BGŻ BNP Paribas od dłuższego czasu jest niezwykle aktywny, jeśli chodzi o nowe promocje bankowe. Po każdej promocji przychodzi czas na odbiór nagród, czyli to co wyjadacz wisienek lub najbardziej 😉
Przyszła właśnie taka chwila dla dwóch akcji, które trwały w grudniu 2018 i styczniu 2019 roku. Jest to ważny moment uzupełnienia danych konta do odbioru nagrody! Bez tego Organizator nie będzie wiedział, gdzie przesłać pieniądze i premia zwyczajnie przepadnie uczestnikom.
Mowa dzisiaj o promocjach „Konto na zakupy” trwającej od 14 do 31 grudnia 2018 r. oraz o akcji „Zimowy bonus” trwającej od 4 do 31 stycznia 2019 r.
Odbiór 200 zł premii w akcji „Konto na zakupy”
- Założenie konta i aktywacja aplikacji mobilnej GOmobile nie później niż do 31 stycznia 2019 roku oraz wykonanie min. 3 transakcji kartą w sklepach spożywczych na dowolną kwotę
- W lutym zapewnij wpływy na konto w wysokości min. 1000 zł (mogą to być przelewy z Twojego konta w innym banku) oraz wykonaj min. 5 transakcji kartą w sklepach spożywczych na dowolną kwotę
Do spełnienia zostały warunki w marcu oraz w kwietniu:
- Zapewnienie wpływów na konto w wysokości min. 1000 zł (mogą to być przelewy z Twojego konta w innym banku)
- Wykonanie min. 5 transakcji kartą w sklepach spożywczych na dowolną kwotę
Do 19 marca, tj. do dzisiaj otrzymasz informację o otrzymaniu pierwszej i drugiej nagrody za pomocą wiadomości SMS.
Od tego momentu do 25 marca 2019 r. musisz kliknąć w otrzymany link i uzupełnić dane do odbioru nagrody.
Odbiór 200 zł w akcji „Zimowy Bonus”
Drugą promocją jest „Bonus dla Ciebie” z premią 150 zł.
Aby otrzymać pierwsze 100 zł premii należało:
- W lutym 2019 r.
- Aktywować aplikację mobilną GOmobile
- Wykonać min. 1 przelew z konta osobistego
- Wykonać płatności kartą na łączną kwotę min. 300 zł
Drugie 100 zł premii otrzymasz dwie czynności wykonane w marcu oraz w kwietniu 2019 r.:
- Zapewnisz wpływy na konto w wysokości min. 1000 zł (może to być przelew z Twojego konta w innym banku i tego samego dnia może zostać wysłany z powrotem)
- Wykonasz płatności bezgotówkowych kartą na łączną kwotę min. 300 zł
W celu odebrania nagrody
Do 15 marca 2019 r. Organizator powinien przysłać uczestnikom promocji maile z informacją o przyznaniu nagrody oraz z linkiem do uzupełnienia danych do przelewu nagrody.
Co jeśli nie otrzymałem/am maila?
Jeśli nie doszedł do Ciebie mail od organizatora to przede wszystkim jeszcze raz sprawdź skrzynkę, często tego typu maile trafiają do spamu.
Jeśli nie udało się go znaleźć, to trzeba będzie złożyć reklamację. Najprościej będzie wysłać maila (z adresu zarejestrowanego na cele promocji).
Maila należy napisać na adres kontakt@zimowybonus.pl (dla akcji „Zimowy bonus”) lub na kontakt@zyskowniewkoncie.pl (promocja „Konto na zakupy”). W tym drugim przypadku nie wiem, czy organizator nie zapomniał zmienić adresu mailowego na kontakt@kontonazakupy.pl.
W reklamacji należy podać imię, nazwisko, adres e-mail, z którego dokonano rejestracji oraz oczywiście uzasadnienie reklamacji, czyli, że spełniliśmy wszystkie warunki promocji, a nie otrzymaliśmy maila do uzupełnienia danych.
Organizator będzie miał 30 dni na odpowiedź.