w , , ,

Bank Millennium: Darmowe bilety do kina za korzystanie z aplikacji BLIK

Dzisiaj coś dla osób, które mają
konto lub kartę kredytową w Banku Millennium.
Zainteresowane promocją „BLIK, płacisz, wypłacasz i idziesz do kina
powinny być szczególnie osoby, które założyły konta w promocji „Konto z premią”
organizowanej przez Agorę oraz promocji na Grouponie.

Przy okazji warto wspomnieć do sierpnia 2015 roku możliwa jest darmowa wypłata gotówki z karty kredytowej Millennium za pomocą BLIKa z zachowaniem okresu bezodstekowego.

Uwaga: Nagrodę otrzyma 1500 osób,
które jako pierwsze spełnią warunki promocji.

Podwójna wejściówka do Cinema
City od Millennium

W ramach promocji Bank Millennium
rozdaje podwójne wejściówki do kina Cinema City.
Warunki promocji są stosunkowo
łatwe do spełnienia i wymagają od nas pobawienia się aplikacją mobilną Banku Millennium.
Aby otrzymać dwa bilety do kina wystarczy wykonanie
10 transakcji BLIKiem
. Mogą to
być zarówno płatności w sklepie jak i wypłaty z bankomatu. Jeżeli chcecie
szybko spełnić warunki promocji to będziecie musieli zmienić limity liczby
transakcji.

Promocją objęte są transakcje BLIK wykonane od 8 maja do 30 czerwca lub do wyczerpania puli kodów.

Do wykonania transakcji BLIK niezbędne będzie ściągnięcie aplikacji mobilnej Bank Millennium dostępnej na telefony z systemem Android oraz iOS.

Bilety otrzyma 1500 osób, które
jako pierwsze wykonają 10 transakcji BLIK
. Bilety zostaną wysłane w postaci
kodów wysłanych na adres email uczestnika.
Zachowają one swoją ważność do 31
października 2015 roku i ważne są na dowolny* seans w dowolnym kinie Cinema
City.
Wyłączone z promocji są:
  • pokazy specjalne
  • pokazy przedpremierowe,
  • pokazy na zaproszenie (zamknięte)
  • maratony
  • pokazy/eventy specjalne w
    Cinema City,
  • filmy wyświetlane w IMAX
  • filmy wyświetlane w salach VIP

Jak zapłacić BLIK w sklepie?


Jak wypłacić gotówkę z bankomatu?

Instrukcja wideo

Napisane przez Darek

Co myślisz?

Komentarze

Dodaj odpowiedź
  1. Czytaj regulamin: "2.3. Promocja polega na wysłaniu przez Bank Millennium, na zakończenie Promocji lub po wyczerpaniu
    się puli kodów uprawniających do wymiany na bilet kinowy, SMS-a zawierającego dwa kody
    uprawniające do bezpłatnego otrzymania 2 biletów kinowych, pierwszym 1 500 osobom, które
    dokonają Transakcji objętych Promocją i spełnią warunki Regulaminu"

    • @up 13 maja 2015 z godz 12:50
      Jest dokladnie tak jak mowisz! Zastanawia mnie tylko jedna rzecz?! Jak to mozliwe, ze na ~1,3mln klientow banku pula na dzien 15maja nadal nie jest wyczerpana?????? (zgodnie z zapisem w regul bank poinformuje na stronie o ewentualnym wyczerpaniu zapasow). Osobiscie smignalem 10 BLIK'ow 2 dni po rozpoczeciu promocji (zajelo mi to ~8-10minut w nowym terminalu PKO BP, ktory no tabene robi to znacznie szybciej niz chociazby BZWBK).
      W zwiazku z tym zachodze w glowe, jak to mozliwe, ze przy ilosci 1,3mln klietow pula nadal jest otwarta, skoro wejsciowek jest praktycznie promilowa ilosc???? Albo jestem zbyt podejrzliwy albo zydki z Millennium znowu cos kombinuja na wzor np. Credit Agricole i motywem tabletowym gdzie wydymali multum klientow nie precyzyjnymi zapisami w regulaminie.
      To takie moje subiektywne odczucie, chociaz moge sie oczywiscie mylic i nie wrzucac wszystkich bankow do jednego worka z Lehman Brothers ;)))) oby tak bylo….
      Pzdr (Miki)

    • ….czyli z korzyscia dla tych, ktorzy blogi czytaja i po czesci blogera duchowo wspieraja (ale mi sie zrymowalo)
      A ja bylem pewien, ze wiekszosc gowniarzy wylacznie z tego korzysta, bo sa na tyle wygodni, ze oprocz telefonu niczego z domu nie zabieraja (za wyjatkiem mozgu, chociaz tego tez nie bylbym pewien).

  2. Na szczęście liczone jest to względem ostatniego dnia promocji:

    "Posiadanie przez Uczestnika najpóźniej w ostatnim dniu Czasu trwania Promocji zgody w Banku Millennium na: przetwarzanie przez Bank danych osobowych, w trakcie trwania umów zawieranych z Bankiem w celach marketingu produktów i usług podmiotów stanowiących jednostki powiązane z Bankiem oraz współpracujące z Bankiem na podstawie umowy oraz na otrzymywanie spersonalizowanych, istotnych informacji dotyczących produktów Banku a także ofert Banku, za pośrednictwem kanałów elektronicznych."

    Na pewno modyfikacji można dokonać w oddziale i telefonicznie. Patrzę, czy można to zrobić online.

    • Sprawdzone, zweryfikowane i wykonane! Mozna to zrobic albo w oddziale albo poprzez infolinie (w serwisie online nie ma takiej opcji!!!). Potwierdzone przez konsultanta Millennium 😉 pzdr

  3. W regulaminie nie ma informacji , że organizator promocji poinformuje nasz o wyczerpaniu puli biletów , więc równie dobrze ta pula mogła się skończyć pierwszego dnia ….

    • Prosze wiec otworzyc regulamin produktu i przeczytac! Jest wyraznie napisane, ze organizator poinformuje nas na stronie banku o wyczerpaniu puli nagrod w postaci biletow (3tys biletow = 1,5tys podwojnych wejsciowek).
      Czytac dokladnie!!!! jak w kampani spolecznej Ministerstwa Kultury "Cala Polska czyta dzieciom, codziennie i przynajmniej raz dziennie…." pzdr 🙂

  4. No tak, tylko że na stronie banku nie ma już info o promocji a nie ma też info że bilety się skończyły. Wydaje mi się że skoro nie ma info o promocji to znaczy że bilety się skończyły, czyli wyczerpała się ich pula.

  5. Coś długo te bilety się nie kończą, chyba ludziom się nie chce korzystać z tego dziadowskiego wynalazku jakim jest BLIK. Liczyłem że na początku czerwca będę miał to z głowy bo konto trzeba zamykać a nie czekać do 30.

  6. Spełniłem warunki promocji aby otrzymać darmowe bilety do kina (zrobiłem 10 wypłat BLIK). Teraz pytanie: Czy mogę już zastrzec kartę i zamykać konto (jak wiadomo i tak to trwa miesiąc) a otrzymam te bilety 30 czerwca?

  7. Ja bym zostawił. Póki co warunek zwolnienia z opłaty jest tak banalny, że nie ma sensu jej zamykać. Co do promocji to możesz zlikwidować kartę. BLIK działa bez karty 🙂

  8. Jaki bank tama promocja. Jest 1 lipca a biletów brak. Rezygnuję z tego banku. Jak mam powierzać pieniądze bankowi któremu nie można zaufać?

  9. dostał ktoś bilety ? Jaki bank taka promocja, też zamknąłem konto, zwłaszcza ze dla nowych klientów dają 360 zł.

  10. U mnie i dziewczyny biletów też brak… a najlepsze że reklamacje trzeba składac listownie ;/ co na marginesie wdg mnie stanowi klauzurę

  11. Jak zawsze, zalecam spokój. Regulamin jest tak skonstruowany, że nie określono w nim daty wysłania kodów. Na forach też brak informacji, jakoby ktoś już dostał kody.

    Też jestem zdenerwowany brakiem informacji, ale moja cierpliwość jeszcze się nie skończyła :).

  12. Co ciekawe na infolinii dowiedziałem się że po zakończeniu promocji, (UWAGA!!) KAŻDY uczestnik czy był w tym 1500 czy nie otrzyma informację o zakończeniu promocji, więc trzeba czekać do 17 lipca do końca składania reklamacji.

  13. Jakich reklamacji? Przecież ktoś powyżej napisał że reklamacje będzie można składać jak ktokolwiek dostanie kody. Jakie więc reklamacje składać do 17 lipca?

  14. Ze strony LS komentarz: Odpowiedź jaką dostałem od banku: "„W nawiązaniu do Pana wiadomości uprzejmie wyjaśniam, iż SMS dotyczący promocji BLIK „Płacisz, wypłacasz i idziesz do kina” zostanie wysłany najpóźniej do 8 lipca 2015r.
    Zatem cierpliwie czekajmy ;)"

  15. @Lukasz Luka 4 lipca 2015
    identyczne info otrzymalem na infolinii: "Prosze sie uzbroic w cierpliwosc, kody powinny zostac wyslane do 8lipca! W przeciwnym wypadku prosze o kontakt celem ewentualnego zlozenia reklamacji…"
    Poczekamy, zobaczymy……
    Moze faktycznie jest jak sugeruja wpisy powyzej, ze weryfikuja zgody na przetwarzanie danych w celach marketingowych & jest wiele osob, ktore nie dopelnily tego obowiazku…???

  16. @anonim 9 lipca 2015 07:41
    Przed zamknieciem proponuje zaakceptowac, ze tego typu podejscie to schemat i kazdy bank przeciaga strune maxymalnie ile sie da….
    Millennium nie jest wyjatkiem. Poza tym skoro nikt jeszcze nie dostal, to nie musi oznaczac ze bank akurat tylko Ciebie rąbie.

  17. news z ostatniej chwili/infolinia:
    "…ze wzgledu na problemy techniczne w dniu wczorajszym tj. 8 lipca kody do zwyciezcow zostana wyslane w dniu dzisiejszym tj. 9 lipca do godz. 15:00…"
    Jest 14:00 i jak na razie pusto w skrzynce telef 😉
    pzdr cierpliwych!

  18. wazne dodatkowe info:
    Informacja o wyczerpaniu puli nagrod zostala przedstawiona na stronie banku 30 czerwca 2015 (wynika z tego, ze jednak pula sie wyczerpala). Idac dalej tym tropem, skoro pula wyczerpala sie w dniu 30 czerwca, oznacza to teoretycznie, ze kazdy kto spelnil warunki promocji przed 30 czerwca powinien otrzymac kody (z logicznego punktu widzenia).
    Jak bedzie okaze sie niebawem……

  19. I win tickets 😉 godz 16:02 & sms z Millennium wszedl na moja skrzynke. Jednak dotrzymali slowa, a juz chcialem wysmarowac reklamacje z przeklenstwami w tle 😉 pzdr (Miki)

  20. Aaa! 10 razy zaplaciles BLIKIEM! Dostajesz od Banku Millennium 2 bilety do kina. Wymien kody: xxx i xxx na film w Cinema City i baw sie dobrze!

  21. Ja zamykam konto bo znów będą przedłużać co zrobić gdy smsy nie doszły a drugi raz ” nie mają jak wysłać” od 2 dni cisza.. Sieć komórkowa także nie potrafi sobie poradzić z tym. Masakra. Ogólnie to napisali mi że wysłali 9go ok 16:00 ale co mi po tym ;/

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Ładowanie…

Ładowanie…

0

Comments

0 comments

Credit Agricole: Konto dla młodych z premią 600 zł

Toyota Bank: 140 zł za otwarcie dwóch dobrych lokat w promocji SUPER DUET