Przyszła pora na odbiór premii w promocji „Zgarnij premię z Bankiem Millennium„. Już ostatni krok dzieli uczestników od odbioru 100 zł premii od Bankier.pl.
W rozesłanych przez organizatora mailach znajdują się z kolei kody o wartości 100 zł do serwisu Fly.pl.
Uzupełnienie danych do odbioru 100 zł
Organizator promocji „Zgarnij premię z Bankiem Millennium” wysłał już maile informujące o wygranej. Według regulaminu miało to nastąpić do 12 grudnia 2016 r.
Od tego czasu uczestnicy promocji mają 14 dni roboczych na uzupełnienie danych do przelewu premii.
Jeżeli nie otrzymaliście maila to sprawdźcie dokładnie swoje skrzynki. Często wiadomości tego typu filtrowane są do osobnych zakładek lub zwyczajnie w świecie lądują w SPAMIE.
Jeśli mimo tego nie możecie ich znaleźć, przejdźcie na stronę promocji, zalogujcie się i spróbujcie uzupełnić dane do przelewu.
Mail od organizatora
Witaj,
dziękujemy za udział w promocji „Zgarnij Premię z Bankiem Millennium – II edycja” organizowanej przez Bonnier Business Polska Sp. z o.o.
Zakwalifikowałeś się do wypłaty gwarantowanej premii.
Prosimy przejść pod wskazany url, aby podać dane do przelewu:
http://bankmillennium2.zgarnijpremie.pl/panel/
System powinien zalogować Cię automatycznie, jeżeli nie będzie to możliwe, skorzystaj z formularza zmiany hasła:
http://bankmillennium2.zgarnijpremie.pl/zmien-haslo/
Twój kod promocyjny: xxxxx
Dziękujemy,
Zespół ZgarnijPremie.pl
Kiedy otrzymam 100 zł premii?
Premia zostanie przekazana na aktywny rachunek bankowy w Banku Millennium założony w akcji do dnia 30 grudnia 2016 r.
Mam problem z logowaniem / nie otrzymałem maila?
Jeżeli nie otrzymałeś/aś maila od organizatora lub masz problem z logowaniem to niezbędne będzie skontaktowanie się z organizatorem. Za regulaminem:
Prawo do składania reklamacji, w zakresie niezgodności przeprowadzenia promocji z Regulaminem przysługuje każdemu Uczestnikowi Promocji w trakcie Promocji oraz w ciągu 14 dni od daty zakończenia Promocji, czyli od 30.12.2016 r.
Reklamacje należy składać drogą mailową z adresu mailowego Uczestnika, który został wykorzystany w procesie rejestracji na Stronie Promocji, na adres e-mail organizatora: kontakt@zgarnijpremie.pl. Reklamacja zostanie rozpatrzona przez Komisję Promocji w ciągu 14 (czternastu) dni od jej otrzymania. Powiadomienie o rozstrzygnięciu nastąpi pocztą, na adres podany przez Uczestnika Promocji, składającego reklamację.
Dzięki za przypomnienie, mail trafił do spamu, więc pewnie bym zapomniałem o sprawie z odbiorem kasy.
A te 1) i 2) przy bankierze i fly co oznaczają?
czy ktoś dostał już kupon od fly.pl?
tak kupon masz razem z mailem w którym dostałeś info że dostałeś , jest tak głupio zrobiony,że można kompletnie przeoczyć
czy też może ten kod promocyjny to jest kupon do fly.pl?
tak myślę , aczkolwiek nie sprawdzałem, na razie nie znalazłem takie wycieczki co chce-chyba takich nie ma:))))))))))))