w

Uzupełnienie danych w promocji Agory i Millennium „Konto 360º z wysoką premią za aktywność – 150 zł”

Osoby uczestniczące w promocji Agory i Banku Millennium „Konta 360º z wysoką premią za aktywność” powinny wypatrywać maila z informacją o zakwalifikowaniu się do wypłaty I częsci nagrody w wysokości 50 zł.

Niektórzy otrzymali już swoje maile. Niestety nie znaczy to, że wszyscy otrzymają maile już teraz. Organizator (Agora) ma czas na wysyłkę maili od 6 listopada do 7 grudnia 2015 r.

Uzupełnienie danych w panelu promocji

Jest to najważniejszy moment promocji, ponieważ przez nieuwagę i fakt, że wiadomość ta często trafia do SPAMU można zostać pozbawionym premii.

Na uzupełnienie danych do przelewu premii jest 7 dni od wysłania maila.

W celu wypełnienia danych, należy przejść na stronę konto360.zpremia.pl, zalogować się oraz podać imie, nazwisko, adres i numer założonego Konta 360º w Banku Millennium.

Uwaga: Numer rachunku należy podać bez spacji.


Na koniec przypomnę regulamin promocji.

Kto kwalifikuje się do otrzymania premii?

Osoby, które spełniły warunki I etapu promocji, to osoby, które:

  • Złożyły wniosek internetowy na stronach o otwarcie konta w dniach 21.09 – 31.10 2015 za pośrednictwem profilu w aplikacji promocyjnej pod adresem www.konto360.zpremia.pl
  • Składając wniosek wyraziły zgodę na przetwarzanie danych osobowych dla celów marketingu Banku, podmiotów stanowiących jednostki powiązane z Bankiem oraz współpracujące z Bankiem
  • W wyniku ww. wniosku zawarły umowę o prowadzeniu Konta 360°
  • W terminie do 30.11 2015 r. wykonały co najmniej jedną płatność (lub płatności) bezgotówkową kartą wydaną do konta w sklepach stacjonarnych (POS) na kwotę minimum 360 zł.

Osoby te powinny były otrzymać od Organizatora informację o zakwalifikowaniu do wypłaty premii pieniężnej podstawowej.

Jeśli należysz do nich i nie otrzymałeś takiej informacji, prosimy o kontakt z Organizatorem, za pomocą formularza na stronie www.konto360.zpremia.pl.

Osoby, które spełniły warunki wypłaty premii pieniężnej podstawowej w dalszym ciągu osoby mogą oczywiście otrzymać premie II i III etapu, o ile spełnią odpowiednie warunki (wpływ na konto i płatności kartą dołączoną do konta) do 31.12.2015.

Osoby, które spełniły ww. warunki za wyjątkiem warunku z punktu 4-go nadal biorą udział w promocji i  mogą uzyskać premie II i III etapu -naturalnie jeśli tylko spełnią odpowiednie dla II i III etapu warunki, przewidziane w regulaminie.

Osoby, które spełniły warunki z wyjątkiem warunków opisanych w punktach 2 i 4 mogą w dalszym ciągu uzyskać premie II i III etapu, jeśli spełnią odpowiednie dla II i III etapu warunki, przewidziane w regulaminie oraz uzupełnią warunek 2., czyli wyrażą zgodę na przetwarzanie danych osobowych w celach marketingowych dzwoniąc na numer Infolinii Banku Millennium (TeleMillennium 801 331 331) lub w każdym oddziale Banku.

Odpowiednim dokumentem do wyjaśnienia wszelkich wątpliwości pozostaje „Regulamin Akcji promocyjnej „Konto 360º z wysoką premią za aktywność” – dostępny na stronie www.konto360.zpremia.pl.

Uczestników promocji, którzy mają inne pytania lub problemy prosimy o kontakt z Organizatorem przy pomocy formularza kontaktowego na stronie promocji konto360.zpremia.pl lub pod adresem reklamacje@bankzpremia.pl.

Newsletter



Zapisz się na newsletter „Jak oszczędzić.pl” i otrzymuj informacje o nowych promocjach i okazjach do oszczędzania pieniędzy.

Dzięki newsletterowi nie prześpisz żadnej naprawdę dobrej promocji i ważnych momentów promocji czy podwyżek opłat w bankach.

#mc_embed_signup{background:#fff; clear:left; font:14px Helvetica,Arial,sans-serif; width:680px;}
/* Add your own MailChimp form style overrides in your site stylesheet or in this style block.
We recommend moving this block and the preceding CSS link to the HEAD of your HTML file. */

Zapisz się na newsletter już teraz:

* wymagane
Adres e-mail *

Imię

0 0 votes
Article Rating
Subscribe
Powiadom o
guest

22 komentarzy
najstarszy
najnowszy oceniany
Inline Feedbacks
View all comments
sojer
sojer
8 lat temu

Czas chyba także uzupełnić dane w agora bz wbk groupona (tradycyjnie mejla mi nie przysłali)… na grouponie jest także promocja bnp aktywator 4% + 150 pln. Lepsza oferta niż 70 pln w Paribas w styczniu, a opłata nadal 7 pln za kartę. Domyślam się, że brak wpisu spowodował inny partner.

Anonimowy
Anonimowy
8 lat temu

Czytając regulamin. promocji nie trafiłem na info wykluczające zaliczenie do obrotu kartą 360 zł wypłaty gotówki w kasie sklepu przy płatności za zakupy.
Przetestował ktoś może ?

Darek M.
Darek M.
8 lat temu

Kiedyś taki patent działał w Millennium, jak jest teraz to chyba nikt nie powie. Trzeba spróbować, ale czy znajdzie się odważny? 🙂

@sojer Czy chodziło Ci o tą promocję? 🙂
https://www.jakoszczedzic.pl/2015/11/150-zl-premii-w-promocji-ikontoaktywator-na-grouponie.html

Banki tak rzuciły się na końcówkę roku, że ciężko wyrobić z opisem wszystkich promocji 🙂

Anonimowy
Anonimowy
8 lat temu

Aż sie boję co zaoferuje BZ WBK po 23 listopada ?
150 zł? jakieś bilety do kina a może kod do Empiku?

Darek M.
Darek M.
8 lat temu

Hehe, to wielka niewiadoma. Wiem tylko, że obecna promocja jest naprawdę świetna i dlatego też polecam ją wszystkim. Po co płacić za konto, skoro można mieć wszystko za free i jeszcze 100 zł w kieszeni 🙂

A gwarancja do końca czerwca 2017 roku jest naprawdę niezła. W końcu inne banki kilka razy w roku aktualizują taryfę opłat i prowizji.

Anonimowy
Anonimowy
8 lat temu

Dane uzupełnione.
Kiedy na konto wpłynie 50 zł?

Darek M.
Darek M.
8 lat temu

Regulamin mówi tylko tyle:
"Premia pieniężna podstawowa będzie przekazywana przez Organizatora w terminie od dnia 18.11.2015 do dnia 24.12.2015."

Anonimowy
Anonimowy
8 lat temu

7.12 – u mnie brak maila z prośbą o uzupełnienie danych … ktoś ma jeszcze taki problem?

Anonimowy
Anonimowy
8 lat temu

u mnie i żony to samo , brak maila od organizatora

Anonimowy
Anonimowy
8 lat temu

U mnie to samo. Warunki spełnione. Brak maila. Może ktorys z blogerow zajalby się sprawa?

Darek M.
Darek M.
8 lat temu

Organizator powinien sprawnie odpisać na reklamację. Jeżeli nie dostaliście maila do dzisiaj to trzeba przejść na stronę: https://konto360.zpremia.pl/promocja/kontakt/ i wypełnić formularz z opisem sytuacji.

W razie problemów piszcie, a postaram się pomóc.

Śnieżynka
Śnieżynka
8 lat temu

Witam, u mnie również warunki spełnione, spam sprawdzony, brak maila.
Dzięki Darku za linka, wysłałam zgłoszenie – ponadto wysłałam też maila na adres: reklamacje@bankzpremia.pl
i czekam… póki co cisza

Śnieżynka
Śnieżynka
8 lat temu

co dziwne – logując się na https://konto360.zpremia.pl/promocja/panel/ ukazuje mi się informacja co muszę zrobić, żeby otrzymać II i III premię, o I ani słowa, podobnie jak o uzupełnieniu danych

Anonimowy
Anonimowy
8 lat temu

Potwierdzam to, co pisze Sniezynka. Już spelnilem nawet warunki II premii, ale czarno to widze.

Śnieżynka
Śnieżynka
8 lat temu

otrzymałam odpowiedź: "Wiadomości o przyznaniu premii zostały wysłane wczoraj po godzinie 18.00. Proszę sprawdzić także folder spam.
W naszym systemie widnieje informacja o przyznaniu premii. Może Pani więc zalogować się na stronie i podać dane do przelewu"

tylko jak się loguję, to opcji gdzie mogę wypełnić niestety nie dostrzegam, tylko informacja o premiach j.w.

Anonimowy
Anonimowy
8 lat temu

U mnie pojawił się mail po godzinie 18. Dane uzupełnione.

Piotr Wójcik
Piotr Wójcik
8 lat temu

Mam identyczną sytuację jak Śnieżynka.

Darek M.
Darek M.
8 lat temu

Dajcie znać, czy wieczorem mail też nie doszedł i co odpisał organizator.

Anonimowy
Anonimowy
8 lat temu

U mnie to samo co u Sniezynki. W odpowiedzi na reklamacje napisali, ze wyslali maila wczoraj, mam sie zalogowac i podac dane. tylko ze maila nigdzie nie ma a po zalogowaniu się nie ma gdzie podac danych. Kiedy to się skończy?

Śnieżynka
Śnieżynka
8 lat temu

Ufff.. chyba się udało. Podaje instrukcję:
1. Napisałam maila na adres: reklamacje@bankzpremia.pl opisując, że pomimo spełnienia warunków, nie otrzymałam maila (nawet w spamie) a po zalogowaniu na: konto360.zpremia.pl nie dostrzegam formularza do uzupełnienia danych
2. Poprosili o moje hasło do logowania na: konto360.zpremia.pl
3. Przyznali rację i tu cyt. "Faktycznie, wdarł się jakiś błąd" i poprosili o przesłanie mailem danych osobowych, adresu oraz nr konta otwartego w promocji.
4. Potwierdzili, że uzupełnili dane.
Podsumowując: konwersacja mailowa dość sprawna, mimo wszystko uważam, że tego typu błędy nie powinny mieć miejsca.
Teraz pozostaje czekać za siankiem 🙂
Pozdrawiam! Powodzenia życzę sobie i Wam! 😉

Anonimowy
Anonimowy
8 lat temu

u mnie nawet na maile nie odpisuja:(

Anonimowy
Anonimowy
8 lat temu

Formularz kontaktowy wypełniłeś? Nigdzie przecież nie ma mowy o mailu.

Co myślisz?

150 zł za otwarcie konta Orange Finanse + 3,5% na koncie oszczędnościowym

150 zł premii w promocji iKontoaktywator na grouponie