Do zgarnięcia jest 10 zł premii za spełnienie prostego warunku. Wystarczy wykonać dwa przelewy na telefon korzystając z aplikacji IKO.
Promocja trwa od 3 do 30 listopada 2016 roku.
5% moneyback’u do T-Mobile Konta znów dostępny
Do 25 zł zwrotu miesięcznie za płatności kartą do T-Mobile Konta. Konto będzie darmowe wraz z kartą po wykonaniu płatności na min. 200 zł.
Zapisz się do promocji i zgarnij nawet 300 zł w ciągu roku!
10 zł premii za wykonanie dwóch przelewów na telefon
Warunki promocji są banalnie proste:
Bank wypłaci nam 10 zł premii w zamian za wykonanie za pośrednictwem Aplikacji IKO dwóch przelewów na telefon na minimum 5 zł do innego użytkownika Aplikacji IKO lub na rachunek w innym banku obsługującym przelewy na telefon w ramach systemu BLIK,
Dodatkowo należy utrzymać aktywną Aplikację IKO od momentu spełnienia warunków określonych do dnia wypłaty premii, tj. do 14 dni roboczych od dnia zakończenia akcji.
Dla kogo akcja?
Promocja przeznaczona jest dla osób, które posiadają rachunek bankowy w PKO BP lub Inteligo. Dodatkowo trzeba mieć wyrażone zgody na przesyłanie informacji handlowych.
Nagrodę otrzyma pierwszych 6 000 osób, które spełni powyższy warunek. Organizator zastrzega sobie prawo do przedłużenia akcji oraz do zwiększenia puli nagród do 10 tys.
Wykluczenia
Z Promocji są wyłączeni klienci Banku, którzy od 01.01.2016 roku do dnia poprzedzającego dzień rozpoczęcia Promocji, czyli do dnia 02.11.2016 do godziny 23:59:59 włącznie, zlecili Przelew na telefon z dowolnej wersji aplikacji IKO, połączonej z dowolnym rachunkiem w PKO Banku Polskim lub Inteligo
Więcej informacji:
- Regulamin promocji „Przelewaj na telefon”
Newsletter
Zapisz się na newsletter „Jak oszczędzić.pl” i otrzymuj informacje o nowych promocjach i okazjach do oszczędzania pieniędzy.
Dzięki newsletterowi nie prześpisz żadnej naprawdę dobrej promocji i ważnych momentów promocji czy podwyżek opłat w bankach.
#mc_embed_signup{background:#fff; clear:left; font:14px Helvetica,Arial,sans-serif; width:680px;}
/* Add your own MailChimp form style overrides in your site stylesheet or in this style block.
We recommend moving this block and the preceding CSS link to the HEAD of your HTML file. */
A można zrobić 2 przelewy na ten sam numer telefonu? 😉
Miałem Inteligo i robiłem przelewy, teraz mam pko, tzn że nie dostanę premii?
MOŻNA DO TEJ SAMEJ OSOBY 2 RAZY PRZELAĆ????
Według regulaminu można. Nie jest napisane, że mają to być dwa przelewy do różnych osób.
@up up
Niestety wygląda na to, że już nie spełniasz tego punktu:
"Z Promocji są wyłączeni klienci Banku, którzy od 01.01.2016 roku do dnia poprzedzającego dzień rozpoczęcia Promocji, czyli do dnia 02.11.2016 do godziny 23:59:59 włącznie, zlecili Przelew na telefon z dowolnej wersji aplikacji IKO, połączonej z dowolnym rachunkiem w PKO Banku Polskim lub Inteligo"
"Dodatkowo trzeba mieć wyrażone zgody na przesyłanie informacji handlowych"
Mam pytanie gdzie sprawdzić powyższy warunek?
Nie kojarzę tego w systemie to chyba trzeba dzwonić na infolinię.
w ustawieniach można to sprawdzić, przy zmianie adresu na dole jest ta zgoda
Dzięki, rzeczywiście jest tam coś takiego 🙂