Przyszła pora na odbiór premii w promocji VeloKonta (dawniej Konto Proste Zasady) z BONUSEM 600 zł na start.
Premie zostaną przekazane na aktywny rachunek w Getin Banku do 22 października 2018 r.
Jakie były warunki do otrzymania 100 zł za założenie Konta Proste Zasady?
- Do 2 lipca 2018 r. należało przejść na dedykowaną stronę promocji i wypełnić formularz przystąpienia do promocji akceptując Regulamin Akcji Bonus.
- Również do 2 lipca 2018 r. należało złożyć wniosek o Konto Proste Zasady wraz z kartą debetową za pomocą linku znajdującego się na stronie promocji.
- Umowę należało podpisać do 17 lipca 2018 r.
- Ważne, aby wyrazić zgody na przetwarzanie danych osobowych w celach marketingowych banku.
- W lipcu oraz w sierpniu należało:
- Zapewnić wpływ na kwotę min. 100 zł (może to być przelew z Waszego konta w innym banku)
- Wykonać min. 5 płatności kartą oraz 1 płatność BLIK na łączną kwotę 150 zł
- Uzupełnienie danych do odbioru premii w ciągu 7 dni od otrzymania maila informującego o wygranej (wysłany 8 października 2018 r.). Termin upływa więc 15 października 2018 r.
- Utrzymanie konta do dnia wypłaty premii, tj. do 22 października 2018 r.
Uzupełnienie danych w panelu promocji
Jest to najważniejszy moment promocji, a w szczególności tej akcji z uwagi na dosyć krótki czas na uzupełnienie danych do przelewu premii.
Warto zaznaczyć, że wiadomości od Organizatora często trafiają do SPAMU, przez co o wygranej możecie dowiedzieć się dopiero po upływie regulaminowego czasu na uzupełnienie danych do przelewu premii.
W celu wypełnienia danych, należy przejść na stronę promocji, zalogować się oraz podać imie, nazwisko oraz numer założonego Konta Proste Zasady w Getin Bank.
Co jeśli nie otrzymałem/am maila i nie mogę się zalogować?
Jeśli nie otrzymałeś maila i nie możesz uzupełnić danych do przelewu nagrody na stronie promocji, to niezbędne będzie skontaktowanie się z organizatorem za pomocą formularza.
Reklamacja powinna zawierać: imię i nazwisko, adres e-mail, numer umowy oraz szczegółowy opis problemu będącego podstawą reklamacji, w szczególności informację, czy dana reklamacja dotyczy Bonusu czy Premii dodatkowej.