w

Czas na odbiór 100 zł w Comperia Bonus 6 + wyniki konkursu

Przyszedł moment, na który wszyscy uczestnicy promocji Comperia Bonus 6 z konkursem czekają. Jest to uzupełnienie danych do wypłaty premii 100 zł przez organizatora.

O przyznaniu premii organizator powinien poinformować uczestników do 23 września 2016 r.

Na tą chwilę nie mam jednak informacji od Was informacji jakoby ktoś otrzymał już wspomnianego maila.

Jakie były warunki otrzymania 100 zł premii?


Na wstępie przypomnę, że aby otrzymać 100 zł trzeba:

  • Do 30 czerwca 2016 r. zarejestrować się na stronie promocji
  • Do 30 czerwca 2016 r. złożyć wniosek o Konto Godne Polecenia w promocji „Konto na 4%” wraz z kartą za pomocą linka dostępnego po zalogowaniu na stronie promocji
  • Ważne było wyrażenie i utrzymanie do dnia wypłaty premii zgody na: 
    • Zwolnienie banku z tajemnicy bankowej w celu przekazania informacji o spełnieniu warunków promocji, 
    • Zgody na przetwarzanie danych w celach marketingowych,
    • Zgody na otrzymywanie informacji handlowych drogą elektroniczną
    • Do 31 sierpnia 2016 r. wykonanie 6 płatności kartą / BLIK lub płatności telefonem na dowolną kwotę
    • W terminie 5 dni od otrzymania powiadomienia od Organizatora, trzeba uzupełnić dane do przelewu premii
    Premia gwarantowana 100 zł  zostanie przekazana na założone Konto Godne Polecenia do 30 września 2016 r. i zwolniona jest z podatku dochodowego.

    Wyniki konkursu „Pokaż nam jak kibicujesz”

    Wyniki konkursu „Pokaż nam jak kibicujesz!” 

    Dziękujemy wszystkim za udział w konkursie. Poniżej lista zwycięzców:  

    Piłki Euro 2016 wygrywają: Marcin M., Mateusz S., Sebastian O. 

    Koszulkę reprezentacji Polski wygrywają: Joanna Z., Jacek D., Justyna R., Edyta M., Karol S.  

    Gratulujemy! Sprawdźcie swoją skrzynkę e-mail zarejestrowaną w promocji, ponieważ wysłaliśmy do Was wiadomości z prośbą o adres do wysyłki nagrody

    Jak odebrać 100 zł premii w Comperia Bonus 6?

    Organizator promocji, firma Comperia, powinien do wczoraj, tj. do 23 września 2016 r. wysłać maile informujące o zakwalifikowaniu się do wypłaty premii.

    Od dnia otrzymania maila macie tylko 5 dni na uzupełnienie danych do wypłaty premii. Jest to najkrótszy z terminów, jaki organizatorzy podobnych akcji dają swoim klientom na tą czynność.

    Jeżeli nie otrzymaliście maila to sprawdźcie dokładnie swoje skrzynki. Czasem wiadomości tego typu filtrowane są do osobnych zakładek lub zwyczajnie w świecie lądują w SPAMIE.

    Jeśli mimo to nie znaleźliście maila to sprawdźcie, czy możecie uzupełnić dane po zalogowaniu na stronie promocji.

    Uwaga: W regulaminie Organizator zastrzegł, że nie bierze odpowiedzialności za problemy z dostarczeniem maili, które nie wynikają ze skrzynki pocztowej Organizatora.

    Dlatego też, zachęcam Was do zapisania się na newsletter „Jak oszczędzić.pl”, dzięki czemu informacje tego typu nie umkną Waszej uwagi.

    Newsletter wysyłany jest raz na 1-2 tygodnie i zawiera zbiorcze informacje o najnowszych promocjach, podwyżkach opłat i ważnych momentach promocji, takich jak ten.

    #mc_embed_signup{background:#fff; clear:left; font:14px Helvetica,Arial,sans-serif; width:680px;}
    /* Add your own MailChimp form style overrides in your site stylesheet or in this style block.
    We recommend moving this block and the preceding CSS link to the HEAD of your HTML file. */

    Zapisz się na newsletter już teraz:

    * wymagane
    Adres e-mail *

    Imię

    Jak uzupełnić dane do przelewu nagrody?

    Sprawa otrzymania premii jest niezwykle prosta. Jeżeli przeczytaliście ten wpis to najtrudniejsze już za Wami 😉

    W celu otrzymania nagrody zaloguj się na stronie promocji i wypełnij znajdujący się tam formularz.

    Uwaga: Podać należy numer Konta Godnego Polecenia założonego podczas promocji. Przed zalogowaniem warto przygotować sobie ten numer bez spacji i znaków specjalnych.

    Kiedy otrzymam 100 zł premii?

    Po uzupełnieniu numer konta, premia zostanie przekazana na rachunek bankowy w BZ WBK do 30 września 2016 r.

    Mam problem z logowaniem / nie otrzymałem maila?

    Jeżeli nie otrzymałeś/aś maila od organizatora lub masz problem z logowaniem to niezbędne będzie złóżenie reklamacji na adres mailowy organizatora: kontakt@comperiabonus.pl

    Z regulaminu:

    1. W sprawach dotyczących organizacji i przebiegu Promocji:
    a) Uczestnik może złożyć reklamację na adres e-mail Organizatora: kontakt@comperiabonus.pl. Reklamacja powinna zostać wysłana z adresu e-mail, który został przekazany przez Uczestnika w Formularzu rejestracji oraz zawierać w temacie wiadomości: nazwę Promocji tj. „Comperia Bonus – edycja 6” oraz imię i nazwisko Uczestnika, a w treści: opis stanu faktycznego oraz zgłaszane zastrzeżenia;
    b) Organizator rozpatruje reklamację w ciągu 14 (czternastu) dni od dnia doręczenia reklamacji, zgodnie z kolejnością ich wpływu. Informację o wyniku przeprowadzonego postępowania reklamacyjnego Organizator przesyła Uczestnikowi na adres e-mail, z którego wysłana została reklamacja.
    2. W sprawach dotyczących Wniosku Internetowego, Umowy o Konto oraz produktów Banku Uczestnik może złożyć reklamację:
    a) Ustnie: osobiście lub telefonicznie w dowolnej jednostce organizacyjnej Banku zajmującej się obsługą klienta;
    b) Pisemnie: przesyłką pocztową na adres siedziby Banku lub jego dowolnej jednostki organizacyjnej zajmującej się obsługą klienta lub poprzez kuriera lub posłańca lub osobiście w dowolnej jednostce organizacyjnej Banku zajmującej się obsługą klienta;
    c) W formie elektronicznej: poprzez formularz reklamacyjny na stronie internetowej Banku lub poprzez usługę BZWBK24 Internet.
    3. Odpowiednie adresy oraz numery telefonów dostępne są w jednostkach organizacyjnych Banku zajmujących się obsługą klienta oraz wskazane są na stronie internetowej Banku www.bzwbk.pl
    4. Odpowiedź na reklamację, w zależności od charakteru sprawy oraz wyboru klienta, zostanie udzielona przez Bank listownie lub poprzez skrzynkę odbiorczą w BZWBK24 lub sms, bez zbędnej zwłoki, jednak nie później niż w terminie 30 dni od dnia otrzymania reklamacji. W szczególnie skomplikowanych przypadkach uniemożliwiających rozpatrzenie reklamacji i udzielenie odpowiedzi w terminie 30 dni, termin ten może zostać wydłużony maksymalnie do 60 dni, po uprzednim wyjaśnieniu Uczestnikowi promocji przyczyn opóźnienia i wskazania okoliczności wymagających dodatkowego ustalenia.

    14 komentarzy

    Dodaj odpowiedź

    Dodaj komentarz

    Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

    Ładowanie…

    600 zł lub 100 zł premii do rachunku firmowego mBiznes w mBank

    100 zł premii za Konto Direct w ING Banku Śląskim