w

10 zł premii za wykonanie dwóch przelewów na telefon w PKO BP i Inteligo

PKO Bank Polski oraz Inteligo ruszyły z kolejną niezłą promocją.

Do zgarnięcia jest 10 zł premii za spełnienie prostego warunku. Wystarczy wykonać dwa przelewy na telefon korzystając z aplikacji IKO.


Promocja trwa od 3 do 30 listopada 2016 roku.

5% moneyback’u do T-Mobile Konta znów dostępny

Do 25 zł zwrotu miesięcznie za płatności kartą do T-Mobile Konta. Konto będzie darmowe wraz z kartą po wykonaniu płatności na min. 200 zł.

Zapisz się do promocji i zgarnij nawet 300 zł w ciągu roku!

10 zł premii za wykonanie dwóch przelewów na telefon


Warunki promocji są banalnie proste:

Bank wypłaci nam 10 zł premii w zamian za wykonanie za pośrednictwem Aplikacji IKO dwóch przelewów na telefon na minimum 5 zł do innego użytkownika Aplikacji IKO lub na rachunek w innym banku obsługującym przelewy na telefon w ramach systemu BLIK,

Dodatkowo należy utrzymać aktywną Aplikację IKO od momentu spełnienia warunków określonych do dnia wypłaty premii, tj. do 14 dni roboczych od dnia zakończenia akcji.

Dla kogo akcja?

Promocja przeznaczona jest dla osób, które posiadają rachunek bankowy w PKO BP lub Inteligo. Dodatkowo trzeba mieć wyrażone zgody na przesyłanie informacji handlowych.


Nagrodę otrzyma pierwszych 6 000 osób, które spełni powyższy warunek. Organizator zastrzega sobie prawo do przedłużenia akcji oraz do zwiększenia puli nagród do 10 tys.

Wykluczenia

Z Promocji są wyłączeni klienci Banku, którzy od 01.01.2016 roku do dnia poprzedzającego dzień rozpoczęcia Promocji, czyli do dnia 02.11.2016 do godziny 23:59:59 włącznie, zlecili Przelew na telefon z dowolnej wersji aplikacji IKO, połączonej z dowolnym rachunkiem w PKO Banku Polskim lub Inteligo

Więcej informacji:

  • Regulamin promocji „Przelewaj na telefon”

Newsletter



Zapisz się na newsletter „Jak oszczędzić.pl” i otrzymuj informacje o nowych promocjach i okazjach do oszczędzania pieniędzy.

Dzięki newsletterowi nie prześpisz żadnej naprawdę dobrej promocji i ważnych momentów promocji czy podwyżek opłat w bankach.

#mc_embed_signup{background:#fff; clear:left; font:14px Helvetica,Arial,sans-serif; width:680px;}
/* Add your own MailChimp form style overrides in your site stylesheet or in this style block.
We recommend moving this block and the preceding CSS link to the HEAD of your HTML file. */

Zapisz się na newsletter już teraz:

* wymagane
Adres e-mail *

Imię

0 0 votes
Article Rating
Subscribe
Powiadom o
guest

8 komentarzy
najstarszy
najnowszy oceniany
Inline Feedbacks
View all comments
Szymon
Szymon
7 lat temu

A można zrobić 2 przelewy na ten sam numer telefonu? 😉

Anonimowy
Anonimowy
7 lat temu

Miałem Inteligo i robiłem przelewy, teraz mam pko, tzn że nie dostanę premii?

Anonimowy
Anonimowy
7 lat temu

MOŻNA DO TEJ SAMEJ OSOBY 2 RAZY PRZELAĆ????

Darek M.
Darek M.
7 lat temu

Według regulaminu można. Nie jest napisane, że mają to być dwa przelewy do różnych osób.

@up up
Niestety wygląda na to, że już nie spełniasz tego punktu:

"Z Promocji są wyłączeni klienci Banku, którzy od 01.01.2016 roku do dnia poprzedzającego dzień rozpoczęcia Promocji, czyli do dnia 02.11.2016 do godziny 23:59:59 włącznie, zlecili Przelew na telefon z dowolnej wersji aplikacji IKO, połączonej z dowolnym rachunkiem w PKO Banku Polskim lub Inteligo"

kaka'
kaka'
7 lat temu

"Dodatkowo trzeba mieć wyrażone zgody na przesyłanie informacji handlowych"

Mam pytanie gdzie sprawdzić powyższy warunek?

Darek M.
Darek M.
7 lat temu

Nie kojarzę tego w systemie to chyba trzeba dzwonić na infolinię.

Anonimowy
Anonimowy
7 lat temu

w ustawieniach można to sprawdzić, przy zmianie adresu na dole jest ta zgoda

Darek M.
Darek M.
7 lat temu

Dzięki, rzeczywiście jest tam coś takiego 🙂

Co myślisz?

Money Mania 9: 100 zł premii + 4% w akcji Konto z kartą procentuje w BZ WBK

10% zwrotu za płatności kartą na Poczcie Polskiej