Przyszła pora na finalizację kolejnych dwóch promocji. Tym razem są to akcje: Premia z Bonusem w BGŻ BNP Paribas oraz Konto Jakże Osobiste z premią w Alior Bank.
Aby otrzymać nagrody w tych akcjach niezbędne jest jeszcze uzupełnienie danych do ich przekazania.
W akcji BGŻ BNP Paribas maile informujące o nagrodzie powinniście otrzymać 18 czerwca, natomiast w akcji Alior Banku zostaną najpewniej wysłane w piątek 22 czerwca 2018 r.
Odbiór 160 zł premii w promocji BGŻ BNP Paribas
Jeżeli otrzymaliście maila od organizatora (sprawdźcie dokładnie skrzynkę, w tym folder SPAM) to nie ma co zwlekać i najlepiej od razu przejść do uzupełnienia danych.
Maile z instrukcją do uzupełnienia danych zostały wysłane z adresu kontakt@premiazbonusem.pl.
Jakie były warunki do otrzymania 160 zł premii na start?
- Do 11 marca 2018 r. trzeba było się zarejestrować na stronie promocji i następnie złożyć wniosek o darmowe Konto Optymalne wraz z kartą i dostępem do bankowości elektronicznej
- Aby otrzymać pierwszą nagrodę w wysokości 80 zł w kwietniu oraz w maju należało:
- Zapewnić wpływy w wysokości min. 1000 zł
- Wykonać płatności bezgotówkowe kartą na łączną kwotę min. 200 zł
- Wykonać min. 1 przelew przez aplikację mobilną
- Aby otrzymać drugą nagrodę w wysokości 40 zł w czerwcu i lipcu należało:
- Zapewnić wpływy w wysokości min. 1000 zł (np. ze swojego konta w innym banku)
- Wykonać płatności bezgotówkowe kartą na łączną kwotę min. 200 zł
- Wykonać min. 1 przelew przez aplikację mobilną
- Aby otrzymać trzecią nagrodę w wysokości 40 zł w sierpniu i wrześniu:
- Zapewnić wpływy w wysokości min. 1000 zł (np. ze swojego konta w innym banku)
- Wykonać płatności bezgotówkowe kartą na łączną kwotę min. 200 zł
- Wykonać min. 1 przelew przez aplikację mobilną
W celu odebrania premii trzeba jeszcze:
- Do 27 czerwca 2018 r. zalogować się na stronie promocji za pomocą przesłanych przez Organizatora danych i przekazać dane do przelewu nagrody (tj. adres i nr konta założonego w promocji).
- Mail z danymi do logowania powinien zostać przekazany do 18 czerwca 2018 r.
Po pierwsze sprawdź, czy nie możesz uzupełnić danych na stronie promocji. Być może mail wysłany przez organizatora został uznany przez Twoją skrzynkę pocztową za SPAM i po prostu nie dotarł z przyczyn technicznych.
Jeśli jednak nie możesz uzupełnić danych, to zgodnie z regulaminem promocji „Premia z bonusem” trzeba będzie złożyć reklamację wysyłając ją mailem na adres kontakt@premiazbonusem.pl.
Reklamacja powinna zawierać imię, nazwisko, adres e-mail reklamującego (jeśli chce, aby odpowiedź została mu przekazana e- mailem), jak również opis i przyczyny reklamacji.
Odbiór 100 zł premii w promocji Alior Bank
Najpewniej w piątek 22 czerwca uczestnicy akcji „Konto Jakże Osobiste z Bonusem” otrzymają maila od organizatora (sprawdźcie dokładnie skrzynkę, w tym folder SPAM).
Najlepiej od razu po jego otrzymaniu przejść na stronę promocji i uzupełnić dane do przelewu nagrody.
Jakie były warunki do otrzymania 100 zł w Alior Bank?
- Do 31 marca 2018 r. należało zarejestrować się na stronie promocji, a następnie z tejże strony złożyć wniosek o Konto Jakże Osobiste wraz z kartą
- akceptując regulamin oraz regulamin świadczenia usług drogą elektroniczną
- wyrażając zgody na przetwarzanie danych osobowych dla celów marketingowych banku (w tym za pomocą środków porozumiewania na odległość)
- W ciągu 45 dni od zawarcia umowy o konto należało:
- Dokonać min. jedną płatność bezgotówkową kartą lub BLIKiem na dowolną kwotę
- Zapewnić łączne wpływy na min. 1000 zł (warto od razu przelać 1500 zł, które jest wymagane do zwolnienia z opłaty za konto)
W celu odebrania premii trzeba jeszcze:
- W terminie 7 dni od otrzymania informacji o przyznaniu nagrody trzeba uzupełnić dane do przelewu nagrody
- Mail informujący zostanie przesłany do 22 czerwca 2018 r., czyli do piątku.
Co jeśli nie otrzymałem/am informacji o otrzymaniu nagrody?
Zgodnie z regulaminem promocji „Konto Jakże Osobiste z Bonusem” reklamacje można składać za pomocą formularza kontaktowego udostępnionego po zalogowaniu na stronie promocji.