No to mamy sezon na żniwa 😉 Dopiero co wczoraj pisałem o odbiorze premii w akcji „Same Korzyści na bank” z premią do 400 zł w mBank, a tu już przyszła pora na odbiór kolejnej premii.
adszedł krytyczny moment w promocji „Money Mania VII„. Stawką jest otrzymanie premii 100 zł.
Mam nadzieję, że wszyscy już uzupełniliście dane, jako że możliwe było to zaraz po założeniu rachunku.
Przypomnę, że numer rachunku do wypłaty premii trzeba uzupełnić do jutra, tj. 14 sierpnia 2016 r.
Jakie były warunki promocji Money Mania 10?
- Do 28 maja 2017 r. założyć profil, a następnie poprzez stronę promocji złożyć wniosek o Konto 360º wraz z kartą
- Wyrazić przy tym zgodę na ujawnienie przez Bank Organizatorowi informacji objętych tajemnicą bankową
- Wyrazić zgody na przetwarzanie danych osobowych dla celów marketingowych Banku, podmiotów stanowiących jednostki powiązane z Bankiem oraz współpracujące z Bankiem na podstawie umowy, w tym drogą telefoniczną i poprzez środki komunikacji elektronicznej, jak również nie odwołaj tych zgód w okresie trwania Akcji
- Umowa musiała zostać zawarta do 31 maja 2017 r. (przez kuriera lub w oddziale)
- W czerwcu i lipcu:
- Zapewnić wpływy min. 1000 zł
- Wykonać min. jedną płatność kartą
- Do 31 lipca uzupełnić numer konta po zalogowaniu na stronie promocji
Mamy tutaj dosyć niecodzienną formułę promocji, jako że organizator przekaże informację o przyznaniu nagrody do 10 sierpnia 2017 r., czyli już po okresie wypełnienia danych do odbioru nagrody.
W mailu tym znajdzie się kod o wartości 100 zł na wakacje.pl. Premia zostanie natomiast przekazana na założony w Banku Millennium rachunek do 16 sierpnia 2017 r.
Uzupełnienie danych do odbioru 100 zł premii w Money Mania 7
Sprawa jest niezwykle prosta i jeżeli przeczytałeś/aś tą informację to najtrudniejsze już jest za Tobą 🙂
Aby uzupełnić dane do wypłaty premii w Money Mania VII:
- Zaloguj się na stronie moneymania.pl
- Wybierz zakładkę „Moje dane”
- Znajdź pole do uzupełnienia danych w X edycji, tj. „Money Mania 10”
- Wypełnij imię, nazwisko oraz numer konta bez spacji
Teraz wystarczy już czekać na premię od Money.pl.
Przy okazji, zachęcam Was do zapisania się na newsletter „Jak oszczędzić.pl”, dzięki czemu informacje tego typu nie umkną Waszej uwadze.
Masz problem z logowaniem / nie otrzymałeś/aś maila?
Jeżeli nie otrzymałeś/aś maila od organizatora lub masz problem z logowaniem to niezbędne będzie skontaktowanie się z organizatorem na maila: moneymania@firma.money.pl.
Reklamację można złożyć w terminie 30 dni od daty zakończenia akcji, tj. do 16 września 2017 r. Organizator daje sobie maksymalnie 30 dni na jej rozpatrzenie.
Bądź na bieżąco – Newsletter / Facebook / Twitter
Nie przegap żadnej świetnej promocji, lokaty, zmiany w ofercie Twojego banku.
Informacje możesz otrzymywać przez Facebooka, Twittera lub średnio raz w tygodniu bezpośrednio na maila korzystając z Newslettera „Jak oszczędzić.pl”.