w

Finalizacja promocji! Konto Proste Zasady z BONUSEM 100 zł w Getin Bank

Przyszła pora na odbiór premii w promocji VeloKonta (dawniej Konto Proste Zasady) z BONUSEM 600 zł na start.

Uczestnicy promocji, którzy spełnili warunki promocji powinni wczoraj otrzymać maile informujące o wygranej. Od wczoraj biegnie termin 7 dni na uzupełnienie danych.

Premie zostaną przekazane na aktywny rachunek w Getin Banku do 22 października 2018 r.

Jakie były warunki do otrzymania 100 zł za założenie Konta Proste Zasady?


  • Do 2 lipca 2018 r. należało przejść na dedykowaną stronę promocji i wypełnić formularz przystąpienia do promocji akceptując Regulamin Akcji Bonus.
  • Również do 2 lipca 2018 r. należało złożyć wniosek o Konto Proste Zasady wraz z kartą debetową za pomocą linku znajdującego się na stronie promocji.
  • Umowę należało podpisać do 17 lipca 2018 r.
  • Ważne, aby wyrazić zgody na przetwarzanie danych osobowych w celach marketingowych banku.
  • W lipcu oraz w sierpniu należało:
  • Zapewnić wpływ na kwotę min. 100 zł (może to być przelew z Waszego konta w innym banku)
  • Wykonać min. 5 płatności kartą oraz 1 płatność BLIK na łączną kwotę 150 zł

 

Zostało już więc tylko:
  • Uzupełnienie danych do odbioru premii w ciągu 7 dni od otrzymania maila informującego o wygranej (wysłany 8 października 2018 r.). Termin upływa więc 15 października 2018 r.
  • Utrzymanie konta do dnia wypłaty premii, tj. do 22 października 2018 r.

Uzupełnienie danych w panelu promocji

Jest to najważniejszy moment promocji, a w szczególności tej akcji z uwagi na dosyć krótki czas na uzupełnienie danych do przelewu premii.

Warto zaznaczyć, że wiadomości od Organizatora często trafiają do SPAMU, przez co o wygranej możecie dowiedzieć się dopiero po upływie regulaminowego czasu na uzupełnienie danych do przelewu premii.

W celu wypełnienia danych, należy przejść na stronę promocji, zalogować się oraz podać imie, nazwisko oraz numer założonego Konta Proste Zasady w Getin Bank.

Co jeśli nie otrzymałem/am maila i nie mogę się zalogować?

Jeśli nie otrzymałeś maila i nie możesz uzupełnić danych do przelewu nagrody na stronie promocji, to niezbędne będzie skontaktowanie się z organizatorem za pomocą formularza.

Reklamacja powinna zawierać: imię i nazwisko, adres e-mail, numer umowy oraz szczegółowy opis problemu będącego podstawą reklamacji, w szczególności informację, czy dana reklamacja dotyczy Bonusu czy Premii dodatkowej.

0 0 votes
Article Rating
Subscribe
Powiadom o
guest

0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments

Co myślisz?

Złap 200 zł do Konta 360° w Banku Millennium (+2,7% do 100 tys. zł dla chętnych)

Przypomnienie: Wycofaj środki przed weekendem z Konta Oszczędnościowego Profit na 2,7% w Banku Millennium