w

Konto 360º z premią 55 zł w Banku Millennium

Właśnie ruszyła kolejna edycja promocji “Konta 360º z premią” organizowana przez Agorę. Tym razem partnerem akcji został Bank Millenium.
W zamian za otwarcie Konta 360º i spełnienie warunków promocji, tj. zapewnienie wpływu min. 500 zł oraz wykonanie 1 płatności kartą otrzymamy 55 zł premii.

Promocja trwa od 24 marca do 24 kwietnia 2015 roku. (Promocja została przedłużona)

Szczegóły – Konto 360º z premią 55 zł

W ramach promocji Konta 360º z premią, przy niewielkim wysiłku do zdobycia jest 55 zł premii. Co więcej, premia zwolniona jest z podatku dochodowego. Poprzednie edycje “Konta z premią” dawały nieco wyższą premię – 70 zł za założenie iKonta BNP Paribas. Jednak w przypadku tej promocji warunki są łatwiejsze do
spełnienia.
Jak niemal wszystkie promocje bankowe i ta dostępna jest wyłącznie dla nowych klientów banku. W dniu rozpoczęcia promocji (24 marca 2015 r) nie można posiadać żadnego produktu w Banku Millennium.
Aby otrzymać premię w wysokości 55 zł
należy:
  • W okresie promocji, tj. do 17 do 24 kwietnia 2015 r. przejść na stronę promocji i zarejestrować swój profil wpisując imię, nazwisko oraz email
    • Rejestrację potwierdzamy klikając w link wysłany na maila
  • Założyć Konto 360º lub Konto 360º Student  (osoby do 26. roku życia) wraz z kartą debetową Visa 360º za pomocą linku „Kliknij tutaj aby aby założyć konto” dostępnego po zalogowaniu na stronie promocji.
    • Konto należy aktywować wykonując przelew autoryzujący, poprzez weryfikację dokumentów podpisanych przez kuriera lub w oddziale banku.
  • Do 21 maja 2015 r. zapewnić wpływ w wysokości min. 500 zł oraz wykonać min. 1 płatność bezgotówkową kartą w sklepie stacjonarnym (POS)
Dodatkowo należy:
  • Uzupełnić profil na stronie promocji do dnia 9 czerca 2015 r. (aby Organizator wiedział, na jakie konto ma przelać premię 55 zł),
    • Na stronie promocji podajemy nr konta w Banku Millennium oraz adres zamieszkania.
    • O otrzymaniu premii i potrzebie uzupełnienia profilu zostaniemy poinformowani do 27 maja 2015 r. za pomocą wiadomości e-mail
    • Uwaga: wiadomość ta często trafia do SPAM-u. Dlatego też polecam śledzenie strony „Jak oszczędzić.pl” (Facebook, Twitter, newsletter), gdzie poinformuję Was o potrzebnie uzupełnienia profilu. Jest to najbardziej krytyczny moment promocji. Na uzupełnienie profilu mamy zaledwie tydzień czasu.
Premia zostanie przekazana na aktywne konto w Banku Millennium do 16 czerwca 2015 r.
Warto mieć na uwadze także fakt, że płatności anulowane, transakcje bankomatowe i przelewy z konta nie będą brane pod uwagę.

Uwaga: Zgodnie z “Regulaminem otwierania rachunku
poprzez przelew” do chwili wizyty w placówce Banku i złożenia wzoru
podpisu oraz wykonania skanu dokumentu tożsamości:

  • nie będziesz mieć możliwości składania wniosków o produkty kredytowe
  • limit miesięczny transakcji wykonywanych na rachunku wynosi 5000 PLN

Polub stronę Jak
Oszczędzić.pl na Facebooku i otrzymuj informacje o najnowszych promocjach:

Harmonogram promocji

Okres
Aktywność / Suma
płatności kartą
Do 24 kwietnia 2015
r.
Załóż profil na stronie promocji oraz złóż wniosek o Konto 360 º. Po założeniu konta warto wyłączyć płatny pakiet bezpieczeństwa)
Do 21 maja 2015 r.
Zapewnij wpływ na
konto w wysokości min. 500 zł oraz dokonaj 1 płatności kartą
Od 27 maja do 9
czerwca 2015 r.
Uzupełnij profil na
stronie promocji podając imię, nazwisko, adres oraz nr konta 360 º
Do 16 czerwca 2015
r.
Wypłata 55 zł
premii

Jak widzicie, warunki promocji są naprawdę banalnie proste
do spełnienia.

Konto 360° – szczegóły

Konto 360º w Banku Millennium będzie w pełni darmowe przez pierwszy rok po spełnieniu prostych warunków. Wystarczy wpływ z innego banku w wysokości min. 1000 zł i wykonanie jednej płatności kartą.

Od drugiego roku, aby nie płacić za „Pakiet Bardzo Pomocny” 4,99 zł miesięcznie, musimy zrezygnować z tego pakietu.
Konto 360° to:
  • 0 zł za
    prowadzenie konta po spełnieniu warunku: wpływ na konto w wysokości min. 1000 zł
  • 0 zł za kartę do konta w przypadku wykonania min. 1 płatności kartą w miesiące
    • 7 zł w przeciwnym razie
  • 0 zł za wypłaty ze wszystkich bankomatów w Polsce
  • 0 zł za wypłaty ze wszystkich bankomatów za granicą
  • 0 zł za zlecenia stałe i polecenia zapłaty
  • 0 zł za krajowe przelewy w złotych przez internet i mobilne
  • 0 zł za przelewy na e-mail lub telefon
  • 0 zł za „Pakiet Bardzo Pomocny” przez okres 12 miesięcy od otwarcia konta
    • 4,99 zł od drugiego roku (istnieje możliwość rezygnacji z pakietu ubezpieczeń)
  • Dodatkowe środki bez oprocentowania aż do 7 dni w miesiącu
  • 3,1% na koncie oszczędnościowym
  • 3,25% na lokacie mobilnej
Konto 360° Student to dodatkowo:
  • 0 zł za prowadzenie konta bez warunku wpływu

Uwaga: Bank może domyślnie aktywować ubezpieczenie “Bezpieczna karta” w wysokości 2,99 zł / miesięcznie. Ubezpieczenie to można wyłączyć dzwoniąc na infolinię. Można też spróbować napisać dyspozycję przez system bankowości elektronicznej (informacja do potwierdzenia).

Pakiet Bardzo Pomocny

Pakiet Bardzo pomocny to:
  • pomoc medyczna – w razie nagłej choroby lub nieszczęśliwego wypadku w domu, m.in. z wizyt domowych lekarza i pielęgniarki,
  • pomoc domowa – w razie zdarzenia losowego m.in. z interwencji hydraulika, elektryka, ślusarza, szklarza oraz napraw sprzętu AGD/RTV/PC
  • pomoc IT – m.in. naprawy smartfona, telefonu, tabletu, zakupu urządzenia w razie kradzieży, całodobowego dostępu do infolinii.
Można skorzystać aż z 7
interwencji w roku
. Wystarczy kontakt z całodobowym Centrum Alarmowym.

3,25% na lokacie i 3,1% na koncie oszczędnościowym

Bank Millennium to oprócz świetnego konta osobistego, również bardzo dobra oferta depozytowa.
Przy stopach procentowych na poziomie 1,5 p.p. lokata na 3,25% oraz konto oszczędnościowe oprocentowane na 3,1% to świetna oferta.
Lokata Mobilna:
  • Oprocentowanie: 3,25%
    w skali roku
  • Okres: 3 miesiące
  • Kwota minimalna: 500
  • Kwota maksymalna: 10.000
  • Dostępna wyłącznie dla osób posiadających konto 360° w Aplikacji Mobilnej
  • Można otworzyć tylko jedną Lokatę Mobilną
Konto oszczędnościowe:
  • Oprocentowanie: 3,1%
    w skali roku
  • Kwota minimalna: brak
  • Kwota maksymalna: 50.000
  • Ograniczenia: tylko
    dla nowych środków
Oprocentowanie dla nadwyżki powyżej 50.000 zł wynosi 2,80%,
a nadwyżki ponad 100.000 zł – 2,7%.
Więcej:

110 komentarzy

Dodaj odpowiedź
  1. Jaka opłata jeżeli ktoś nie wykona transakcji kartą?
    Warunki są kuszące, nawet bez premii warto założyć. W ING ostatnio podnieśli obrót na karcie do 300 pln, a tu za free!

  2. ten wpływ 1000 zł musi być co miesiąc i czy należy te 1000 zł przez jakiś okres utrzymywać na koncie czy można np 1 maja wpłacić 1000 zł i 2 maja przelać z powrotem na swoje konto główne

  3. Opłata za kartę (7 zł) nie jest naliczana przez pierwsze 2 miesiące od wydania karty dla kart wydanych do Konta 360°. W kolejnych miesiącach opłata nie jest naliczana, jeżeli w poprzednim miesiącu została dokonana i zaksięgowana na koncie min. jedna płatność bezgotówkowa kartą oraz łączne wpływy zewnętrzne na konto wynosiły min. 1 000 zł.

    Ten 1000 zł można od razu przelać z powrotem

  4. Według regulaminu konto trzeba trzymać do dnia wypłaty premii i tyle. Oferta banku jest bardzo dobra, więc warto je zostawić na dłużej 🙂

  5. Słabiutko, jeszcze kilka tygodni temu założyłem to konto z premią 200 zł (4 miesiące po 10 % płatności do 50 zł) i troszkę się zastanawiałem, ale mając tylko 3 konta zdecydowałem się. Od tego czasu założyłem konto w BPH za 650 zł i zrezygnowałem z wypowiedzenia w Getin za 100 zł i konto oszczędnościowe 4 % do końca 2016.
    Darek, można to tez opisać.
    Rezygnując z konta w Getin (jakimkolwiek może z wyjątkiem Getin Up) przed upływem miesiąca dzwonią i proponują 100 zł i pakiet korzyści. Te 100 zł to 50 zł na start za rezygnację z wypowiedzenia i 50 zł za pierwszy miesiąc tj. 10 % płatności kartą. Ważne, że bez zobowiązania do utrzymania konta, ja utrzymam dla 4% na oszczędnościowym.

  6. No trochę nie na temat, ale niech będzie 🙂

    Konto oszczędnościowe na 4% jest opisane. Ale muszę chyba lepszy wpis przygotować. Co do premii za cofnięcie wypowiedzenia to słyszałem o tym, ale to nie jest nic pewnego.

    Pakiet Korzyści otrzymujesz w gratisie niezależnie od spełnienia warunków?

  7. Ostatnio mamy fajne promocje. Za banalne warunki można otrzymać 55zł, 65zł i 100zł = 220 zł. Jest jeszcze BPH ze zwrotem do 650zl, ale mi na razie wystarczy Millennium, Raiffeisen i BNP Paribas 🙂

  8. Ciekawostką jest to, że nie trzeba wyrażać zgody na przetwarzanie danych w celach marketingowych przez Agorę (podczas rejestracji w konkursie) oraz przez bank podczas zakładania konta. To bardzo rzadko spotykany + w tego typu konkursach 🙂

  9. Wygląda nieźle i chyba wezmę udział. Co prawda będzie to już 3 rachunek po bph (Lubię to) i Raiffeisenie (tyle, że w Raiffeisenie nie brałem karty), ale warunki banalne żeby zgarnąć 55 zł.

    Co do premii z Getin za wycofanie rezygnacji, to potwierdzam, że taka jest. Otrzymałem ją pod koniec grudnia, po rozmowie z Panią z zespołu aktywacji i utrzymania klientów. 100 zł wypłacane jest po połowie. Pierwsze 50 otrzymałem w 2 dni po rozmowie tel. (jeszcze bez podatku), kolejne miesiąc później, ale warunkiem było: wpływ wynagrodzenia + operacje kartą za 300 zł i wyrażone zgody marketingowe (czyli to co jest potrzebne do ich "Pakietu korzyści". Od drugiej transzy premii niestety już odjęli podatek.

    J.

  10. Informacja: W SMART Banku znikają pieniądze z konta. W dniu 24.03.2014r. za przelewy wewnętrzne bank pobiera odsetki karne niezależnie od kwoty przelewu. Odsetki Karne to w moim i żony przypadku po – 2,76 zł. Błąd systemu, czy zaplanowana kradzież pieniędzy z Konta? Proponuję sprawdzić własne Smart Konta.

  11. Rozumiem, że nic nie stoi na przeszkodzie, aby założyć takie konto rodzicom i siostrze i żeby całą rodzina wzięła udział w konkursie (jeden komputer z jednym adresem IP)? 🙂

  12. Jak z ubezpieczeniem karty debetowej, czy mozna zrezygnowac z poziomu wypelniania wniosku (przez internet), czy nalezy udac sie do banku ?

    • Na pewno można zrezygnować telefonicznie i w oddziale. Zapomniałem chyba napisać o ubezpieczeniu bezpieczna karta w wysokości 2,99zl miesięcznie, które jest domyślnie włączone.

  13. Założyłem konto przez odnośnik ze strony promocji jednak poszczególne "kroki do premii" poza "zarejestruj się do promocji" nie są odhaczone. Macie tak samo?

  14. Również nie mam odhaczonych "kroków do premii". Czy to znaczy że nie dostanę maila w maju z prośbą o podanie numeru konta??

  15. Patrz sekcja "Harmonogram Promocji".
    Potrzebny jest jeszcze jeden wpływ i uzupełnienie danych w profilu promocji (poinformuję na blogu osobnym wpisem).

    Nalezy pamiętać o warunkach, aby konto było darmowe (wpływ 1000zł i 1 transakcja kartą w miesiącu).

  16. Czy wpłata 500 zł może być wykonana z mojego konta w innym banku? Czy musi to być wpływ z zupełnie obcej osoby/instytucji?

  17. Dokonałem rejestracji – wybrałem aktywację konta za pomocą przelewu, Mam im przelać 10 zł a oni zwrotnym przelewem na kwotę 1 grosz podadzą mi hasło a co się dzieje z kwotą 9,99 zł ? jeszcze nie widziałem przelewu potwierdzającego moje dane na kwotę 10zł…

  18. Dodałem notkę we wpisie. Każdy musi sam sprawdzić umowę, czy widnieje na niej w/w ubezpieczenie. Sam przypominam sobie, że musiałem je wyłączyć, ale pobraną wcześniej kwotę 2,99 zł mi zwrócono po mojej reklamacji 🙂

  19. "Konto należy aktywować wykonując przelew autoryzujący, poprzez weryfikację dokumentów podpisanych przez kuriera lub w oddziale banku."

    Innymi słowy konto można aktywować wykonując autoryzujący LUB przez kuriera LUB w oddziale banku?

    Jak poprzednio miałem konto w Millennium Banku to musiałem osobiście zjawić się w banku aby potwierdzić moją osobę dowodem osobistym. W przeciwnym wypadku z tego co pamiętam nie mogłem wykonywać przelewów wychodzących powyżej jakiejś tam kwoty. Czy jest tak i tym razem?

  20. No i jak myślałem.
    Znalazłem odpowiedź na moje pytanie:

    "§ 4.
    1. Rachunek otwarty na zasadach określonych w niniejszym Regulaminie, do czasu złożenia wzoru podpisu oraz przedstawienia dokumentu tożsamości przez
    Posiadacza rachunku w placówce Banku, posiada ograniczoną funkcjonalność, tj. ma:
    1) zablokowaną możliwość otwierania produktów obciążonych ryzykiem kredytowym,
    2) ustalony maksymalny miesięczny limit transakcji obciążeniowych w wysokości 5 000 PLN, z wyłączeniem transakcji pomiędzy rachunkami własnymi Klienta w
    Banku.
    2. W przypadku braku wizyty Posiadacza rachunku w placówce Banku i braku złożenia wzoru podpisu oraz przedstawienia dokumentu tożsamości w terminie 180 dni
    od dnia zawarcia umowy, Bank ma prawo do wypowiedzenia umowy rachunku bankowego zawartej na podstawie niniejszego Regulaminu."

    Innymi słowy, jeżeli zamierzamy skorzystać TYLKO i wyłącznie z premii 55zł. To zakładamy konto przelewem inicjacyjnym, bank przesyła nam pocztą kartę debetową, wykonujemy nią jedną transakcje miesięcznie na jakąkolwiek kwotę, dokonujemy przelew w kwocie 500-1000zł na konto (w ciągu 1 miesiąca) po czym można wykonać przelew wychodzący opróżniający konto to 0,00 (gdy dokonaliśmy ostatnią płatność kartą –> czyli w czerwcu bodajże kiedy to dostaniemy w końcu premie).

    I robimy to:
    http://www.bankmillennium.pl/bankowosc-elektroniczna/nowosci-w-millenet/-/n/jduVa5lRYJTF/zamykanie-konta-przez-millenet-365030

    Trzeba uważać żeby nie przelać na konto więcej niż 5000zł bo później będziemy musieli to wypłacać przez okres 2 miesięcy.
    Chodzi o to aby dostać tą premie bez wizyty w banku. Bo 55 zł to mało. Jeżeli by wliczyć powiedzmy wizytę w oddziale w celu podpisania umowy (koszty paliwa, ewentualnie parkingu), potem po raz ponowny przyjazd do oddziału w celu rezygnacji z umowy znów koszty dojazdu. Jak ktoś ma bank w zasięgu wzroku to spoko. Ale ujmując wszystkie koszty to premia wyniesie 20-30zł max. A za taką kwote nie opłaca się bawić w umowy/karty płatnicze).

    Innymi słowy jest możliwość załatwienia wszystkich spraw tylko i wyłącznie ON-LINE? Czy myle się w jakiejś kwestii?

  21. Tak, konto można aktywować na jeden z trzech sposobów.

    Szczerze mówiąć to nie mam pojęcia. Pierwsze słyszę o takich problemach z przelewami na większe kwoty. Ale banki mają różne dziwne procedury bezpieczeństwa.

  22. Tak wiem, też sie zdziwiłem. Denerwuje mnie że za każdym razem musze czytać dokładnie regulamin bo zawsze banki starają się utrudnić sprawę z założeniem/rezygnacją konta.

  23. I kolejna cenna informacja w przypadku wypowiedzenia umowy:

    2. Umowa Rachunku bankowego ulega rozwiązaniu:
    1) w zakresie ROR, o ile w najkrótszym, określonym prawem terminie, nie dokonano na rachunku żadnych obrotów, poza dopisywaniem odsetek oraz pobieraniem przez Bank należnych prowizji i opłat, a stan środków na rachunku nie przekracza kwoty minimalnej w wysokości 10 złotych, z dniem upływu tego terminu,
    2) w przypadku nie spełnienia przez Posiadacza rachunku żądania, o którym mowa w § 85 ust. 7, z upływem 7 dni po upływie terminu wyznaczonego przez Bank dla spełnienia tego żądania,

  24. Najlepiej kartę wcześniej zastrzec lub zapewnić bank w wypowiedzeniu, że zniszczymy ją sami.

    Dziwny zapis, ale dotyczy chyba innej sytuacji niż wypowiedzenia umowy konta ze strony klienta.

  25. Nie testowałem jeszcze przez Millenet, ale na pewno można tam uzyskać taką informację. Myślę, że też powinna być możliwość rezygnacji tą drogą.

    Ja robiłem wszystko przez infolinię.

  26. Podczas aktywacji karty uzyskałem informację że do poprawnego działania karty należy ją użyć w Bankomacie Millennium. Bo przy pierwszej płatności w punktach POS mogą (ale nie muszą) wystąpić problemy. Moje pytanie brzmi jakie bankomaty obsługują kartę z Millennium Visa 360 stopni?

  27. Zazwyczaj problemy występują przy pierwszej płatności (należy zapłacić z użyciem PIN-u, który można ustawić w systemie bankowości elektrocznej).

    Ale ja nie korzystałem z bankomatu Millennium, ale jak coś to każdy bankomat w Polsce jest ok.

  28. Jak zrezygnować z ubezpieczenia przez bankowość internetową? Są tam wnioski: o zamknięcie, kartę, kredyt i debet.
    Na marginesie w info karty napisali, że pakiet bezpieczeństwa jest nieaktywny, a to jest pakiet sms do karty, a nie ubezpiecznie…

  29. jak aktywowac konto przelewem skoro we wniosku mam tylko dostepne opcje wizyta w oddziale oraz kuriera?? czyzby opcja aktywacji przelewem byla juz niedostepna??

  30. 11.04 zakładane konto przez aktywację przelewem. Z informacji we wniosku wynika, że opłata za pakiet bezpieczeństwa to 3,99zł, pomyłka, czy zmiana płat?

  31. Chyba ja źle napisałem, ponieważ mogą aktywować jedną z opcji:
    – Pakiet MilleSMS za 2,99 zł miesięcznie
    – Opłata miesięczna za Pakiet Bezpieczeństwa w cenie 3,99 zł miesięcznie

  32. W tym momencie już nie istnieje coś takiego jak "bezpieczna karta". W zamian oferują "Pakiet bezpieczeństwa". Również można z niego zrezygnować.

  33. Czyli prawidłowy harmonogram wygląda następująco:

    * Do 17 kwietnia 2015 r. Załóż Konto 360º i aktywuj przelewem z zewnątrz 10zł, wyłaczyc pakiet bezpieczeństwa

    * do 30 kwietnia zapewnić wpływ 1000zł oraz dokonac 1 płątności kartą (zdąża przysłać?)

    * Od 27 maja do 9 czerwca 2015 r. Uzupełnij profil na stronie promocji podając imię, nazwisko, adres oraz nr konta 360 º

    * do 31 maja zapewnić wpływ 1000zł oraz dokonac 1 płątności kartą

    * Do 16 czerwca 2015 r. zapewnić wpływ 1000zł oraz dokonac 1 płątności kartą oraz bank wypłaca 55 zł premii

    * 17 czerwca zamknąć konto przez link

    * do 16 lipca (dzień zamkniecia konta) zapewnić wpływ 1000zł oraz dokonac 1 płątności kartą na tyle wczesnie zeby płatnośc sie zaksięgowała i zdążyc ją zastrzec

    Jeżeli coś pomyliłem to proszę poprawić.

  34. Tylko jedna rzecz wymaga poprawy.

    W kwietniu nie musimy aktywować karty, wykonać nią płatności i zapewniać wpływu. Musimy to zrobić do 21 maja.

    Dodanie informacji o pakiecie bezpieczeństwa to natomiast świetna sugestia. Postaram się dodać w wolnej chwili.

  35. To ja mam takie pytanie, żeby była jasna sprawa, bo powyżej nie znalazłem jasnej odpowiedzi. Jak sprawdzić, czy mamy aktywną jedną z poniższych opcji:
    – Pakiet MilleSMS za 2,99 zł miesięcznie
    – Opłata miesięczna za Pakiet Bezpieczeństwa w cenie 3,99 zł miesięcznie

  36. Pakiet MilleSms nie jest aktywowany automatycznie. W przeciwieństwie do Pakietu Bezpieczeństwa (w momencie aktywowania karty). Przy czym ten ostatni jest bezpłatny do końca maja (dla kont zakładanych w kwietniu).

    Aby nie ponieść żadnych kosztów po naszej stronie do końca trwania promocji należy co miesiąc zapewnić wpływ 1000 zł i raz zapłacić kartą + wyłączyć Pakiet Bezpieczeństwa. Jeśli gdzieś się pomyliłem, to nie obrażę się na sprostowanie 😉

  37. W zeszłym tygodniu próbowałem telefonicznie wyłączyć Pakiet Bezpieczeństwa, jednak konsultant najpierw wyłączył się z linii (i chyba szukał informacji nt. tego pakietu albo po prostu konsultował z innymi temat jak tu mnie spławić), a potem kazał czekać 3 dni robocze na kontakt z ich strony. Oczywiście po wskazanym terminie nikt nie zadzwonił. Z tego co wiem, mój przypadek nie jest pierwszym – znajomi mieli to samo. Niektórym kazano czekać kolejne 3 dni – na razie bez odzewu ze strony banku. Innym z kolei w rozmowie potwierdzono wyłączenie, a na koncie dalej status jest Aktywne. Coś mi tu śmierdzi i wydaje mi się, że wyłączenie tego Pakietu jednak nie będzie takie proste. Ktoś jeszcze miał podobne przeboje?

  38. U mnie nie było problemu. Szybko załatwiłem sprawę przez telefon bez żadnych sztuczek i czekania. Co więcej po złożeniu reklamacji zwrócono mi opłatę pobraną za poprzedni miesiąć.

    Jednak ostatnio banki szukają każdej możliwości, żeby dodatkowo zarobić.

  39. Akurat składałem ją telefonicznie. Powiedziałem, że o żadnym pakiecie bezpieczna karta nie było mowy i takowego nie aktywowałem. Banki zazwyczaj przyznają klientowi rację, bo to dla nich korzystniejsze niż odpływ dopiero co pozyskanego klienta.

  40. UWAGA !!! Robią problemy przy próbie wyłączenia pakietu bezpieczeństwa dla karty. Twierdzą, że w chwili obecnej nie da się tego zrobić i zwodzą że dadzą znać za kilka dni. NIE POLECAM !!!!!!!!!

  41. U mnie też był problem, a to że karta jeszcze nie doszła i nie została aktywowana, a to że przez Millenet nie można tylko w placówce lub przez infolinię. Rezygnacja złożona w placówce – może tym razem zostanie sprawa zakończona sukcesem
    🙂

  42. Przed chwilą rozmawiałem z konsultantem i o dziwo w bardzo miłej atmosferze udało mi się wyłączyć Pakiet Bezpieczeństwa poprzez infolinię bez zbędnych ceregieli – poza informacją czy jestem świadom z czego rezygnuję 😉 Osobom, którym się nie udało polecam próbować jeszcze raz.

  43. Przed chwilą dzwonili do mnie z banku aby potwierdzić, że konto jest już założone (swoją drogą nie wiem po co jeszcze dzwonić skoro wysyłają maila i sms-a z tą informacją). Zapytałem jak wygląda sprawa z Pakietem Bezpieczeństwa i poinformowano mnie, że można go wyłączyć przez infolinię lub w oddziale. Ciekawe dlaczego niektórzy otrzymali inne informacje…

  44. Czy logując się na stronie konto z premią macie zaliczone kolejne punkty poza rejestracją w promocji? U mnie nadal brak następnych punktów a konto już dawno założone i spełnione warunki promocji.

  45. Zmienił się wam status w promocji? Wcześniej miałem zaliczone dwa pierwsze punkty, a teraz od kilku dni wyświetla mi się:
    "Upłynął czas na składanie wniosków o założenie konta.
    Zakończyliśmy przyjmowanie zgłoszeń w promocji."

    Też tak macie?

  46. Dziś mija termin na otrzymanie wiadomości z banku – powiadomienie o zakwalifikowaniu do otrzymania premii. A tu ani widu, ani słychu….

  47. Dostałem wiadomość, a w niej link do logowania, w którym trzeba podać mail i hasło, i coś jest nie tak, bo hasło z przelewu ani hasło ustalane przy rejestracji nie działają. A może wyślą jeszcze jakieś hasło?
    Co do konta, myślę, że trzeba podać konto z millenium

  48. Przeczytałem ten wpis, ale jak loguje się na "konto360.zpremia.pl/promocja/panel/" to jest tylko napis Konkurs zakończony.
    Jedyne miejsce do kliknięcia na tej stronie to:
    -REGULAMIN PROMOCJI
    -REGULAMIN KONTA 360
    -KONTAKT
    – i oczywiście WYLOGUJ

    I co dalej począć ?

  49. Uważajcie na różnego rodzaju ubezpieczenia. Reklamację odrzucają twierdząc, że powinniśmy o niej wiedzieć, bo gdzieś tam w regulaminie jest zaszyta.

    Szczyt chamstwa. Mój protest to wypłata gotówki codziennie z bankomatu PKO BP, przez co pieniądze wrócą do Państwa i pośrednio też do mnie 😀

  50. Niestety to są grzechy większości banków. Natomiast niektóre mają lepsze podejście do klienta i wolą postawić na dłuższe dobre relacje uwzględniając takie reklamacje.

    Polecam "Niezbędnik łowcy promocji", dzięki któremu nie nadziejemy się na wszelkiego rodzaju opłaty, pobierane przez banki.

  51. Zamykanie konta: w Placówce 0k 30 min skutek natychmiastowy Oczywiście nie obejdzie się bez cyrku bo muszą mieć zgode kierownika kierowników i dyrektorów 😛 ale przechodzi i tak. Zamykanie online to okres 30 dni wypowiedzenia czy zabierze przez ten czas prowizje? Niby tak ale potem umorzą lecz kto wie czy nie będzie jakiegoś prezentu w postaci opłaty za 1-2 msc 😛 Ostatnie wyjście to wysłanie przez pocztę millenium czyli na stronie po zalogowaniu iż nie zgadzamy ze zmianami ostatnimi w regulaminie w żądamy natychmiastowego zamknięcia rachunku.. Czas to max 24h. Opcje testowane przez inne osoby. Pozdr 😛

  52. Co za bank. Chciałam skorzystać z pakietu Assistance to mi powiedzieli, że jak zakładałam konto online to muszę iść go aktywować do banku!

  53. Właśnie zamknąłem konto , po prostu po zalogowaniu napisałem do nich wiadomośc że nie zgadzam się na zmianę regulaminu i proszę o zamknięcie wszystkich produktów ze skutkiem natychmiastowym… 2 godzinki i już po koncie

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Ładowanie…

Aviva Finanse – 5,4% na polisolokacie

BGŻOptima: Wycofanie środków, Bank SMART: Nowe oprocentowanie 3,2%