Przyszedł czas, na który czekają wszyscy wyjadacze wisienek. Jest to odbiór długo wyczekiwanej premii.
Do wczoraj organizator promocji „Zgarnij premię z Bankiem Millennium” miał czas na rozesłanie maili informujących o zakwalifikowaniu się do otrzymania premii.
Sprawdźcie dobrze swoje skrzynki pocztowe. Jeżeli nie otrzymaliście maila to w dalszej części instrukcja co należy zrobić, aby otrzymać premię.
Odbiór nawet 560 zł do Konta 360º w Banku Millennium
- Do 30 czerwca zarejestruj się na stronie promocji
- Do 4 lipca 2016 r. podpisz umowę o Konto 360º wraz kartą debetową
- Aktywacji można dokonać poprzez przelew autoryzujący, kuriera lub w oddziale banku.
- Trzeba wyrazić zgodę na przetwarzanie danych osobowych w celach marketingowych Banku i jednostek współpracujących drogą elektroniczną i przez środki komunikacji elektronicznej
- W lipcu oraz sierpniu dokonaj min. 1 płatności kartą oraz zapewnij wpływ min. 1000 zł. (posiadacze Konta Student zwolnieni są z tego drugiego warunku).
- Do 13 września 2016 r. organizator powiadomi Cię o przyznaniu nagrody
- W ciągu 14 dni roboczych wypełnij dane do odbioru premii na stronie promocji
W mailu znajduje się link do uzupełnienia danych do przelewu premii oraz kod promocyjny na 100 zł od fly.pl.
Od teraz macie 14 dni roboczych na uzupełnienie danych. W tym celu przejdź na stronę promocji i uzupełnij numer konta do przelewu nagrody.
Jeśli nie pamiętasz hasła, to skorzystać z formularza przypomnienia hasła.
Uwaga: Musi to być numer założonego w promocji Konta 360 w Banku Millennium.
Nie otrzymałem/am maila od organizatora
Jeśli nie jest to możliwe to niezbędne będzie złożenie reklamacji u organizatora akcji, wysyłając maila.
6. Prawo do składania reklamacji, w zakresie niezgodności przeprowadzenia Promocji z Regulaminem przysługuje każdemu Uczestnikowi Promocji w trakcje Promocji oraz w ciągu 14 dni od daty zakończenia Promocji, czyli od 30 września 2016 r.
7. Reklamacje należy składać drogą mailową z adresu mailowego Uczestnika, który został w procesie rejestracji na Stronie Promocji, na adres e-mail Organizatora.
Reklamacja zostanie rozpatrzona przez Komisję Promocji w ciągu 14 (czternastu) dni od jej otrzymania. Powiadomienie o rozstrzygnięciu nastąpi pocztą, na adres podany przez Uczestnika Promocji, składającego reklamację.
Bądź na bieżąco – Newsletter / Facebook / Twitter
Nie przegap żadnej świetnej promocji, lokaty, zmiany w ofercie Twojego banku.
Informacje możesz otrzymywać przez Facebooka, Twittera lub maila korzystając z Newslettera „Jak oszczędzić.pl” (wysyłanego średnio raz w tygodniu).
A dostaliście moneyback za lipiec? Już połowa września i u mnie nie ma, konto otwierałem w czerwcu, więc lipcowe transakcje liczą się do zwrotu, czyli do końca sierpnia powinna być wypłata…
Premie będą wypłacane do końca miesiąca, więc raczej bankowi się nie będzie spieszyło 🙂
@Darek M.: Do końca miesiąca, ale następnego po miesiącu w którym spełniono warunki, czyli za lipiec powinno być do końca sierpnia. Chyba że coś przeoczyłem?
Hmm, rzeczywiście nie doczytałem Twojego komentarza. W takim wypadku trzeba zgłosić reklamację w Banku Millennium.
Dzięki, bo już myślałem, że na stare lata osłabła moja zdolność rozumienia regulaminów 🙂 Najgorzej jak się okaże, że był jakiś ukryty warunek i nie wypłacą wcale.