MGallery, Pullman, Grand Mercure, The Sebel, Novotel, Mercure, Mama Shelter, Adagio, ibis, ibis Styles i Adagio Access). Oferta umożliwia członkom programu Le Club AccorHotels otrzymanie maksymalnie 6000 punktów Rewards: 500 punktów Rewards po pierwszym pobycie, 2500 punktów Rewards po drugim pobycie i 3000 punktów Rewards po trzecim pobycie. Premia w postaci punktów Rewards stanowi uzupełnienie punktów Rewards i punktów Status zdobywanych normalnie przez członka programu za pobyt kwalifikowany zgodnie z ogólnymi warunkami programu Le Club AccorHotels. Promocja nie dotyczy pobytów w hotelach partnerskich programu Le Club AccorHotels. Promocja nie ma zastosowania w przypadku pobytów następujących kolejno po sobie w tym samym hotelu.
4. Pobyt całkowicie lub częściowo opłacony za pomocą punktów Rewards lub jednego bądź kilku voucherów Le Club AccorHotels nie podlega tej ofercie i nie może zostać wliczony do liczby pobytów w ramach oferty.
5. Liczba dodatkowych punktów Rewards jest obliczana na podstawie statusu Classic, bez żadnego dalszego podwyższenia liczby punktów.
6. Oferta umożliwia członkom programu lojalnościowego Le Club AccorHotels i Accor Plus, niezależnie od ich statusu, otrzymanie maksymalnie 6000 punktów Rewards za pobyty w hotelach uczestniczących w programie Le Club AccorHotels na całym świecie. Pobyty w hotelach partnerskich programu lojalnościowego nie są pobytami kwalifikowanymi w ramach tej oferty.
7. 2000 punktów Rewards = 40€ Biorąc pod uwagę, że przeliczenie punktów Rewards jest przeprowadzane w euro, kwoty w walutach miejscowych nie mają wiążącego znaczenia umownego i mogą ulegać zmianom. Kwota faktur opłaconych w walucie lokalnej poza strefą euro zostanie przeliczona na euro przed określeniem liczby uzyskanych Punktów według obowiązujących stawek. Kurs walutowy stosowany przez hotel w momencie wymeldowania (check-out) pochodzi z bazy danych „Multidevises” (baza danych z informacjami finansowymi oraz walutowymi banku Reuters).
8. Aby skorzystać z oferty, pobyt musi zostać zarezerwowany za pośrednictwem jednego z kanałów dystrybucyjnych AccorHotels (strony internetowe AccorHotels, aplikacje mobilne AccorHotels, centrala rezerwacyjna AccorHotels, hotele) lub w tradycyjnych biurach podróży wykorzystujących system rezerwacyjny GDS połączony automatycznie z centralą rezerwacyjną AccorHotels. Skorzystanie z oferty nie jest możliwe w przypadku rezerwacji pobytu u pośredników, tour operatorów lub poprzez internetowe biura podróży (takie jak Expedia, Booking, itp.).
9. Numer karty programu lojalnościowego lub członka programu musi zostać przedstawiony w chwili dokonywania rezerwacji oraz w recepcji hotelu podczas zameldowania.
10. Punkty Rewards Le Club AccorHotels zostaną naliczone na koncie członka programu w terminie 10 dni od zakończenia pobytu w hotelu.
11. W ramach tej oferty, pobyt jest rozumiany jako pojedyncza (1) rezerwacja dokonana przez członka programu Le Club AccorHotels, niezależnie od liczby zarezerwowanych pokoi. Rezerwacja przez członka programu więcej, niż jednego pokoju będzie uważana za pojedynczy (1) pobyt.
12. Oferta nie może być łączona z żadnymi innymi bieżącymi ofertami lub promocjami i nie dotyczy grup. Jeżeli określony pobyt spełnia warunki kilku ofert, uczestnik programu otrzyma wyłącznie punkty Rewards z najlepszej oferty (czyli pozwalającej zdobyć największą liczbę punktów Rewards).
13. Oferta jest uzależniona od określonych warunków i dostępności. Ogólne warunki sprzedaży obowiązują w odniesieniu do taryf dostępnych publicznie, obowiązujących w każdym z hoteli.
14. W ramach jakiejkolwiek dotyczącej tej oferty korespondencji członka programu z centralami rezerwacyjnymi lub działami obsługi klienta AccorHotels należy zawsze podawać następujący numer referencyjny: „Im częściej wyjeżdżasz, tym więcej zdobywasz punktów.