w

Nawet 400 zł (100 zł do Rossmann + 300 zł zwrotu) za otwarcie Darmowego Konta Optymalnego w BGŻ BNP Paribas!

Kolejna świetna promocja do darmowego Konta Optymalnego w BGŻ BNP Paribas!

Tym razem do zgarnięcia jest 100 zł do wydania w drogeriach Rossmann oraz do 300 zł zwrotu za płatności kartą.

Warto się spieszyć! Promocja trwa do 10 lipca 2017 r. lub do wyczerpania puli 1000 promocyjnych wniosków. Po jej osiągnięciu możliwość składania wniosków zostanie zablokowana.

100 zł na start do Darmowego Konta Optymalnego w BGŻ BNP Paribas

W trwającej właśnie akcji zgarnąć można łatwe 100 zł premii do Rossmann oraz do 300 zł zwrotu za zakupy kartą.

Warto tutaj dodać, że nowe Konto Optymalne jest w pełni darmowym rachunkiem bankowym. Jeśli nie przypadnie Wam ono do gustu, to po otrzymaniu premii możecie je po prostu zamknąć.

Nie zapłacisz zarówno za prowadzenie rachunku, jak i za kartę do konta i bankomaty BGŻ BNP Paribas i Planet Cash.

Dla kogo?

Z akcji skorzystać mogą osoby, które nie posiadały rachunku oszczęnościowo – rozliczeniowego (ROR) w banku BGŻ BNP Paribas od zaledwie 6 miesięcy, a dokładniej od 12 grudnia 2016 roku!

Posiadanie konta oszczędnościowego w BGŻOptima nie wyklucza z promocji! Jest to bowiem inna umowa ramowa oraz rachunek oszczędnościowy a nie ROR.

Jest to świetna informacja dla dawnych posiadaczy kont w BNP Paribas oraz osób, którym zakończył się 5% moneyback w T-Mobile Usługi Bankowe.

Jak otrzymać 100 zł na start?

  • Do 10 lipca 2017 r. lub do wyczerpania puli 1000 wniosków zarejestruj się na dedykowanej stronie promocji
    • Na stronie promocji podaj imię, nazwisko, nr telefonu, e-mail oraz zaznacz znajdujące się zgody
  • Po rejestracji, na tej samej stronie złóż wniosek o darmowe Konto Optymalne wraz z kartą
    • Zaznacz 1 i 2 zgodę (wniosek sam o tym podpowiada)
    • Przygotuj skan dowodu, dzięki przesłaniu skanu dowodu przez bezpieczną stronę banku, kurier nie będzie posiadał przewoził Twojego dokumentu tożsamości
    • Umowa musi zostać podpisana do 24 lipca 2017 r. za pośrednictwem kuriera
  • W sierpniu wykonaj płatności kartą na łączną kwotę min. 300 zł
  • W sierpniu zapewnij wpływ min. 1000 zł ze swojego konta w innym banku

Dodatkowo:

  • Do 1 września 2017 r. otrzymasz maila z danymi do logowania na stronie promocji
  • Do 20 września zaloguj się na stronie promocji za pomocą przesłanych przez Organizatora danych i przekaż adres pocztowy do wysłania nagrody

Nagroda zostanie przesłana listem poleconym do 30 września 2017 r. Wartość 100 zł może być wykorzystana “na raty”. Informację o jej przyznaniu otrzymasz do 18 września 2017 r. .

W międzyczasie zachęcam do skorzystania z drugiej części premii, tj. z Moneyback od płatności kartą.

300 zł moneyback do Konta Optymalnego

Jak otrzymać 300 zł Moneyback?

  • W okresie 12 miesięcy od zawarcia umowy płać kartą i zyskuj 2% moneyback
  • Maksymalnie możesz otrzymać 25 zł zwrotu miesięcznie i do 300 zł przez cały okres promocji, tj. 12 miesięcy.

Ze zwrotu wyłączone są transakcje z kodem MCC:

  • 7995, określający kasyna oraz zakłady bukmacherskie i im podobne,
  • 8999, określający profesjonalne usługi, nieklasyfikowane pod innymi kodami MCC, o ile płatność zidentyfikowana jest jako zagraniczna (country code inny niż Polska),
  • 4111, określający m.in. usługi transportowe,
  • 6012, określający instytucje finansowe,
  • 6211, określający brokerów ubezpieczeniowych,
  • 6051, określający przekazy pieniężne w instytucjach finansowych,
  • 4829, określający internetowe przekazy pieniężne.
  • 4900 określający płatność rachunków

Konto Optymalne – szczegóły i opłaty

Nowe Konto Optymalne na wielką zaletę w postaci darmowego prowadzenie rachunku wraz z kartą debetową i wybranymi bankomatami.
Nie trzeba przy tym spełniać żadnych warunków!

Konto Optymalne w BGŻ BNP Paribas to:

  • 0 zł za prowadzenie konta
  • 0 zł za kartę debetową do konta
  • 0 zł za wypłaty z bankomatów BGŻ BNP Paribas i Planet Cash
    • 5 zł za wypłaty z pozostałych bankomatów
  • 0 zł za wypłaty z bankomatów Global Alliance oraz grupy BNP Paribas za granicą
  • 0 zł za wpłaty we wpłatomatach własnych
  • 0 zł za sprawdzenie salda w bankomacie
  • 0 zł za zlecenia stałe

Linki:

Bądź na bieżąco – Newsletter / Facebook / Twitter


Nie przegap żadnej świetnej promocji, lokaty, zmiany w ofercie Twojego banku.

Informacje możesz otrzymywać przez Facebooka, Twittera lub średnio raz w tygodniu bezpośrednio na maila korzystając z Newslettera “Jak oszczędzić.pl”.


Polub stronę Jak Oszczędzić.pl na Facebooku i otrzymuj informacje o najnowszych promocjach:

#mc_embed_signup{background:#fff; clear:left; font:14px Helvetica,Arial,sans-serif; width:680px;}
/* Add your own MailChimp form style overrides in your site stylesheet or in this style block.
We recommend moving this block and the preceding CSS link to the HEAD of your HTML file. */

Zapisz się na newsletter już teraz:

* wymagane
Adres e-mail *

Imię

118 komentarzy

Dodaj odpowiedź
  1. Moim zdaniem to wszystkie płatności kartą, chociaż czasami jest dyskusja, czy płatności w Internecie też się liczą. Na 100% wszystkie płatności w punktach stacjonarnych wg poniższej definicji:

    Transakcje bezgotówkowe – operacje bezgotówkowe wykonane przez Uczestnika w okresie trwania Promocji za pomocą Karty, polegające na dokonaniu płatności za towary lub usługi w punktach handlowo – usługowych, w którym akceptowana jest płatność Kartą

  2. jeśli umowę podpiszę w przyszłym tygodniu bo kurier tak przyjedzie to pierwszy miesiąc zwrotu już mi się liczyć od czerwca.Jeśli tak to jak mam zrobić 2500 zł płatności żeby był pełny zwrot

  3. Czy Pin do karty bezpłatnie mogę zmienić w obojętnie jakim bankomacie czy tylko w bankomatach BGŻ-u.Próbuję się do dzwonić na infolinię ale przez 30min. nikt nie odebrał- parodia lub mają długi weekend:)

  4. Z regulaminu:

    "Przekazy wykonywane są jedynie w PLN. Kwota przekazu musi stanowić wielokrotność PLN 50. Maksymalna kwota przekazów nie może przekroczyć w jednym roku kalendarzowym PLN 2 000. Limit ten zmniejsza się o wyższą z kwot: (i) sumę przekazów zlecającego wypłaconych i oczekujących na wypłatę w tym roku lub (ii) sumę kwot zwróconych lub oczekujących na zwrot zlecającemu w tym roku.
    Kwota przekazów zleconych przez wszystkich zlecających do danego odbiorcy nie może przekroczyć PLN 4 000 w roku kalendarzowym"

  5. Warto dodać, że kartę debetową otrzymujemy od razu przy podpisaniu umowy i z konta możemy korzystać już kilkanaście minut po podpisaniu umowy u kuriera.

  6. Jak wygląda sprawa PINu do karty? Konsultant z banku w trakcie rozmowy telefonicznej poinformował mnie, że muszę dzwonić na infolinię żeby dostać PIN, aktywować konto i potwierdzić zgody marketingowe. Wydawał mi się nieco niewiarygodny… Ktoś już ma za sobą aktywację konta i karty żeby potwierdzić jak jest w praktyce?

  7. I druga sprawa. Dawno temu cos tam otwieralem w Optimie (promocja lokaty z comperii z tego co pamiętam). Zamykalem to całkiem niedawno natomiast czy to moglo byc inne konto niz oszczędnościowe? Tzn. czy Optima ma rachunki rorowskie?

  8. BGŻOptima to zupełnie inny twór (i inna umowa ramowa), także z tym nie ma problemu.

    Co do płatności tych 300 zł to wszystko powinno się wliczać. W regulaminie tej promocji nie ma żadnych wykluczeń. Bon paliwowy zresztą jest widoczny bodajże jak zwykła płatność za paliwo. 🙂

  9. No właśnie nie wiadomo jak z tym 300 zł i Euronet 😛 Kurde. A jakby kupić coś w sklepie za 300 zł i oddać? Np Auchan można kartą a potem zwrócić i oddają w gotówce :>P hheheh taki trick

  10. Otwórz konto przycisk? O tej porze "PRZERWA W DOSTĘPIE DO SYSTEMU BANKOWOŚCI INTERNETOWEJ
    ORAZ WNIOSKÓW ONLINE

    Informujemy, iż system bankowości oraz wnioski online są czasowo niedostępne ze względu na prace serwisowe.
    Przepraszamy za utrudnienia."

  11. Najlepsze ze maila maila "
    Szanowni Państwo,

    dziękujemy za wybranie rachunku w Banku BGŻ BNP Paribas i serdecznie witamy w gronie naszych Klientów. Państwa zaufanie jest dla nas bardzo ważne i codziennie motywuje nas do zapewniania najwyższej jakości świadczonych usług." Czyli konto otwarte. A kontakt z nimi to katorga..

  12. Jednak znalazłem kartę na dnie koperty.. Infolinia mówi że konto zostało poprawnie otwarte chociaż dokumentów od kuriera nie mają 😛 I podobno jestem załapany do promocji. Teraz widzę żę ominęła mnie promo z bonem allegro :< heh

  13. Hehe, z tym bankiem zawsze problemy 😀 Anyway cisnąłbym, żeby zgarnąć te 100 zł i w zamian za miłe przyjęcie zamknąłbym konto.

  14. Konto i karta otwarte poprawnie ale nie przypięte pod bankowość. Podobno kurier nie miał dyspozycji aby ta umowa była zwrotna do banku tylko po cholere mi dwie umowy takie same 😀 Także dodadzą mi i taki będzie finał tego żenującego banku

  15. podobno konto miało być "optymalne" ,w umowie ramowej nie jest wyszczególnione , na infolinii powiedzieli mi że mam konto "dobrze dobrane "
    dlatego pobrali mi 10 zł za prowadzenie rachunku , a otwierałem jak wszyscy korzystając z linka , czy ktoś miał coś podobnego i czy bon do rossmana będzie aktualny ?

  16. A co jest na umowie? W systemie bankowości oczywiście nie ma informacji jaki to typ rachunku. Trochę dziwna sprawa, ale w tym banku problemy są bardzo częste. Żona ma konto z tej samej promocji, ale na razie nie ma żadnej opłaty (jeszcze nie minął pełny miesiąc).

  17. właśnie w umowie jest "konto osobiste " żona też tak ma , a nie zakładam 1-szy raz , wszystko robie tak jak opisałeś , złożyliśmy reklamacje zobaczymy

  18. cytuje:

    Szanowny Panie,

    w odpowiedzi na zgłoszenie z dnia 2017-07-31 dziękuję za przekazane uwagi.

    Wyjaśniam, że złożona przez Pana reklamacja została rozpatrzona pozytywnie. Naliczona opłata za prowadzenie rachunku (10,00 zł) została anulowana. Zwrot opłaty został zaksięgowany na Pana rachunku ROR w dniu 01.08.2017r.

    Jednocześnie potwierdzam, iż ustawienia parametrów na Pana rachunku zostały zweryfikowanei w konsekwencji został on sparametryzowany zgodnie z przedstawioną Panu ofertą Konta w pakiecie Konto Optymalne.

    więc warto zweryfikować , czy też nie Macie jakiegoś zonka.

  19. Przelew w tej promocji może być dosyć ryzykowny. Napisane jest tylko, że w punktach usługowo-handlowych akceptujących płatności kartą. Moim zdaniem internetowe sklepy to też powinny się łapać. W ogóle to całe rozróżnienie mnie denerwuje. Ważne, że zapłaciłem kartą.

  20. To jeszcze dostanę moneyback od 300zł?:P (6 zł)

    Najlepsze że nie miałem pinu do karty (zapomniałem że to robiło się smsem), Zadzwoniłęm na infolinię zeby potwierdzić ile kosztuje nowy pin a babka zaczęła od weryfikacji i ustalania nowego pinu, nawet nie mówiąc że to 10 zł.. Dopiero pomyślałem żeby zadzwonić jeszcze raz i koleś odebrał podpowiedział jak ustalało się pin i że sms od banku musiał być. ZNALAZŁEM z lipca kod 😛 Zaoszczędziłem 10 zł 😉

  21. Tutaj się nie zgodzę, w regulaminie nie mamy informacji o dacie księgowania / rozliczenia:

    od dnia 01 sierpnia 2017 r. do dnia 31 sierpnia 2017 r. dokona Transakcji bezgotówkowych na łączną kwotę min. 300 zł.

    Transakcje bezgotówkowe – operacje bezgotówkowe wykonane przez Uczestnika w okresie trwania Promocji za pomocą Karty, polegające na dokonaniu płatności za towary lub usługi w punktach handlowo – usługowych, w którym akceptowana jest płatność Kartą

  22. Właśnie napisałem do banku o moneyback:) Ale jak to mieli wysłać bon 11 dni temu? Chyba do jutra mają czas i powinno być w w pierwszych dniach października.

    "Nagroda zostanie przesłana listem poleconym do 30 września 2017 r. "

  23. "Szanowny Panie,

    dziękuję za nadesłaną korespondencję.

    Uprzejmie informuję, że jednym z warunków promocji konta z 2% zwrotem Money Back jest wyrażenie przez Klienta zgód na przetwarzanie danych osobowych w celach marketingowych przez Bank oraz na otrzymywanie drogą elektroniczną (SMS, email) informacji Banku stanowiących informacje handlowe, w oddziale Banku/za pośrednictwem stron internetowych Banku.

    Wyjaśniam, że wyżej wymienione zgody marketingowe nie zostały przez Panią udzielone.

    W przypadku dodatkowych pytań zachęcam Pana do ponownego kontaktu poprzez wiadomość zwrotną, wysłanie wiadomości z serwisu internetowego lub wypełnienie formularza kontaktowego na stronie Banku. " To się dowiedziałem że nagle nie mam zgód..

  24. Dajcie znać, co odpiszą.

    Postępowanie reklamacyjne
    1. Wszelkie reklamacje dotyczące sposobu przeprowadzenia Promocji można zgłaszać na piśmie na adres Organizatora: Agencja Hagen, ul. Skibicka 29, 02-269 Warszawa z dopiskiem „REKLAMACJA” lub na adres e-mail: kontakt@atrakcyjnekonto.pl.
    2. Reklamacja powinna zawierać imię, nazwisko, adres e-mail reklamującego, jak również opis i przyczyny reklamacji

  25. Ja nawet nie dostałem info o wygranej. Mail od atrakcyjnekonto na reklamacje

    1. Dzień dobry,

    Pana konto prawdopodobnie nie zostało założone przy pomocy linku promocyjnego dostępnego po zarejestrowaniu się w przycisku „Otwórz konto” lub w mailu potwierdzającym rejestrację – zgodnie z regulaminem §1 ustęp 5 pkt 2. Nie mamy wglądu do systemu bankowego, dlatego poprosimy bank o ponowną weryfikację.
    Bardzo prosimy jeszcze o chwile cierpliwości.

    W razie dodatkowych pytań zapraszamy do kontaktu.

    2. Dzień dobry,

    Poprosiliśmy bank o ponowną weryfikację Pana osoby.
    Pana reklamacja została rozpatrzona negatywnie.

    W razie dodatkowych pytań zapraszamy do kontaktu.

    Pozdrawiamy,
    Zespół Promocji Atrakcyjne Konto

    Dobrze ze wiedzą lepiej.. ;/

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Ładowanie…

460 zł do Konta 360° w akcji Zgarnij Premię z Bankiem Millennium

Citibank: 400 zł premii za otwarcie konta Citi Priority