w , ,

Mam Inteligo: 100 zł za otwarcie konta Inteligo + 50 zł za każde polecone konto

Powróciła świetna promocja “Mam Inteligo” w lepszym wydaniu!

Przypomnę, że w zamian za założenie konta Inteligo można było zgarnąć 50 zł lub 100 zł. Ostatnie dwie edycje należały do tych gorszych, gdzie premia za założenie wynosiła zaledwie 50 zł. Dlatego też niechętnie opisywałem je na blogu.

Teraz, gdy wraca edycja z premią 100 zł, mogę z czystym sumieniem polecić założenie konta.

W ramach obecnej IX edycji promocji “Mam Inteligo” do zgarnięcia jest 100 zł dla osoby poleconej i 50 zł dla
polecającego
.

Mam Inteligo: 100 zł za otwarcie konta Inteligo

“Mam Inteligo” to program przeznaczony dla osób posiadających konto Inteligo. Polega on na polecaniu konta innym osobom. Za każde skutecznie polecone konto osoba polecająca otrzyma 50 zł premii, natomiast osoba polecona otrzyma 100 zł.

IX Edycja Programu „Mam Inteligo” podzielona jest na 3 etapy:

  • I etap: 08.07 – 06.08.2015 r.
  • II etap: 07.08 – 05.09.2015 r.
  • III etap: 06.09 – 05.10.2015 r.

Z promocji mogą skorzystać nowi klienci Inteligo, tj. osoby, które w dniu złożenia wniosku o Nowe konto nie posiadają żadnego z kont Inteligo od trzech lat liczonych od daty rozpoczęcia edycji programi, ani nie jest rozpatrywany wobec niej wniosek o otwarcie żadnego z tych kont Inteligo.

Jak otrzymać 100 zł premii?

Aby otrzymać 100 zł premii, należy:
  • Otworzyć
    konto Inteligo
    korzystając z formularza na
    stronie Mam Inteligo. 
    • Podczas
      zakładania konta należy wpisać kod polecający otrzymany od osoby polecającej (numer telefonu osoby polecającej), 
    • Należy zaakceptować
      regulamin
      oraz wyrazić zgodę na otrzymywanie materiałów marketingowych. 
      • Nie
        masz polecającego? Napisz na jakoszczedzic.pl (et) gmail com
  • Drugim i
    zarazem ostatnim krokiem jest wykonanie transakcji bezgotówkowych
    kartą do rachunku głównego na kwotę minimum 200 zł w ciągu 30 dni od otwarcia
    konta oraz co najmniej jednej transakcji IKO na min. 10 zł
    (również bezgotówkowej).
    • UWAGA: transakcje muszą być wykonane w punktach usługowo – handlowych, z wyłączeniem operacji wykonywanych przez Internet

Aby otrzymać numer do sprawdzonej osoby polecającej konto Inteligo napisz na jakoszczedzic.pl (et) gmail com
Po założeniu konta i zgarnięciu 100 zł, można polecić
konto innych znajomym i zarabiać kolejne 50 zł za każde polecenie.

50 zł za skutecznie polecone konto Inteligo

Aby polecać konto Inteligo w ramach programu “Mam Inteligo” należy zarejestrować się w programie. Osoby, które wcześniej były zarejestrowane również muszą dokonać ponownej rejestracji!
Następnie w dowolny sposób możemy dokonywać polecenia konta. Kodem polecenia jest numer telefonu komórkowego podany na potrzeby Programu „Mam Inteligo”. Numer ten musi być numerem, który jest podany w umowie Konta Inteligo.
Premię otrzymamy za skutecznie polecone konto. 
Konto zostanie uznane za skutecznie polecone, jeżeli polecony spełni warunki:
  • Wykona co najmniej jedną transakcji bezgotówkowej o łącznej wartości min. 200 zł przy użyciu karty debetowej wydanej do Nowego konta w punktach usługowo-handlowych, z wyłączeniem transakcji wykonywanych przez Internet
  • Wykona co najmniej jednej transakcji przy użyciu aplikacji IKO powiązanej z nowo otwartym kontem

Konto Inteligo

Konto Inteligo to:
  • 0 zł za prowadzenie konta i przelewy krajowe przez Internet
  • 0 zł za wydanie karty i jej używanie przy miesięcznych, rozliczonych transakcjach bezgotówkowych wykonanych kartą na kwotę min. 100 zł miesięcznie
  • 0 zł za wypłaty z bankomatów PKO Banku Polskiego, BZ WBK oraz Nordea Banku, jak również Euronetu poprzez aplikację IKO
  • 0 zł za zlecenia stałe przez Internet
  • 0 zł za wpłaty we wpłatomatach i oddziałach PKO Banku Polskiego
  • szybkie przelewy bez podawania numeru rachunku, płatności IKO
  • debet i kredyt – minimum formalności i procedur

Przyznanie i wypłata nagród + podatek

5.1 Nagrody, o których mowa w cz. III oraz cz. IV. pkt. 4.1, podlegają opodatkowaniu zgodnie z przepisami ustawy z dnia 26 lipca 1991 r. o podatku dochodowym od osób fizycznych (t.j. Dz. U. 2012, poz. 361 ze zm.).
5.2 Nagrody, o których mowa w cz. III oraz cz. IV. pkt. 4.1 zostaną przekazane w formie przelewu na rachunek Inteligo indywidualny, wspólny lub firmowy Inteligo, którego posiadaczem lub współposiadaczem jest Uczestnik lub Nowy Klient.
5.3 W przypadku konieczności odprowadzenia przez Organizatora, jako płatnika podatku, zryczałtowanego podatku od uzyskanych nagród, Organizator zwiększy wartość jednostkową nagrody o kwotę odpowiadającą wartości należnego zryczałtowanego podatku dochodowego od osób fizycznych od uzyskanej nagrody. Kwotę tę Organizator przekaże na rachunek właściwego Urzędu Skarbowego tytułem należnego podatku dochodowego.



Więcej:

Napisane przez Darek

Co myślisz?

Komentarze

Dodaj odpowiedź
  1. @Darek M
    Z podpunktu 5.3 dot podatku wynika, ze nawet jesli trzeba bedzie odprowadzic zryczaltowany podatek, to i tak dla nas jako klientow niczego to zmienia, gdyz bank w razie koniecznosci zwiekszy kwote ogolem o ta wlasnie stawke podatku i automatycznie odprowadzi ja do US, natomiast dla nas sumarycznie zawsze bedzie to kwota 100zl netto bezposrednio na rachunek. Mam racje Darku czy moze sie myle???? Dzieki za odp (Miki)

  2. Czy jest możliwość po otrzymaniu premii zachować konto bez karty i nie ponosić żadnych kosztów, choćby po to by poczekać na premie od osób polecanych i nie mieć konieczności płacic co miesiąc 100 zł kartą?

  3. Witam, nie rozumiem punktu :

    Drugim i zarazem ostatnim krokiem jest wykonanie transakcji bezgotówkowych kartą do rachunku głównego na kwotę minimum 200 zł w ciągu 30 dni od otwarcia konta oraz co najmniej jednej transakcji IKO.
    UWAGA: transakcje muszą być wykonane w punktach usługowo – handlowych, z wyłączeniem operacji wykonywanych przez Internet

    Transakcja iko jest to płatność mobilna czyli wyłączenie operacji wykonywanych przez internet jej nie dotyczy, tak?

    Czy płatności iko mogę wykonywać z jednej aplikacji (z jednego smartphona) z więcej niż jednego konta inteligo?

    Wybaczcie jesli poziom moich pytań jest niski ;]

    Pozdrawiam

  4. @up Iwona
    Nie zaglebialem sie zbytnio w calosc regulaminu, ale moge sie odniesc bezposrednio do aplikacji IKO 🙂 Otoz tak sie sklada, ze IKO nie jest tylko i wylacznie aplikacja mobilna do platnosci on-line. Bank mial tu najprawdopodobniej na mysli (stawiam na 99%) opcje platnosci aplikacja IKO w punktach stacjonarnych za posrednictwem BLIKA, ktory jak sie domyslasz jest czescia tejze aplikacji i tu z cala pewnosci moge powiedziec, iz transakcje te podpinaja sie pod transakcje bezgotowkowe i tak tez zostana potraktowane przez bank. Minusem jest oczywiscie ryczaltowa prowizja od transakcji zakupowych w formie BLIKA (nie dotyczy to oczywiscie wyplat z bankomatow, ktore no tabene w moim banku nie sa obciazone zadnymi dodatkowymi oplatami, prowizjami etc).
    Reszte zapewne zweyfikuje nam bloger i ewentualnie potwierdzi czy mam racje czy nie (jesli znajdzie chwile czasu rzecz jasna ;)))
    Pzdr (M)

  5. Czy przelew wykonany za pomocą aplikacji iko można zaliczyć pod transakcję wykonaną za pomocą tejże aplikacji i uznać że spełnia warunki promocji?

  6. NIE! Przelew bez wzgledu na jego rodzaj (aplikacja, serwis on-line, placowka czy dysponent na infolini) nie jest transakcja bezgotowkowa i tym samym nie spelnia wymaganych warunkow promocji.
    Informacje i interpretacja zapisow w regulaminie w moim mniemaniu sa wlasciwe i prawidlowe, ale koniec koncow proponuje profilaktycznie zawsze kontaktowac sie z dzialem obslugi klienta banku (conajmniej 2krotnie!!! dlaczego? poniewaz w erze tzw. konsultantow "polmozgich i cwierckompetentnych" mozemy otrzymac 2 rozne i calkowicie sprzeczne informacje, za ktore standardowo jak w budzetowce nikt nigdy nie ponosi zadnej jakiejkolwiek odpowiedzialnosci, a nas moze pozbawic chociazby mozliwosci udzialu w promocji i straty jak w tym przypadku 100pln :)))
    Kilkunastoletnie doswiadczenie z tym motlochem nauczylo mnie w kluczowych sprawach prosic o jakakolwiek podpinke czy to w formie pisemnej czy tez w formie danych konsultanta lacznie z numerem zgloszenia i dokladna godzina rozmowy.
    Flagowy i staly tekst, ktory moge se zapisac w annałach bankowych to:
    "….przepraszam za pierwotne wprowadzenie Pana w blad! bylam przekonana ze…..Wlasnie to zweryfikowalam i jednak mial pan racje….itd itd itd" ;)))
    Taki juz ten kraj….. (M)

  7. Darku, wydaje mi sie ze w warunkach wyszczegolnionych powyzej powinienes jeszcze dodac, iz transakcja IKO w punktach uslugowo-handlowych (patrz regul) powinna byc wykonana na kwote minimum 10pln 😉 pzdr (M)

  8. Czy wraz z umową i kartą debetową, którą przywozi kurier jest też pin(login) i hasło do bankowości internetowej i czy instalując aplikację IKO na smartfonie można ominąć opłatę za aktywację esemesem ?

  9. Dajcie znać jak ktoś dostanie pakiet startowy. Ja już niestety zakładałem dawno temu, więc nie wiem. Znajomy coś wspominał, że od razu była karta płatnicza.

  10. Potwierdzam! karta przychodzi kurierem automatycznie z umowa (wniosek skladany w dniu dzisiejszym i info potwierdzone przez doradce).

  11. Czasami mozna wyegzekwowac od banku przeslanie tych dokumentow droga elektroniczna na adres banku celem weryfikacji i nie ma koniecznosci przedkladania kopii dokumentu tozsamosci osobie calkowicie postronnej nie bedacej w doslownym tego slowa znaczeniu pracownikiem banku, jaką w tym przypadku jest KURIER.
    Bardzo czesto jest tak, ze w regulaminie ujeta jest informacja o koniecznosci przygotowania kopii tegoz dokumentu dla KURIERA, natomiast nie ma zadnej jakiejkolwiek wzmianki na temat alternatywnego dostarczenia tego dokumentu i trzeba indywidualnie uzgadniac to z bankiem, chociaz sam bank nie wyklucza takiej metody.
    Wydaje mi sie, ze najlepszym rozwiazaniem jest mail do biura obslugi klienta lub krotka rozmowa na infolinii (preferuje ta pierwsza, gdyz mamy podpinke w postaci odpowiedzi ;))) pzdr

  12. W tojocie nie dałem kurierowi ksera dowodu, nie pokazałem oryginału a ni nawet nie widziałem kuriera na oczy bo papiery podpisałem w siedzibie firmy kurierskiej. Konto otwarte, lokaty pozakładane, kartą normalnie się płaci. Więc z tym dowodem to taka ściema.

  13. Nie siej propagandy i nie wprowadzaj ludzi w blad. To, ze Toyota olala sprawe bo byla zajeta w drugim okienku sprzedaza samochodu nie znaczy, ze tak jest w innych bankach. Raiffeisen (2 dok), BZWBK (1 dok), Citi (1 lub 2 dok w zaleznosci od rodzaju produktu), a jak nie masz to i nie masz czego szukac, bo kwity przyjma ale rachunku NIE aktywuja!

  14. Mam pytanie bardzo ważne, czy po wydaniu 200 zł kartą i 10 zł IKO mozna oddać – zastrzec kartę i czekać do października na 100 zł bez innych opłat od sierpnia ?

  15. Nie, najlepiej napisz do Darka, na formularzu na dole strony to Ci przyśle numer. Ja tak zrobiłem.

    Mam pytanie. Czy aplikacja IKO musi być na tym samym numerze telefonu który jest podany do banku jako numer do konta na który przychodzą SMS-y, czy może to być inny numer?

  16. Odpowiedz dla x666 : Tak – aplikacja IKO musi być na tym samym numerze telefonu który jest podany do banku jako numer do konta.

  17. Otrzymałem odpowiedź z iInteligo, aplikacja może być na innym numerze niż numer wskazany przy zakładaniu konta. To odbiega od powyższej odpowiedzi.

  18. "Konto zostanie uznane za skutecznie polecone, jeżeli polecony spełni warunki:

    Wykona co najmniej jedną transakcji bezgotówkowej o łącznej wartości min. 200 zł "

    dobrze rozumiem? To ma być na pewno jedna transakcja? Wydałem 200zł ale w trzech podejściach.

    Przemek

  19. Mam dwa pytania:
    1. Kiedy dokładnie po spełnieniu warunków następuje zasilenie rachunków kwotami 100 i 50zł?
    2. Czy w promocji może brać udział osoba posiadająca rachunek w PKO i korzystająca z IKO (czy może użyć tego samego numeru telefonu do IKO w PKO i Inteligo)?
    Pozdrawiam

  20. Niestety trochę trzeba będzie poczekać na nagrodę:

    "6.1. Bank dokona sprawdzenia, czy Uczestnik oraz Nowy Klient spełnili warunki Regulaminu i są uprawnieni do otrzymania nagrody, o której mowa w cz. IV. w terminie do 50 dni kalendarzowych po zakończeniu każdego etapu Edycji Programu. Przekazanie nagrody Uczestnikowi i Nowemu Klientowi nastąpi w terminie do 25 dni kalendarzowych od momentu sprawdzenia.
    6.2. Bank dokona sprawdzenia, czy Uczestnik jest uprawniony do otrzymania nagrody dodatkowej, o której mowa w cz. V w terminie do 50 dni kalendarzowych po zakończeniu Edycji Programu. Wyniki zostaną podane do wiadomości Uczestników Programu na stronie https://maminteligo.pl w terminie 10 dni kalendarzowych od dnia sprawdzenia wszystkich osób uprawnionych do otrzymania nagrody dodatkowej. Ostateczna lista laureatów zostanie ogłoszona w terminie 44 dni od publikacji wyników, po rozpatrzeniu wszystkich ewentualnych reklamacji. Przekazanie nagrody dodatkowej nastąpi w terminie 10 dni kalendarzowych od momentu ogłoszenia ostatecznych wyników"

  21. Czy po wydaniu 200 zł można zrezygnować z karty? Wystarczy przez internet np. wskazać jako zniszczona. Jest to o tyle ważne, że mam z żoną już 9 kart i chciałbym jeszcze 10-tą na syna, więc rezygnacja z 2 kart w Inteligo byłaby uproszczeniem.
    Nie widzę wymogu posiadania karty po wydaniu 200 zł.

  22. Darek piszesz, ze polecając ( zarejestrowac w programie) mozna po spelnieniu swoich warunkow, otrzymania 100
    zl. Jezeli zatem lll edycja konczy sie 5.10.2015, wiec nie ma mozliwosci zeby do tego czasu otrzymac nagrode
    100 zl. i polecac innym konto i zgarniac dodatkowe 50zl. Jak to jest ?

  23. @up up
    To było w takim kontekście, że można zarobić jeszcze więcej. Zapisać się do programu Mam Inteligo możesz posiadając konto. Żadna edycja nie musi się kończyć.

  24. Witam,
    Czytając te komentarze nasuwają mi się pewne wątpliwości i chciałbym je uściślić.

    1. Wydanie 200zł kartą
    Mam przez to rozumieć dowolną płatność kartą czy to podczas płatności przez interent gdzie wpisuje się jej numer itd oraz zwykłe wkładanie jej do terminala w sklepie?

    2. Płatność min 10zł IKO
    Czyli mogę zrobić zwykły przelew za pomocą tej aplikacji na dowolne konto?

    Proszę o rzeczowe informację.
    Dziękuję

  25. 1) Patrz pogrubiony napis we wpisie: "UWAGA: transakcje muszą być wykonane w punktach usługowo – handlowych, z wyłączeniem operacji wykonywanych przez Internet"
    2) Tutaj jest podobnie. Mają to być płatności w sklepie.

  26. W sklepie bardzo łatwo. Uruchamiamy IKO, logujemy się, wyświetla się 6 cyfrowy kod na środku wyświetlacza wielkimi literami. Przy płaceniu za zakupy informujemy sprzedawcę, iż płatność będzie aplikacją IKO. Sprzedawca wprowadza płatnośc identycznie jak kartą i podaje nam terminal. Wprowadzamy widoczny na smartfonie kod (trzeba uważać by nie było przy końcu kreski pod kodem, bo kod się zmienia co 30 sekund) i zatwierdzamy zielonym jak przy karcie.
    I po transakcji.

  27. Przepraszm, po zatwierdzeniu na wyświetlaczu smartfona wyświelta się informacja o płatności i trzeba ją zatwierdzić klikając w smartfonie.

  28. Jak szybko pojawia się informacja o liczbie poleceń? W ubiegłym tygodniu 2 osby otworzyły konto z mojego polecenia i mają je juz aktywne od piątku, a u mnie na koncioe liczba aktywnych pooleceń 0.

  29. Chcę się zarejestrować w programie"polecaj" ale po wbiciu danych mam informację" Podany adres e-mail i pesel znajduje się już w bazie." i nie rejestruje mnie. Mieliście podobnie?

  30. @x666
    Lista jest aktualizowana z dużym opóźnieniem, nawet ok. 2 tygodni.

    @Allinnes
    Dziwna sprawa, wygląda na to, że jesteś już zarejestrowany w obecnej edycji. Czy możesz się zalogować / ewentualnie użyć opcji przypomnienia hasła?

  31. W formularzu pewnie trzeba podać numer kontaktowy. Czy musi to być ten sam numer na którym mamy internet i zainstalowane IKO? Czy w o ogóle potrzebny jest internet w czasie robienia zakupów?

  32. Aby dostać 100 zł trzeba wydać kartą 200 zł. w ciągu 30 dni.
    Aby karta była bezpłatna trzeba płacić nią w za 100 zł.
    Czy dobrze rozumie że pierwszy miesiąc trzeba wydać powyżej 300 zł?

  33. A jak Ci powie, że masz skoczyć z mostu to skoczysz?

    Otwórz sobie podlinkowany dokument "Regulamin promocji – IX edycja" i zobacz, że jest tam jak wół napisane 200 zł kartą i 10 zł BLIKiem.

  34. Otworzyłem i na szybko przeczytałem.200 zł i 10 BLIK-iem to warunki do spełnienia by otrzymać 100 zł otwierający konto i 50 zł osoba polecająca.
    Nie trafiłem nic na info o opłacie 4 zł

  35. Przytaczane fragmenty regulaminu nic nie mówią czy w pierwszym miesiącu ma się wydać 200 czy 300 zł aby nie pobrało opłaty za kartę

  36. Skoro pracownik infolinii mówi że 300 to trzeba by znależć zdanie potwierdzające jednoznacznie że nie ma racji.
    Dowolna interpretacja to racja silniejszego czyli banku

  37. bankier wyżej podał wyciągi z regulaminu i strony banku. W takim razie ktoś, kto twierdzi, że trzeba wydać 300 zł niech przytoczy tutaj treść jakiegokolwiek dokumentu. Jak komuś pobiorą opłatę po spełnieniu warunków promocji, tj. wydaniu 200 zł kartą i 10 zł BLIKiem, to zwracam tej osobie z własnej kieszeni opłatę za kartę za okres 6 miesięcy 🙂

    Może to utnie tą donikąd prowadzącą dyskusję 🙂

  38. Ja właśnie zastrzegłem sobie i żonie przez internet, są 3 mozliwości kradziez, zgubiebie i zniszczenie, zaznaczyłem tę ostatnią.
    Rachunek też będzie chyba można tak zamknąć po otrzymaniu premii.

  39. Bralam udzial w poprzedniej promocji, bonus byl wyplacany bardzo szybko, w drugim miesiacu po spelnieniu warunkow promocji, tylko trzeba bylo czekac 90 dni na zamkniecie rachunku bo w przeciwnym wypadku pobierana jest prowizja, zobacz regulamin.

  40. Konto i Karte mam od 20.08.2015r. 21 sierpnia zapłaciłem kartą ponad 260 zł ( spełniłem warunek promocji )Pamiętam o transakcji IKO na kwotę powyżej 10 zł.Dokonam jej w ciągu najbliższych dni.
    Czy dzisiaj mogę zadzwonić na infolinię i zamknąć kartę ? Czy powód zamknięcia nie generuje jakiś kosztów?

  41. Transakcja zaksięguje się najprawdopodobniej dopiero po 3 dniach od wykonania płatności. Także jeszcze bym poczekał na jej rozliczenie i w międzyczasie dokonał transakcji IKO.

  42. Z IKO dzisiaj problem. Punkt wskazany na mapie. Pokazało dokładny adres sklepu Inmedio. Pani twierdzi że nie ma takiej opcji w terminalu.
    Drugie podejście,inny rejon miasta sklep Relay. Kobieta coś sprawdza,kombinuje…znów odmowa że strony obsługi. Pani twierdzi,że nie mają możliwości takiej płatności.
    Dzwonię na infolinię. Konsultantka twierdzi że skoro jest punkt opisany na mapce to powinien obsługiwać tego typu płatności.. O dziwo kierowniczka Biedronki ( nie ma jej w wykazie ) twierdzi że obsługiwała kilka razy aplikacją iko. 3 próby zakończone niepowodzeniem. Pani zdziwiona bo działało i pokazuje naklejkę klasa. Na potwierdzeniach braku akceptacji i komunikat Potwierdzenie odmowy akceptacji.
    Operator Pekao SA KOD PEOPAY. Transakcja odrzucona.Może kierownicze pomyliła się aplikacja PKOBP z apką Pekao SA ?
    Czy w ponad 200 tysięcznym mieście uda się skorzystać z IKO. ?
    Kolejny problem.
    Pierwsze użycie karty wypłata w bankomacie PKO BP. Momentalnie info na komorę i podjęte że stanu 50 zł. Zakupy w Społem za ponad 160 zł. ….natychmiastowy SMS na komorę i zminusowana kwota na koncie. Z zakupami w Aptece podobnie.Ponad 100 zł zdjęte z konta o czym informuje SMS
    Po 18 zakupy za ok 12 zł płatne zbliżeniowo. Kasa wydaje potwierdzenie poprawnej transakcji.O dziwo brak SMS. I tak do teraz. Kwotą że stanu nie zdjęta, brak SMS. Dzwonię do Banku. Pani nie widzi transakcji w systemie.Pociesza że przyjdzie po czasie.20 godzin od transakcji i brak jej w systemie. Co by było gdyby w tej sieci ktoś płacił po prawie 50 zł bez pinu? Wyczyściłby ( znalezioną,skradzioną) kartą konto na parę tysięcy. Nie mając SMS czy zminusowania stanu konta właściciel karty nawet by nie wiedział że ktoś mu czyści konto więc by nie zastrzegł karty . A rozliczenie i SMS zaczną spływać po kilku dniach.

  43. Biedronka akceptuje chyba płatności peopay z banku Pekao SA a nie PKO BP 🙂

    Natomiast dzinwa sprawa z tymi punktami, co powinny akceptować. Czy są u nich naklejki IKO?

    Co do transakcji zbliżeniowych to klienci odpowiadają maksymalnie do bodajże 50 euro. Wszystko ponadtą kwotę pokrywa bank. Co więcej, co któraś transakcja powinna już odbyć się z PINem (są lub powinny być zainstalowane na karcie liczniki transakcji offline).

  44. Ja również miałam problem z IKO. Z punktów wskazanych na mapie sprawdził się jeden – stacja paliw GERPOL. W pozostałych kasjerki tłumaczyły się nieumiejętnością lub po prostu mówiły, że nie mają takiej opcji w terminalu. A w terminalu musi byc opcja transakcja IKO lub BLIK. Transakcja BLIK też obsługuje IKO – tak miałam na stacji GERPOL.

  45. Bez problemu w McDonaldzie i Rossmanie, choć u kasjerki w McD pojawiło się zdziwienie, ale stojąca obok koleżanka w 5 sekund wskazała jej gdzie jest Iko.

  46. Po pół roku istnienia system płatności mobilnych BLIK obecny jest już w ponad 100 tysiącach terminali płatniczych, w kilkudziesięciu tysiącach sklepów internetowych i ponad 11 tysiącach bankomatów.

  47. W Kołobrzegu wykazali 3 miejsca gdzie można płacić. Jedna apteka zlikwidowana, w drugiej nie wiedzieli o co chodzi i nie udało się zapłacić. W kawiarnie też odmowa ale naciskaliśmy i cudem si ę udało.

  48. Kto korzystał w pierwszym etapie i spełnił szybko warunki to juz powinien mieć premię 100 zł na koncie 🙂

    @up Tacy pracownicy. Nie chce im się podszkalać. Co stare to dobre i już.

  49. Minusem jest oczywiscie ryczaltowa prowizja od transakcji zakupowych w formie BLIKA (nie dotyczy to oczywiscie wyplat z bankomatow) Czy za płatność blikiem ja coś płacę-komu?

  50. Jaka znowu prowizja? Nie ma przecież żadnej prowizji, w końcu bankowi zależy, żeby korzystać z BLIKa zamiast z karty płatniczej (nie musi płacić prowizji międzynarodowym korporacjom)

  51. Jedna osoba do mnie napisała, że zapis ten został wykreślony z regulaminu. Sam próbowałem go znaleźć bezskutecznie w obecnych dokumentach.

    Jednak 100% pewności nie ma.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Ładowanie…

Ładowanie…

0

Comments

0 comments

Ranking kont oszczędnościowych, lipiec 2015 roku

Noble Bank: Lokata Słoneczna na 3,1% bez konta i kwoty maksymalnej