Bank SMART: 3,5% na rachunku SMART Procent oraz inne oferty do 4%

Z dniem 11 lutego 2015 roku zakończyło się promocyjne
oprocentowanie 3,5% lub 4% (w zależności od tego kiedy
otworzyliśmy konto).
Od 12 lutego oprocentowanie rachunku oszczędnościowego w
Bank SMART spadło do 3% (max. Do 50
tys. zł) i 2,5% (powyżej tej kwoty).
Lepsza oferta, bo 3,5%
do 50 tys. zł i 3% powyżej
tej kwoty miała obowiązywać dla kont założonych
od 12 lutego 2015 r.
Wygląda na to, że decyzja banku o obniżkach oprocentowania
spowodowała masowy odpływ kapitału. Zaledwie po tygodniu od obniżek, Bank postanowił
wycofać się z tej decyzji i przywraca wyższe oprocentowanie wynoszące 3,5%!

Bank Smart – 3,5% na koncie SMART
Procent

Nowe stawki oprocentowania wchodzą w życie z dniem 18 lutego 2015 r. Oprocentowanie dla
kont założonych do 11 lutego 2015 zostało podwyższone do 3,5%.

Podwyższeniu uległ też próg dla którego obowiązuje
podwyższone oprocentowanie – z 50 tys. zł na 100 tys. zł. Dla kwot od 100
tys. do 200 tys. zł
oprocentowanie wynosi 3%, a powyżej 200 tys. zł wynosi
2,5%.

Nowe oprocentowanie promocyjne
obowiązuje do 17 marca 2015 r.

Informacja z banku

Drodzy Klienci, 
Informujemy, że od dnia 18 lutego br. ulega zmianie “Tabela
Oprocentowania, Opłat i Prowizji Rachunków w Banku SMART”. Zmiana dotyczy
oprocentowania specjalnego oszczędności zgromadzonych na rachunkach SMART
Procent oraz SMART Biznes procent prowadzonych w PLN. 
Nowe stawki oprocentowania specjalnego wyniosą: 
Rachunki Oszczędnościowe i
Lokacyjne PLN – oprocentowanie specjalne
Stawka
specjalna dla kont otwartych do dnia 11.02.2015 (obowiązuje w okresie od
18.02.2015 r. do 17.03.2015 r.)
SMART
Procent
SMART
Biznes
Procent
Oprocentowanie
stałe w okresie promocji, stawki w skali roku
do 100 tys.
PLN
miesięczna
3,50%*
3,50%*
powyżej 100
tys. PLN do 200 tys. PLN
miesięczna
3,00%*
3,00%*
nadwyżka
ponad 200 tys. PLN
miesięczna
2,50%*
2,50%*
*jeżeli
WIBOR 3M wzrośnie o tyle, że stawka oprocentowania zasadniczego przekroczy
oprocentowanie specjalne, stosuje się oprocentowanie zasadnicze.
 
Pełen tekst “Tabeli Oprocentowania, Opłat i Prowizji Rachunków w Banku
SMART”. 
Zmiany wchodzą w życie z dniem 18 lutego 2015 roku
W przypadku jakichkolwiek pytań lub wątpliwości, prosimy o kontakt z naszą
infolinią pod numerami telefonów 22 438 41 41 lub 801 800 188, czynnymi od
poniedziałku do piątku w godzinach 8-20 oraz w soboty w godzinach 8-16. 

Z poważaniem,
Zespół Banku SMART

10 komentarzy

Dodaj odpowiedź
  1. Informacja: W SMART Banku znikają pieniądze z konta. W dniu 24.03.2014r. za przelewy wewnętrzne bank pobiera odsetki karne niezależnie od kwoty przelewu. Odsetki Karne to w moim i żony przypadku po – 2,76 zł. Błąd systemu, czy zaplanowana kradzież pieniędzy z Konta? Proponuję sprawdzić własne Smart Konta.

  2. Co do opłaty to pewnie robiłeś drugi lub kolejny przelew z konta oszczędnościowego. Wtedy wg taryfy opłat jest prowizja. Znikanie pieniędzy to sytuacja, kiedy robisz i przelew a on ginie gdzieś po drodze.

  3. Drugi przelew z konta oszczędnościowego to kwota 5 zł, a nie 2,76 zł. a w tytule przelewu jest jasno napisane – Odsetki karne – Przelew własny.

  4. @Anonimowy 25 marca 2015 13:51
    Może pojawiło się jakieś niedozwolone saldo debetowe i bank pobrał odsetki karne. Niektóre banki tak mają, że przy zlecanych operacjach blokują tylko kwotę operacji bez prowizji, która jest pobierana później i może zabrakło środków na koncie.
    Może lepiej zadzwoń na infolinię, żeby wyjaśnić sytuację, zamiast bezsensownie "siać panikę" na blogach i forach. Jeśli rzeczywiście jest jakiś błąd systemowy lub nowa opłata, to daj znać.
    Normalny rozsądnie zachowujący się klient banku dzwoni w takiej sytuacji najpierw na infolinię banku i prosi o wyjaśnienie sytuacji / składa reklamację. Jaka jest odpowiedź pracowników banku na twoje oskarżenia? Potwierdzają, że jest to "zaplanowane złodziejstwo"? Przyjęli twoją reklamację? Bez sensu jest dyskutować na takie tematy na blogach dopóki nie znamy stanowiska / wyjaśnienia problemu podanego przez bank.

  5. Też zostały mi naliczone odsetki karne w wysokości ponad 6zł zaraz po wykonaniu przelewu z konta oszczędnościowego na zwykłe (przelew wewnętrzny, pierwszy w tym miesiącu). Oczywiście na infolinii nie mają pojęcia z jakiego powodu te odsetki zostały naliczone. Pozostaje złożenie reklamacji i max 30 dni oczekiwania na jej rozpatrzenie.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Ładowanie…

BZ WBK: Do 650 zł zwrotu za energię elektryczną – 10% MoneyBack

Virgin Mobile: nielimitowane rozmowy, SMSy i 4 GB Internetu za 29 zł