w

Bilet do kina za … wykonanie przelewu na telefon w Millennium!

Bank Millennium nie przestaje zaskakiwać. Dzięki aktywnemu promowaniu aplikacji mobilnej możemy zgarnąć kolejne bilety do kina 😉

Przypomnę, że do tej pory można było w łatwy sposób zgarnąć co najmniej 4 bilety.

Jeżeli nie macie jeszcze konta w Millennium, to do zgarnięcia jest dodatkowe 150 zł premii za otwarcie Konta 360, zasilanie go i płacenie kartą w ramach promocji Money Mania.

Warto dodać, że Konto w Millennium można polecić przede wszystkim osobom, które chcą oszczędzać pieniądze. Millennium posiada świetny rachunek oszczędnościowy na 3% oraz lokatę mobilną na 3,5%.

5% moneyback’u do T-Mobile Konta znów dostępny

Do 25 zł zwrotu miesięcznie za płatności kartą do T-Mobile Konta. Konto będzie darmowe wraz z kartą po wykonaniu płatności na min. 200 zł.

Zapisz się do promocji i zgarnij nawet 300 zł w ciągu roku!

Bilety do kina za powiązanie telefonu lub przelew na telefon

W ramach promocji “Odkryj moc przelewów na telefon” można otrzymać jeden bilet do Cinema City.

Jeżeli dotąd nie powiązaliście telefonu z kontem (nie używaliście aplikacji mobilnej) w Banku Millennium to zdobycie wejściówki do kina będzie jeszcze łatwiejsze. Wystarczy powiązać telefon z kontem w aplikacji mobilnej i gotowe 😉

Warunkiem udziału w promocji jest:

  • Posiadanie konta w Banku Millennium
  • Posiadanie zainstalowanej i aktywnej aplikacji mobilnej
  • Posiadanie Aktywnej usługi płatności mobilnych BLIK
  • Udzielenie najpóźniej w ostatnim dniu trwania promocji zgody na przetwarzanie danych osobowych w celach marketingowych przez bank i instytucje współpracujące oraz na otrzymywanie spersonalizowanych informacji dotyczących produktów banku. 

Jak otrzymać bilet do kina?

Jak już wspomniałem wyżej, jeżeli nie powiązaliście jeszcze telefonu to wystarczy:

  • Uruchomić aplikację mobilną Banku Millennium
  • Wejść w Ustawienia -> Przelew na telefon
  • Zweryfikować wprowadzony numer telefonu i wybrać konto do przelewów na telefon
  • Potwierdzić operację PIN-em

Jeżeli natomiast macie już powiązany telefon, to trzeba będzie wykonać przelew na telefon na kwotę min. 10 zł poprzez:

  • Uruchomienie aplikacji mobilnej Banku Millennium
  • Wybranie w menu opcji Przelewy -> Przelew na telefon
  • Wprowadzenie nazwy i numeru telefonu odbiorcy
  • Zatwierdzenie przelewu

Promocja trwa do 31 stycznia 2016 r. lub do wyczerpania puli 7000 kodów do kina.

Kod zostanie wysłany SMS-em najpóźniej do 12 lutego 2016 r. Zachowuje on swoją ważność na seanse 2D do 30 czerwca 2016 r.

Więcej informacji:

  • Strona promocji przelewów na telefon
  • Regulamin promocji “Odkryj moc przelewów na telefon”

Newsletter



Zapisz się na newsletter “Jak oszczędzić.pl” i otrzymuj informacje o nowych promocjach i okazjach do oszczędzania pieniędzy.

Dzięki newsletterowi nie prześpisz żadnej naprawdę dobrej promocji i ważnych momentów promocji czy podwyżek opłat w bankach.

#mc_embed_signup{background:#fff; clear:left; font:14px Helvetica,Arial,sans-serif; width:680px;}
/* Add your own MailChimp form style overrides in your site stylesheet or in this style block.
We recommend moving this block and the preceding CSS link to the HEAD of your HTML file. */

Zapisz się na newsletter już teraz:

* wymagane
Adres e-mail *

Imię

28 komentarzy

Dodaj odpowiedź
  1. Toś się Adminie rozpędził….
    Bilet do kina za … wykonanie przelewu na telefon w Millennium!
    Czytając regulamin mam wrażenie ,że piszesz nieprawdę.
    Osoba przelewająca faktycznie musi być związana z Millennium natomiast odbiorca może nigdy nie słyszeć o tym banku.
    Po przeczytaniu skasuj post i nanieś prawdziwe informacje

  2. Telefon jest chyba z automatu wiązany podczas aktywacji aplikacji mobilnej. Także jak ktoś już wcześniej to robił to pozostaje przelew 10 zł na telefon.

  3. sam sobie odpowiem 😉

    2.8.
    Kody
    uprawniające do wymiany nabilet
    y
    kinow
    e
    dotyczą
    dowolny
    ch
    seans
    2
    D
    z bieżącego
    repertuaru danego Kina
    ,
    z wyłączeniem:
    2.8.1.
    pokazów specjalnych,
    2.8.2.
    pokazów przedpremierowych,
    2.8.3.
    pokazów
    na
    zaproszenie (zamknięte),
    2.8.4.
    maratonów,
    2.8.5.
    pokazów/eventów
    specjalnych
    w Cinema City,
    2.8.6.
    filmów wyświetlanych w IMAX
    ,
    2.8.7.
    filmów wyświetlanych w salach VIP.

  4. Nie działa: „Połączenie jest niedostępne lub niemożliwe Spróbuj ponownie później” klika razy próbowałem i nic z tego …

  5. „Połączenie jest niedostępne lub niemożliwe Spróbuj ponownie później” klika razy próbowałem i nic z tego …
    i tyle jeśli chodzi o promocje – czyli nici z biletu do kina … na infolinii nie potrafią pomóc

  6. Gdzie można włączyć tę "zgodę na przetwarzanie danych osobowych w celach marketingowych przez bank i instytucje współpracujące oraz na otrzymywanie spersonalizowanych informacji dotyczących produktów banku"?

    • @up DeTomek
      Masz 2 opcje: albo infolinia albo wizyta fizycznie w oddziale (zadne aplikacje czy Millenety tutaj nie pomoga). Sorry, taki system

  7. Właśnie zalogowałem się do aplikacji mobilnej i otrzymałem komunikat: "Zarejestruj numer telefonu". Aplikację używałem wcześniej, czyli wygląda na to, że dotychczasowi użytkownicy aplikacji mogą otrzymać bilet do kina w uproszczony sposób.

    Zaraz będę dzwonił do banku pytać o zgody marketingowe.

  8. Zgody już miałem wyrażone. Po aktywacji płatności na telefon przyszedł SMS z banku:
    "Twój numer został zarejestrowany. Od teraz możesz szybko i wygodnie otrzymywać przelewy na numer telefonu."

  9. Można na swój numer zarejestrowany w millenium wysłać te 10 zł ?
    Co później można zrobić z tymi wysłanymi pieniędzmi na telefon, to jest tzw płatność telefonem w sklepie ?

  10. A o tej promocji nie wiedzą nawet pracownicy banku.
    Dziś u mnie jedna Pani zrobiła wielkie oczy, a druga (o pięknych nogach i krótkiej sukience 😉 )pomyliła ją chyba z inną promocją polegającą na otrzymaniu drugiego biletu gratis w zamian za zapłacenie za pierwszy blikiem

    Pozdrawiam Panie z placówki przy Agorze 😉

  11. @up
    Potwierdzam! Kod wyslany dzisiaj tj.9 lutego ~16-tej. Zakladam na 99%, ze zaczeli wysylac hurtem wlasnie w dniu dzisiejszym…..
    Pzdr (Kinoman 😉

  12. 17 grudnia zrobiony przelew i do dnia dzisiejszego brak kodu. Można jakoś uzyskać informację dlaczego go nie dostałem ? Raczej wątpie żeby w 2 dni poszło 7000 biletów…

  13. Uczestnik ma prawo zgłaszać Bankowi reklamacje dotyczące Promocji najpóźniej do 14 lutego 2016 roku.

    Najszybciej zrobisz to przez infolinię, jeżeli nie masz darmowych minut to z kolei możesz za pośrednictwem bankowości internetowej (opcja kontakt).

Pozostaw odpowiedź Anonimowy Anuluj pisanie odpowiedzi

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Ładowanie…

Ranking promocji bankowych, grudzień 2015 r. + ostatni dzień na skorzystanie z Comperia Bonus 5

Bank Millennium: Lokata mobilna 3,5%, konto oszczędnościowe 3%, bilety do kina i 150 zł dla nowych klientów