w

Odbiór premii w promocji “Zgarnij premię nawet 560 zł w Banku Millennium”

Przyszedł czas, na który czekają wszyscy wyjadacze wisienek. Jest to odbiór długo wyczekiwanej premii.

Do wczoraj organizator promocji “Zgarnij premię z Bankiem Millennium” miał czas na rozesłanie maili informujących o zakwalifikowaniu się do otrzymania premii.

Sprawdźcie dobrze swoje skrzynki pocztowe. Jeżeli nie otrzymaliście maila to w dalszej części instrukcja co należy zrobić, aby otrzymać premię.

Odbiór nawet 560 zł do Konta 360º w Banku Millennium

Zacznę od przypomnienia warunków do otrzymania 100 zł premii od organizatora i 100 zł od fly.pl:
  • Do 30 czerwca zarejestruj się na stronie promocji
  • Do 4 lipca 2016 r. podpisz umowę o Konto 360º wraz kartą debetową
    • Aktywacji można dokonać poprzez przelew autoryzujący, kuriera lub w oddziale banku.
    • Trzeba wyrazić zgodę na przetwarzanie danych osobowych w celach marketingowych Banku i jednostek współpracujących drogą elektroniczną i przez środki komunikacji elektronicznej
  • W lipcu oraz sierpniu dokonaj min. 1 płatności kartą oraz zapewnij wpływ min. 1000 zł. (posiadacze Konta Student zwolnieni są z tego drugiego warunku).
  • Do 13 września 2016 r. organizator powiadomi Cię o przyznaniu nagrody
  • W ciągu 14 dni roboczych wypełnij dane do odbioru premii na stronie promocji
Jeżeli spełniliście powyższe warunki, to wczoraj na skrzynki mailowe powinniście otrzymać maila gratulacyjnego z informacją o zakwalifikowaniu się do wypłaty premii.

W mailu znajduje się link do uzupełnienia danych do przelewu premii oraz kod promocyjny na 100 zł od fly.pl.



Od teraz macie 14 dni roboczych na uzupełnienie danych. W tym celu przejdź na stronę promocji i uzupełnij numer konta do przelewu nagrody.

Jeśli nie pamiętasz hasła, to skorzystać z formularza przypomnienia hasła.

Uwaga: Musi to być numer założonego w promocji Konta 360 w Banku Millennium.

Nie otrzymałem/am maila od organizatora

Jeśli z jakiegoś powodu nie otrzymaliście maila od Organizatora akcji, to spróbujcie mimo wszystko przejść na stronę promocji i uzupełnić dane do przelewu premii.

Jeśli nie jest to możliwe to niezbędne będzie złożenie reklamacji u organizatora akcji, wysyłając maila.

Za regulaminem:

6. Prawo do składania reklamacji, w zakresie niezgodności przeprowadzenia Promocji z Regulaminem przysługuje każdemu Uczestnikowi Promocji w trakcje Promocji oraz w ciągu 14 dni od daty zakończenia Promocji, czyli od 30 września 2016 r.
7. Reklamacje należy składać drogą mailową z adresu mailowego Uczestnika, który został w procesie rejestracji na Stronie Promocji, na adres e-mail Organizatora.
Reklamacja zostanie rozpatrzona przez Komisję Promocji w ciągu 14 (czternastu) dni od jej otrzymania. Powiadomienie o rozstrzygnięciu nastąpi pocztą, na adres podany przez Uczestnika Promocji, składającego reklamację.

Bądź na bieżąco – Newsletter / Facebook / Twitter


Nie przegap żadnej świetnej promocji, lokaty, zmiany w ofercie Twojego banku.

Informacje możesz otrzymywać przez FacebookaTwittera lub maila korzystając z Newslettera “Jak oszczędzić.pl” (wysyłanego średnio raz w tygodniu).

5 komentarzy

Dodaj odpowiedź

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Ładowanie…

Wyciek z bazy PESEL? Darmowy raport i alerty SMS w BIK przez rok

eKonto M dla młodych w mBank + 760 zł za zaproszenie znajomych + 30 zł za wypłatę cash back