Banki wciąż nie
rozpieszczają oszczędzających. Wiele osób decyduje się na konsumpcję czy
inwestycje w inne instrumenty finansowe, w tym mieszkania.
rozpieszczają oszczędzających. Wiele osób decyduje się na konsumpcję czy
inwestycje w inne instrumenty finansowe, w tym mieszkania.
Na szczęście od
czasu do czasu pojawiają się ciekawe oferty. Jedną z nich jest 2-miesięczna Lokata Mobilna od Getinonline.
Oprocentowanie lokaty to 4% brutto w
skali roku.
czasu do czasu pojawiają się ciekawe oferty. Jedną z nich jest 2-miesięczna Lokata Mobilna od Getinonline.
Oprocentowanie lokaty to 4% brutto w
skali roku.
Szczegóły
- Oprocentowanie
lokaty: 4% - Okres
lokaty: 2 miesiące - Kapitalizacja:
na koniec okresu - Kwota
minimalna: 1 000 zł - Kwota
maksymalna: 10 000 zł - Dostępna
tylko przez aplikację Getin Mobile - Po zakończeniu
okresu umownego lokata zostanie przedłużona na warunkach lokaty standardowej. - Można
założyć tylko 1 lokatę
Niestety są dwa ograniczenia:
- Lokatę
można założyć tylko poprzez aplikację
Getin Mobile, dostępną na Androida
i iOS. - Maksymalna
kwota lokaty to zaledwie 10 000 zł
Uwaga:
Lokata zostanie przedłużona
automatycznie na dużo gorszych warunkach. Jest to stała praktyka banku. Polecam
zaraz po założeniu lokaty wejść w jej edycję i zmienić odnawialność lokaty na „lokata
nieodnawialna”.
automatycznie na dużo gorszych warunkach. Jest to stała praktyka banku. Polecam
zaraz po założeniu lokaty wejść w jej edycję i zmienić odnawialność lokaty na „lokata
nieodnawialna”.
Jak założyć
Lokatę Mobilną?
1.
Należy
pobrać aplikację Getin Mobile na telefon.
Należy
pobrać aplikację Getin Mobile na telefon.
a.
Aplikacja
dostępna jest na platformę Android i iOS
Aplikacja
dostępna jest na platformę Android i iOS
2.
Po
zalogowaniu się do bankowości mobilnej należy wybrać:
Po
zalogowaniu się do bankowości mobilnej należy wybrać:
a.
Kafel
lokaty
Kafel
lokaty
b.
Opcję
załóż nową lokatę
Opcję
załóż nową lokatę
c.
Ofertę
„Lokatę Mobilną 4%”
Ofertę
„Lokatę Mobilną 4%”
Lokata to tylko taki chwyt marketingowy. Nie można jej założyć od kilku dni – komunikat "wystąpił błąd przy zakładaniu depozytu". Nieładnie tak wpuszczać w kanał klientów.
potwierdzam, u mnie ten sam komunikat
nie działa mi na moim telefonie kompletnie aplikacja mobilna, pracownica na infolinii najpierw bagatelizowałą problem próbując stwierdzenia, że nie ma informacji o tym jakoby aplikacja nie działała, a gdy powiedziałem jej że w internecie jest dużo komentarzy że aplikacja nie działa zmieniła tor i stwierdziła, że problem jest zgłoszony i trwają stale prace nad nim
Od 2 dni nie mogę założyć lokaty. Czy bank nad tymi trudnościami niepanuje ???
Niestety nie jesteś jedyną osobą, która nie może założyć tej lokaty. Nie rozumiem polityki banku, który dużo traci w oczach klientów przez takie błędy.
Tez mialam te same problemy z zalozeniem lokaty. Pobieralam aplikacje zarowno na iPhona jak i na Androida. Instalowalam i odinstalowywalam kilka razy i ostatecznie udalo mi sie zalozyc lokate za posrednictwem iPhona. Nawet nie zmieniam lokat w getinonline na nieodnawialne bo i tak bank zazwyczaj to ingnorowal i odnawial mi na slabych warunkach (zawsze te odnowiona lokate zrywalam). Tym razem getinonline wykazal sie wieksza kreatywnoscia. Pieniadze po prostu zniknely w bankowosci elektroncznej i nie wrocily na moje konto w innym banku. Wtedy dopiero zrozumialam geneze nazwy tej lokaty. Mobilna bo pieniadze odjezdzaja badz ulatniaja sie jak kto woli. Po telefonach do banku, srodki odzyskalam. Z rozmowy z konsultantem wynikalo ze nie jestem jedyna osoba, ktorej srodki wykazaly szczegolna "mobilnosc".
Informacja dla tych co lokaty nie zalozyli: nie macie czego zalowac, kto wie jak zakonczylaby sie Wasza przygoda z ta lokata.
Mnie ta sytuacja sklonila do wycofania swoich srodkow z tego banku.
Pozdrawiam